Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

وی با اعلام این خبر، گفت: از روز گذشته و با اعلام آغاز برگزاری رزمایش مشترک ذوالفقار ۹۹ ارتش، قرارگاه پدافند هوایی با اعلام هشدار به پرنده های باسرنشین و بدون سرنشین بیگانه که در نزدیکی محل برگزاری رزمایش پرواز می کردند، به آنها به منظور فاصله گرفتن از حریم هوایی منطقه عمومی رزمایش مشترک ذوالفقار ۹۹ ارتش اخطار داد که در همین مدت، شاهد تغییر رفتار محسوس پرنده های بدون سرنشین آمریکایی بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دریادار دوم ایرانی ادامه داد: همزمان یگانهای پروازی نیروی هوایی و دریایی ارتش شامل هواپیماهای P۳F، F-۲۷ و پهپادهای شناسایی نیز با انجام گشت های دریایی مستمر و رصد و پایش منطقه عمومی رزمایش در آب های محل برگزاری رزمایش، هشدار و اخطارهای لازم به یگان های فرامنطقه ای را برای ترک منطقه رزمایش ابلاغ کرده است.

سخنگوی رزمایش مشترک ذوالفقار ۹۹ ارتش با بیان اینکه طی مدت برگزاری این رزمایش شاهد فعالیت متفاوت و متمرکز پرنده های بدون سرنشین آمریکایی برای جمع آوری اطلاعات از منطقه رزمایش بودیم، گفت: این فعالیت ها توسط سامانه های شناسایی سیگنالی ارتش کشف شد و پرنده های بدون سرنشین از سوی پدافند هوایی اخطار گرفتند و پس از احراز میزان آمادگی سامانه های مراقبتی، شناسایی و پدافندی ارتش جمهوری اسلامی ایران مجبور به ترک منطقه شدند

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ارتش رزمایش ذوالفقار ۹۹ بدون سرنشین ذوالفقار ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۶۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمینار «خلیج‌فارس؛ بازیگران منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای» برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سمینار تخصصی «خلیج‌فارس؛ بازیگران منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای» در آستانه روز ملی خلیج فارس توسط بنیاد ایران‌شناسی روز یکشنبه ۹ اردیبهشت در تالار شهید سلیمانی این بنیاد برگزار می‌شود.

سمینار مذکور با حضور محمدحسین رجبی دوانی رئیس بنیاد ایران‌شناسی، سیده راضیه یاسینی معاون پژوهشی این مجموعه، محمدرضا باقری سفیر سابق ایران در ترکیه، حمیدرضا آصفی سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه و سفیر سابق ایران در امارات، رامین مهمان‌پرست سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه و سفیر سابق ایران در لهستان، سید مهدی میرابوطالبی سفیر سابق ایران در فرانسه و سید محمدحسین ملائک سفیر سابق ایران در جمهوری چین همراه است.

منافع کشورهای عربی حاشیه خلیج‌فارس؛ همگرایی‌ها و واگرایی‌ها، بلوک غرب و بازبینی بازی بزرگ جدید در خلیج‌فارس، جایگاه خلیج‌فارس در ژئواستراتژی روسیه نوین و راهبرد چین در خلیج‌فارس؛ تاجر موازنه‌گر در این سمینار بررسی می‌شوند.

سمینار تخصصی «خلیج‌فارس؛ بازیگران منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای» روز یکشنبه ۹ اردیبهشت از ساعت ۹ تا ۱۲ در تالار شهید سلیمانی بنیاد ایران شناسی برگزار می‌شود.

کد خبر 6088357 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • صدور اخطار برای املاکی های بدون پروانه
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • سمینار «خلیج‌فارس؛ بازیگران منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای» برگزار می شود
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • ۸ پهپاد اوکراینی در آسمان روسیه منهدم شدند
  • ربات سربازهای ارتش اوکراین؛ از مین گذاری و شلیک تا جابه‌جایی مجروحان (فیلم)
  • ربات سربازهای ارتش اوکراین؛ از مین گذاری و شلیک تا جابه‌جایی مجروحان
  • خواهر کیم جونگ اون: به توانمندسازی ارتش برای حفاظت از حاکمیت و صلح منطقه ادامه می‌دهیم
  • ایستادگی و مقاومت بارز ترین ویژگی های شهید قرنی است