Web Analytics Made Easy - Statcounter

مریم اسماعیلی فرد روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان توصیه های بهداشتی برای حضور در دور دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرج افزود:  با توجه به دستورالعمل ستاد ملی مدیریت کرونا هنگام رای گیری نیازی به ثبت اثر انگشت نیست.

وی ادامه داد: تمام  وسایل و تجهیزات شعب اخذ رای قبل از شروع ضد عفونی می شوند و   قبل از آغاز رای گیری از سلامت عوامل شعبه اطمینان حاصل  شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیلی فرد گفت: رای دهندگان هنگام مراجعه به شعب اخذ رای حتما باید از ماسک استفاده کنند و بهتر است از دستکش نیز استفاده و فاصله اجتماعی را در تمام مراحل اخذ رای رعایت کنند.

دبیرستاد انتخابات استان البرز اظهار داشت:  برای نوشتن رای حتما از خودکار شخصی استفاده شود و با توجه به شیوع بیماری ویروسی کرونا   توصیه می شود  از همراه داشتن کودکان و خردسالان در شعب خودداری شود .

وی در ادامه به توصیه های انتخاباتی پرداخت و افزود:  رای گرفتن از افرادی که داخل شعبه حضور ندارند امکان پذی نیست و جرم انگاری شده است.

اسماعیلی فرد اضافه کرد:  افراد ناتوان و کم سواد یا بی سواد افراد امینی را برای اخذ رای همراه خود بیاورند و  هرچند اعضای شعبه از معتمدین محلات هستند اما هیچ یک از اعضای شعبه حق نوشتن رای برای رای دهندگان یا دادن نظر و پیشنهاد را ندارند.

وی یادآورشد: رای دادن را به ساعتهای پایانی موکول نکید با توجه به شرایط خاص امکان دارد زمان رای گیری تمدید نشود و از تجمع داخل یا خارج از شعب خودداری کنید. بعد از دریافت برگ رای و نوشتن رای در اولین فرصت شعبه را ترک کنید.

دبیرستاد انتخابات استان البرز افزود:  قبل از حضور در شعبه نامزد مورد نظر خود را انتخاب کنید و صحبت در صف و داخل شعبه به منزله تبلیغات است.

وی خاطرنشان کرد:  شهروندان گرامی ضروری است هنگام حضور در شعبه از همراه داشتن تبلیغات و نشانه های تبلیغاتی جدا خودداری کنند و   رای خود را خوش خط و خوانا روی برگ انتخابات و در قسمت تعیین شده بنویسید.

اسماعیلی فرد تاکید کرد:  در صورت مشاهده هرگونه تبلیغات، خرید و فروش رای و موارد مشکوک حتما موضوع را با نماینده هیات نظارت بر انتخابات که در شعبه های اخذ رای هستند درمیان بگذارید.

وی ،  شرایط رای دهندگان را حداقل ۱۸ سال تمام یعنی متولدیدن ۹۹.۶.۲۱ به ماقبل اعلام کرد و گفت: تمام  رای دهندگان مرحله دوم باید منحصرا در حوزه انتخابیه ای که مرحله اول انتخابات رای داده اند شرکت کنند یا در مرحله اول در هیچ یک از حوزه های انتخابیه رای نداده باشند.

دبیرستاد انتخابات استان البرز بیان داشت: باید   هنگام مراجعه به شعب شناسنامه و کارت ملی به همراه داشته باشید.

حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد و فردیس دارای ۲ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است .  در دور نخست تکلیف یک کرسی از سهمیه این حوزه انتخابیه مشخص شد و رقابت برای تعیین تکلیف کرسی دوم  بین ۲ داوطلب  به دور دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کشانده شد.

  حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد مشمول شرایط قانونی برگزاری دور دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است و  در مرحله اول یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرج سه هزارنفر مامور محافظت از صندوق های اخذ رای بودند.

  انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی  روز جمعه دوم اسفندماه در سراسر کشور برگزار شد.

درمجموع در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرج  ۹۰۸ شعبه اخذ رای پیش بینی شده که از این مجموع ۸۳۴ شعبه شهری ، ۳۶ شعبه روستایی و ۳۸ شعبه سیار هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت سیاسی استان البرز پروندهٔ خبری انتخابات دور دوم مجلس یازدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت سیاسی استان البرز ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت سیاسی استان البرز اخبار کنکور انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کرج یازدهمین دوره اسماعیلی فرد رای دهندگان استان البرز اخذ رای دور دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۷۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه اصفهان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ نتیجه انتخابات ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی در سمیرم و لنجان با رقابت تنگاتنگ نامزد‌ها به دور دوم کشیده شد.


در حوزه انتخابیه سمیرم، سید محمد موسوی و رحیم کریمی و در حوزه انتخابیه لنجان نیز حسین رجایی و اکبر پولادی برای راهیابی به مجلس در دور دوم به رقابت خواهند پرداخت.


مهلت قانونی تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها در حوزه‌هایی که نتیجه به دور دوم موکول شده (از ساعت ۰۰:۰۰ روز پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ تا ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۲/۲۰) خواهد بود.


دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمعه ۲۱ اردیبهشت بطور همزمان در ۲۱ حوزه انتخابیه کشور با رقابت برای ۴۴ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آمار داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • لیست انتخاباتی شورای وحدت منتشر شد | انتخابات در این ۸ حوزه تمام الکترونیکی برگزار می‌شود
  • پیش بینی ۲۲۱ شعبه اخذ رأی ‌در سمیرم و لنجان
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات
  • ۹ روز مانده به انتخابات ۲۱ اردیبهشت
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه اصفهان
  • اخبار انتخاباتی در هفته‌ای که گذشت چه بود؟
  • رقابت ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه مشهد و کلات خواهیم داشت
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در کل حوزه انتخابیه مشهد و کلات خواهیم داشت