Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم دین مدار کرمانشاه فردا بعد از نماز جمعه در محکومیت اهانت به مقدسات مسلمانان تجمع اعتراضی می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با صدور اطلاعیه ای اهانت به ساحت مقدس حضرت نبی اکرم(صلوات الله علیه و آله) و قرآن کریم  را به شدت محکوم کرد.

در این اطلاعیه آمده است: اهانت به مقدسات مسلمانان جهان  به بهانه آزادی عقیده، در حقیقت ذبح آزادی و مثله مثله کردن جنایت‌آمیز عقیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این حرکت رذیلانه گرچه به ظاهر توسط رسانه ای فرانسوی و توسط جمعی از جاهلان حقیر و بداندیش واقع شد اما پشت پرده‌های پیچیده و کینه‌توزانه‌ای دارد که نشان از اسلام هراسی و در یک زنجیره پلید در حال فعالیت است و خصمانه علیه مقدسات اسلامی کار می‌کند و از این احمقانه تر، رفتار ابلهانۀ رئیس جمهوری فرانسه بوده که به بهانۀ دفاع از آزادی بیان و عقیده، آن را تأیید کرده است.

 سیاست کینه توزانه و خصمانه اسلام‌ستیزی که توسط صهیونیسم بین‌الملل و استکبار جهانی هدایت می‌شود، به یقین با طراحی عوامل خودفروخته رسانه ای و در اندیشکده ها و سازمان‌های صهیونیستی آمریکا و برخی دولت‌های اروپایی طرح‌ریزی‌شده و برای اجرا به مزدوران جنایتکار که در لباس روشنفکری یا رسانه ای و با اسم برخورداری از آزادی بیان در دنیای دروغین و متمدن غربی، جولان می دهند، به اجرا گذارده می شود .

شورای هماهنگی تبلیغات استان کرمانشاه از عموم مردم مومن و خداجوی کرمانشاه دعوت نموده است در تجمعی که بمنظور اعتراض به این حرکت ناشایست، غیر انسانی و کینه توزانه بعد از نماز جمعه ۲۱ شهریورماه در مقابل مسجد جامع کرمانشاه برگزار خواهد شد حضوری حماسی و دشمن شکن داشته باشند.

پایان پیام/66

منبع: شبستان

کلیدواژه: اهانت به مقدسات مسلمانان تجمع اعتراضی کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۷۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردود شدن لیبرالیسم در آزمون آزادی/محکومیت برخورد پلیس آمریکا

حسین فرزانه پور در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به موضوع اعتراض دانشجویان برخی از دانشگاه‌های آمریکا نسبت به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه بیان کرد: در این حادثه پلیس آمریکا وارد محیط دانشگاه شد و حدود ۶۰۰ دانشجو را با خشونت تمام دستگیر و یا تهدید به اخراج کرد.

معاون فرهنگی و استاد دانشکده علوم سیاسی دانشگاه بیرجند بیان‌کرد: این اتفاق تلخ آزمونی برای لیبرال دموکراسی است که همواره سخن از آزادی بیان، آزادی تجمعات و … می‌زند ولی در عمل اینگونه با دانشجویان حامی غزه و مخالف جنایت‌های صهیونیست برخورد می‌کند.

فرزانه پور با اشاره به اینکه این اتفاقات نشان می‌دهد در لیبرال دموکراسی غربی بین حرف و عمل فاصله زیاد است، گفت: در غرب آزادی و عدالت تا آن جایی معنا پیدا می‌کند که با منافع گروه قلیل سرمایه دار و صهیونیست‌ها در تضاد نباشد.

وی ادامه داد: جنبش دانشجویی که این روزها در غرب شاهد آن هستیم یک سابقه تاریخی دارد و در زمان حضور نظامی آمریکا در ویتنام نیز اعتراضات متعددی داشتند که در نهایت تا پای آرمان و هدف خود ایستادگی کردند.

استاد علوم سیاسی دانشگاه بیرجند اظهار کرد: به نظر می‌رسد این روزها ندای واحدی از همه جنبش‌های دانشجویی دانشگاه‌های دنیا به گوش می‌رسد و آن ندای «حمایت از غزه» است و امر مشترکی برای همه آزادی خواهان در سراسر جهان است.

وی بیان کرد: دانشجویان دستگیر شده در دانشگاه‌های آمریکا علیه ظلم برخاستند و خودشان نیز مورد ظلم در یک محیط علمی قرار گرفتند.

معاون فرهنگی دانشگاه بیرجند یادآور شد: دانشجویان و اساتید دانشگاه بیرجند نیز به عنوان بخشی از جنبش دانشجویی بین‌المللی ظهر امروز نهم اردیبهشت ماه در تجمعی اعتراض‌آمیز برخورد با دانشجویان و اساتید آزادی خواه حامی فلسطین را محکوم خواهند کرد.

فرزانه پور ادامه‌داد: حمایت از غزه این روزها حس مشترکی را بین دانشجویان و اساتید آزادی خواه سراسر جهان به وجود آورده است و به طور طبیعی این اعتراضات دانشجویی امید را بین رزمندگان جبهه مقاومت تقویت می‌کند.

کد خبر 6090597

دیگر خبرها

  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • تجمع دانشگاهیان گناباد در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • تجمع دانشجویان ایلامی در محکومیت آمریکا
  • تجمع اساتید و دانشجویان دانشگاه ایلام در محکومیت آمریکا برگزار شد
  • مردود شدن لیبرالیسم در آزمون آزادی/محکومیت برخورد پلیس آمریکا
  • تجمع اساتید و کارکنان دانشگاه ایلام در محکومیت آمریکا در سرکوب اساتید و دانشجویان حامی فلسطین
  • محکومیت سرکوب وحشیانه آزادی بیان در دانشگاه‌های آمریکا در خصوص مسئله غزه
  • تجمع جامعه دانشگاهی مشهد در محکومیت برخورد با حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا 
  • تجمع دانشگاهیان مشهدی در محکومیت جنایات آمریکا
  • باقری: عملیات وعده صادق انگیزه دانشجویان آمریکا علیه صهیونیست‌ها را افزایش داد