Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری ظهر امروز در تجمع اعتراضی مردم قم به توهین به قرآن و پیامبر(ص) در سوئد و فرانسه که در حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) برگزار شد، اظهار کرد: جسارت وقیحانه جریده فرانسوی به ساحت پیامبر اسلام(ص) اولین اهانت مشرکین به اسلام نیست و طبع شیطان گرایانه آنان در طول تاریخ در برابر نور حق مقابله و ایستادگی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از ابتدای حرکت پیامبر(ص) این دشمنی‌ها و اهانت‌ها وجود داشته و امروز هم شاهد این حرکت‌ها از جانب جبهه کفر و استکبار هستیم، گفت: این نشریه رسما اعلام کرده که یک نشریه ضد دین است و نه تنها به اسلام بلکه به سایر ادیان و پیامبران الهی هم توهین می‌کند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: قرآن از این انسان‌های پست فطرت که شهوات حیوانی مانع رفتن آنها در مسیر دین می شود با عناوین جاهل، نادان و اصحاب جهنم یاد کرده که از شیطان پیروی می کنند و همانطور که شیطان به اغوای انسان‌ها قسم خورده است این مبارزه تا زمانی که دنیا برپاست ادامه پیدا می کند.

وی علت دوم این گونه حرکت‌های اهانت آمیز به مقدسات اسلام را گسست و تفرقه در امت اسلام دانست و ادامه داد: این تفرقه ابزار شیطان برای مقابله با مسیر خداوند است که بازیگر اصلی آن کشورهای عربی هستند که تمام همت خود را در تشکیل گروه‌های تروریستی برای مقابله با مذاهب حقه اسلامی صرف کرده‌اند و جنگ نیابتی را برای تاخت و تاز شیاطین استکباری فراهم کرده‌اند.

ذوالنوری با بیان اینکه گناه حکام عرب منطقه بدتر از امریکا و اسرائیل است، افزود: امام خمینی(ره) بعد از کشتار سال 66 فرمودند که اگر ما از امریکا و اسرائیل بگذریم از آل سعود نخواهیم گذشت زیرا آنها سیلی به اسلام زده اند که آمریکا نزده است بنابراین امروز هم اگر آنها این تفرقه را ایجاد نکرده بودند کشورهای اروپایی جرئت اهانت به اسلام را پیدا نمی‌کردند.

وی اضافه کرد: عامل سوم که باعث چنین حوادثی می‌شود نگرانی، دلهره و آشفتگی نظام سلطه از قوام و پیشرفت اسلام ناب است؛ از این رو از تمام ظرفیت خود برای مقابله و تضعیف اسلام ناب استفاده می‌کنند و هرچه تلاش می‌کنند نتیجه کمتری می‌گیرند.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز در یمن ماشین جنگی استکبار به گل نشسته و مردم یمن روز به روز قدرتمندتر می‌شوند، افزود: در عراق و افغانستان و پاکستان هم اهدافشان محقق نشده و لبنان و سوریه هم ده‌ها سال است که به روش‌های مختلف زیر هجوم سنگین دشمان اسلام قرار دارند و انفجار اخیر لبنان هم بدون منشأ بیرونی قابل تصور نیست ولی هرچه تلاش می‌کنند نمی‌توانند جریان اسلام گرا را از منطقه و جهان حذف کنند.

وی با بیان اینکه نظام سلطه با این حرکت‌ها بغض خود را به پیامبر(ص) و قرآن نشان می‌دهد، گفت: قرآن می‌گوید «موتوا بِغَیظِکُم» یعنی با این بغض خواهید مرد و به اهداف خود نخواهید رسید و در جای دیگر می فرماید که می خواهند چراغ پرفروز خداوند را با دهان های خود خاموش کنند که هرگز موفق نخواهند شد.

 

مسلمین در برابر اهانت به مقدسات خود آرام نخواهند نشست

ذوالنوری با بیان اینکه مسلمین در برابر اهانت به مقدسات خود آرام نخواهند نشست، افزود: امروز کسانی که به مقدسات مسلمانان حمله کنند آرامش را نخواهند دید و نمی توانند به بهانه آزادی بیان حرکت انسان گرایی و ضد خدایی که از قرن 16 میلادی آغاز شد را به سرانجام برسانند و دین را از جامعه حذف کنند. 

وی ماهیت نظام‌های حاکم در کشورهای غربی را ضدیت با دین و خدا دانست و گفت: نمی‌دانیم با چه منطقی برخی در داخل نظام اسلامی صحبت از تعامل و سازش با نظام سلطه می‌کنند؛ اینها ادامه همان افرادی هستند که با عنوان اصلاحات با پول این مردم تقویت شدند و امروز برای تحریف مبنای تاریخی قرآن تلاش می‌کنند تا اساس و سندیت قرآن را زیر سؤال ببرند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فطرت مردم ما فطرت الهی و دینی است و هر روز به جمعیت و بصیرت مسلمانان افزوده می شود و امروز بیشتر از یک میلیارد و 800 میلیون مسلمان وجود دارد و استکبار جهانی در مقابل رشد اسلام ناب و اسلام انقلابی که مقابل استکبار جهانی قیام کرده عقده گشایی می‌کند.

وی افزود: امروز نه تنها در جوار کریمه اهل بیت(س) این جوش و خروش در اعلام انزجاز از این حرکت شیطانی برپا شده بلکه به دنبال پیام تکان دهنده رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید ما شاهد این موج در جهان اسلام و ایران اسلامی هستیم و همزمان در چند صد شهر کشور به فراخوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این مراسم برپا شده است.

 

هدف اصلی این اهانت‌ها را انحراف افکار عمومی مسلمانان از معامله قرن است

ذوالنوری هدف اصلی این اهانت‌ها را انحراف افکار عمومی مسلمانان از معامله قرن و باز شدن پای رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه به وسیله حکام سرسپرده عرب عنوان کرد و گفت: مردم ما هوشیارند و خشم و انزجار خود را هم از وادادگی، سرسپردگی و خیانت برخی از حکام منطقه و هم از اهانت به قرآن و پیامبر(ص) اعلام می کنند و دنیا را به ندای توحیدی پیامبر(ص) و تبعیت از قرآن و عترت به عنوان دو ثقل اسلام فرا می خوانند.

وی با بیان اینکه قرآن و عترت در کنار هم می‌توانند انسان را به سعادت برسانند، افزود: امروز مردم ما این افتخار رادارند که در مسیر قرآن و عترت حرکت می‌کنند و مسلمانان را به وحدت فرا می خوانند و ایمان دارند که قرآن وعده پیروزی داده و تلاش‌هایی که برای حفظ رژیم صهیونیستی در منطقه می‌شود محکوم به شکست است.

 

پیشگویی امیرالمؤمنین(ع) از نابودی یهود

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امیرالمؤمنین(ع) در 14 قرن پیش از شکل گیری رژیم صهیونیستی در خاورمیانه پرده برداشت، افزود: در روایتی که از امیرمؤمنان(ع) نقل شده است که یهود برای تشکیل دولت خود در فلسطین، از غرب به منطقه عربی خاور میانه خواهند آمد.

وی ادامه داد: اصحاب امیرالمؤمنین(ع) عرضه داشتند: یا اباالحسن! پس عرب‌ها در آن موقع کجا خواهند بود؟ فرمودند در آن زمان عرب‌ها نیروهایشان از هم پاشیده و ارتباط آنها از هم گسیخته، و متّحد و هماهنگ نیستند؛ از آن حضرت سؤال شد آیا این بلا و گرفتاری طولانی خواهد بود؟ فرمودند نه، تا زمانی که عربها زمام امور خودشان را از نفوذ دیگران رها ساخته و نیروهای کمکی از [طریق] سرزمین عراق به آنان خواهد رسید که بر روی پرچمهایشان کلمه «القوّة» نوشته شده است.

ذوالنوری افزود: استکبار جهانی نگران است که این حرکت اسلامی که در منطقه شروع شده و با از بین رفتن رژیم بعثی عراق کشورهای لبنان و سوریه و عراق و ایران متحد شده اند بنیان استکبار، کفرو شرک را بر اندازد.

 

احضار سفیر فرانسه به مجلس شورای اسلامی

وی در پایان خاطرنشان کرد: به دنبال اهانت به پیامبر(ص) در فرانسه سفیر فرانسه را به مجلس احضار کردیم و مراتب خشم مردم را به آنها ابلاغ کردیم و متعهد شدند که این اعتراض را به دولت متبوع خود برسانند و موضوع را پیگیری کنند.

انتهای پیام/78027/آ40

منبع: فارس

کلیدواژه: اسلام رژیم صهیونیستی مجلس شورای اسلامی قرآن مجلس شورای اسلامی پیامبر ص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۷۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری فرقان انقلاب بود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد حسین بلک به مناسبت ۱۲ اردیبهشت ماه روز گرامی داشت مقام معلم و سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری پیامی را صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است...

«بسمه الله الرحمن الرحیم

مطهر در اندیشه بود مهذب در اخلاق، مبتکر در روش و صاحب سبک در بیان سخنانش عطش شنوندگانش را فرو می‌نشاند و حکمتش جان‌ها را سیراب می‌کرد. در میدان استدلال و برهان بی بدلیل و در ساحت لطافت و بلاغت کم نظیر درایتی فراتر از زمانه داشت و فراستی در گفتمان مجاهدی که درس رزم را از سترگ مردانی که سینه‌ای سرشار از فقاهت و حکمت داشته‌اند آموخته بود.

رسم تلمذی حکیمانه را از بزرگ مردانی چون حضرت روح‌الله الموسوی الخمینی (ره) با خود داشت.آنگونه که فرمود او حاصل عمرم بود. زلال حقیقت اسلام را آنگونه که بود نه آنطور که می خواست عمیقاً تا عمق جان نوشیده بود. شهد شیرین حقایق دین را با گفتمانی نو به افکار جوانان و جهانیان نوشاند و بیشتر از عصر خود می اندیشید و می دانست و می خواست افکار برخواسته از حقایق قرآن و اسلام ناب او تا کنون غبار بر خود ندیده و رفته رفته حجاب معاصرت چهره درخشان او را رخشنده تر از قبل هویدا می سازد. انقلاب اسلامی و مبارزه با طاغوت به یّمن نگاه بلند او رفعت یافت و ریشه های مستحکم آن از اندیشه ژرف او استحکامی همیشگی یافت.آن روز که مبارزان به ظاهر خود را مقابل اسرائیل صهیونیست می دیدند و در بازی همان ستمگر به اسارت رفته بودند فریادهای این مطهر بود که جهان اسلام را به این درد کُشنده و ستم بیدادگر غده سرطانی نهیب داد و دل خون پیامبر گرامی اسلام (ص) را در این سوز و سوگ به شهادت گرفت.

براستی فرقان انقلاب بود و کینه توزان این امت که از نگاه و افکار او درمانده و بی تاب شده بودند تیری را به چشمی بینا و مغزی متفکر روانه کردند. به آن امید که سوی چشم نافذش را کور کنند و افکار بلندش را از پرواز باز بدارند غافل از آنکه بذرهای کِشته شده و نهال‌های غرس شده در افکار اندیشمندان و علاقمندان خیلی زود جوانه زد و قد کشید.

به گونه‌ای که ریشه انحراف و التقاط را فرزندان معنوی و علمی او برکَنند تا آنجائی که امروز بزرگ مردانی از مکتب او خود مکتب ساز شده‌اند و شمشیر و تفنگشان به مدد قلم پاک و کارساز آن شهید وارسته قیام کرد و درفش ساخته و پرداخته از موهبت علم و جهاد چشم و قلب مستکبران و ستمگران را پاره و خون چکان کرد و عنکبوتیان را در گورستانی از تارهای تنیده از ظلم و ستمشان گرفتار آورد و امت اسلام را شاهد جان دادن و ذلت و خواری آنان کرد به امید آنکه کنار مقتدا و مولایمان نماز شکر را با ترنم فتح و ظفر در مسجد الاقصی قامت بندیم و صلای ولایت تا اقصی نقاط عالم را شاهد شویم.

بر ماست تا در استمرار این جهاد علمی و اخلاقی آن مرد راستین الهی فرزندان و جامعه ای در خور تربیت کنیم و بیارائیم و خود را از این موهبت الهی همواره بهره مند کرده و بر رشد و بالندگی آن بیفزائیم.»

کد خبر 6093281

دیگر خبرها

  • ایران اسلامی به حاکمیت عقل و عدل در جهان نزدیک شده است
  • امروزه غزه به مساله اول جهان اسلام تبدیل شده است
  • سپاه، صلح طلب اما جنگ بلد، مقتدر ولی مظلوم
  • شهید مطهری مهذب در اخلاق، مبتکر در روش و فرقان انقلاب بود
  • اولین واکنش رهبر انقلاب به اعتراضات دانشجویان در آمریکا و اروپا
  • رهبر انقلاب: تشکر از معلم برای توجه دادن افکار عمومی به اهمیت معلم است
  • دروغگویی BBC برای خون‌شویی
  • شهید مطهری فرقان انقلاب بود
  • نتانیاهو برای قدرت ساکنان سرزمین‌های اشغالی را هم قربانی می‌کند
  • افکار عمومی آمریکا نمی‌تواند نسبت به جنایات در غزه بی‌تفاوت باشد