Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن سابق پرسپولیس معتقد است مدیریت این باشگاه باید از قبل به فکر حفظ بازیکن و مربی این تیم باشد و اجازه ندهد که دیر شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محسن بنگر در رابطه با اینکه پرسپولیس می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا نتیجه بگیرد یا خیر، اظهار داشت:

مدیریت باید به فکر باشد که نیست البته کاری هم از دستش بر نمی آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران پرسپولیس باید بازیکنان را حفظ کنند و امیدوارم کسانی که اضافه شدند کمک کنند تا امسال و سال دیگر پرسپولیس بتواند در لیگ قهرمانان آسیا موفق باشد.

محسن بنگر در رابطه با این که رفتن علیپور و ترابی از پرسپولیس ضربه به این تیم می‌زند یا خیر، ادامه داد:

ضربه که قطعاً خواهد خورد. همیشه بهترین گل‌های پرسپولیس را علیپور می‌زد، اما بازیکنان خوب همیشه پیشنهاد دارند، باشگاههای ایرانی هم اینگونه کار می‌کنند که هر وقت قرارداد بازیکن تمام شد به فکر میفتند.

محسن بنگر  بازیکن سابق پرسپولیس در رابطه با بازیکنانی که به تازگی به سرخپوشان اضافه شدند نیز گفت:

به نظرم بازیکنانی که اضافه شدند ستاره های لیگ بودند، به خصوص علی شجاعی که می‌تواند پدیده لیگ امسال شود.

وی در رابطه با جدایی احتمالی گل محمدی بعد از لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد:

مسئولان باشگاه و مدیرعامل نباید بگذارند این اتفاق بیفتد و از الان به فکر باشند، نه بعد از لیگ قهرمانان آسیا تازه ببینند که باید چه کنند، بازیکنان اصلی و یحیی گل‌محمدی باید بمانند اما من داخل باشگاه و تصمیم‌گیرنده نیستم.

بنگر در پایان در رابطه با برنامه های خود گفت:

من پارسال از پارس جنوبی جم جدا شدم و مشغول کارهایم هستم و می‌خواهم کلاس مربیگری A را بگذرانم؛ بعد ببینم چه می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس محسن بنگر لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۶۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکه فوسا کوبو: رئال مادرید مقابل ما خوش شانس بود

بازیکن رئال سوسیداد باور دارد که گلش به رئال مادرید باید صحیح اعلام می شد.

طرفداری | رئال مادرید با تک گل آردا گولر در نیمه اول توانست شب گذشته مقابل رئال سوسیداد به پیروزی دست پیدا کند‌. تنها سه دقیقه پس از گل گولر، تاکه‌ فوسا کوبو توپ را وارد دروازه تیم سابق خود کرد. داور در ابتدا گل را قبول کرد، اما بررسی، VAR خطای روی اورلین شوامنی را نشان داد و به همین دلیل گل مردود اعلام شد.

این موضوع باعث عصبانیت کوبو شد که معتقد بود این گل در لیگ قهرمانان پذیرفته می‌شد [اشاره به معیارهای سختگیرانه‌تر داوری در لیگ قهرمانان]. ستاره ژاپنی در مصاحبه با رلوو گفت:

بازیکن ما رفت تا توپ را پس بگیرد. کسی که توپ را از دست می‌دهد شوامنی بود، انگار که خوابش برده است. نمی‌دانم در لیگ قهرمانان چه اتفاقی می‌افتاد، اما فکر نمی‌کنم برای چنین صحنه ای خطا بگیرند.

کوبو معتقد است که او و هم‌تیمی‌هایش در رئال سوسیداد استحقاق بیشتری داشتند و بیان کرد که آن‌ها بسیار برتر از رئال مادرید بودند.

آنها خیلی خوش‌شانس بودند. فکر نمی‌کنم این شانس برای ما رقم بخورد. در طول ۹۰ دقیقه، آن‌ها دو یا سه بار به دروازه نزدیک شدند؛ ما، شش یا هفت بار. تیم برتر

 و مسلط بودیم. اما در نهایت فقط نتیجه مهم است.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • پرسپولیس جلوتر از استقلال
  • تاکه فوسا کوبو: رئال مادرید مقابل ما خوش شانس بود
  • موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • محمودزاده: پرونده چای دبش لاپوشانی شد، در پرونده کاظم صدیقی هم کوتاهی شد /چرا تا قبل از عذرخواهی صدیقی ورودی به پرونده زمین خواری در ازگل نشد؟
  • جیب پرپول سرخابی‌ها و صنعتی‌ها در نقل و انتقالات / جزئیات شرایط تخفیف قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • محمودزاده: موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند