Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این تجمع اعتراضی که با حضور اقشار مختلف مردمی و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد، معترضان با سر دادن شعارهایی از جمله «خون مسلمانان به جوش آمده، امت اسلامی به خروش آمده»،  «وای اگر رهبرم اذن جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند جوابم دهد» و «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل» خشم و انزجار خود را از اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تجمع‌کنندگان با دردست داشتن پلاکاردهایی با عنوان «فداک یا رسول‌الله، «لبیک یا رسول‌الله(ص)»، «فداییان پیامبر(ص)»، «لبیک یا خامنه‌ای» ضمن محکومیت اقدام توهین آمیز  به ساحت مقدس پیامبر خاتم(ص) و کتاب هدایت قرآن کریم، با رهبر معظم انقلاب برای تحقق آرمان‌های اسلام ناب محمدی تجدید بیعت کردند.

ابوعلم‌های غرب، ابوجهل را روسفید کردند

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد  در این تجمع، با بیان اینکه ابوعلم های غرب، ابوجهل را روسفید کردند، اظهار داشت: غربی ها با این حرکت ابلهانه و فارغ از فکر و اندیشه در توهین به پیامبر(ص) هیچ‌گاه نمی‌توانند، حرکت مقاومت اسلامی جهان را کند کنند.

حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی افزود: اگرچه غربی ها قرآن را آتش می زنند ولی در برابر اندیشه مسلمانان و جبهه مقاومتی که در سراسر جهان شکل گرفته ناتوان هستند به گونه ای که امروزه شاهد تجمع و حضور میلیونی مسلمانان با رعایت موازین بهداشتی در اعتراض به این اقدام بی فکر غربی ها هستیم.

وی با بیان اینکه توهین به پیامبر(ص) و کتاب قرآن، توهین به تمامی بشریت است، تصریح کرد: غربی هایی که خود را اهل کتاب می دانند با این اقدام خود نه تنها به پیامبر اسلام بلکه به تمامی پیامبران الهی توهین کردند زیرا که حضرت محمد(ص) عصاره انبیا الهی است و کتاب او جوهره تمامی کتاب های الهی است.

حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی با اشاره به اینکه از ابتدای تاریخ دو جریان حق و باطل یا به تعبیر قرآنی کوثر و ابتر در جهان وجود داشته است، افزود: پیامبر با کتاب خود جریان حق را روشن و در مقابل باطل ایستادگی کرد ولی امروزه جریان باطل خیال می کند با این حرکات توهین آمیز  می تواند در مقابل اسلام ولایی قرا گیرد.

وی با اشاره به اینکه ترس غرب نه از ایران بلکه از اسلام نابی است که به جهان ارائه داده است، افزود: چراغ جریان حقی را که خدا، پیامبر و کتاب مقدس او روشن کرده با انقلاب اسلامی تداوم یافت و هم اکنون نیز مردم با حرکت های خروشان خود در حماسه های متفاوت این جریان را روشن نگه داشته اند.

این تجمع با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، نیروهای نظامی و انتظامی و علمای ترکمن سنی مذهب برگزار شد.

نوحه خوانی و سرودخوانی نونهالان در مدح پیامبر اعظم (ص) و قرائت قطعنامه محکومیت اقدام توهین آمیز به پیامبر(ص) از برنامه های این اجتماع مردمی بود.

۷ شهریورماه جاری تظاهرات غیرقانونی و بدون مجوز ضد اسلامی به‌وسیله گروه‌های راست‌گرا افراطی سوئد برگزار شد و در شهر «مالمو» این کشور یک جلد قرآن کریم آتش زده شد و یک قرآن دیگر هم در مرکز شهر به‌وسیله گروه‌های راست‌گرای افراطی لگدکوب شد.

پس‌از این اقدام غیرقانونی و قبیح چند افراط‌گرا شهر مالمو شاهد اعتراض‌ها و ناآرامی‌های گسترده‌ای بود به‌طوری‌که  پلیس سوئد از بازداشت ۲۰ نفر در پی ناآرامی‌ها و خشونت‌ها در این شهر خبر داد.

نشریه فکاهی «شارلی ابدو» چاپ پاریس نیز روز یازدهم شهریورماه در اقدامی گستاخانه و توهین‌آمیز، کاریکاتورهای موهن به پیامبر اکرم(ص) را بازنشر کرد.

برچسب‌ها بجنورد محمد رسول الله خراسان شمالی فاصله گذاری اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد محمد رسول الله خراسان شمالی فاصله گذاری اجتماعی بجنورد محمد رسول الله خراسان شمالی فاصله گذاری اجتماعی اخبار کنکور توهین آمیز پیامبر ص غربی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۶۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان مراغه در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان

در این تجمع دانشجویان و جمعی از استادان دانشگاه با سر دادن شعار‌های مرگ بر آمریکا ومرگ بر اسراییل جنایت صهیونیست در غزه را محکوم کردند.

دانشجویان دانشگاه مراغه همچنین در حمایت از دانشجویان آمریکایی و کشور‌های اروپایی حامی مردم ستم دیده غزه شعار‌های ضد استکباری سر دادند.

حاضران در پایان تجمع ضمن محکوم کردن جنایت‌های صهیونیست‌ها خواهان ورود مجامع بین المللی در موضوع غزه و حمایت عملی از فلسطینیان شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان مراغه در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان
  • تجمع دانشجویان کرمانی در محکوم کردن رژیم صهیونیستی
  • فیلم| تجمع دانشگاهیان بجنورد در حمایت از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا
  • تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان
  • ۸۰۰ هزار نفر گواهی حفظ را در طرح «زندگی با آیه‌ها» دریافت کردند
  • صدور گواهی حفظ قرآن برای ۸۰۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در طرح «زندگی با آیه‌ها»
  • توجه به حفظ حرمت خانواده اولویت اصلی پلیس در طرح نور است
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از مردم مظلوم غزه
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدان گفت‌وگو بودند/نباید به مقدسات توهین شود
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای سبزوار در حمایت از اقدام جنبش دانشجویی در دانشگاه‌های امریکا