Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدعلی طالبی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان افزود: رفع مشکلات تولیدی و صنایع به ویژه واحدهای بزرگ باید در اولویت فعالیت دستگاه‌های اجرایی در سال پایانی دولت دوازدهم باشد .

وی ادامه داد: با اهتمامی که مدیران دستگاه‌ها داشته و دارند، یزد در شاخص‌های تولید و سرمایه‌گذاری یکی از اولین استان‌های کشور است و همه ما وظیفه داریم تا همه توان خود را برای رفع مشکل واحدهایی که تعطیل شده یا با مشکل مواجه هستند، به کار گیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار یزد در ادامه ضمن توصیه به مسوولان دستگاه‌های اجرایی به همکاری بیشتر با رسانه‌ها اظهار کرد: یکی از شاخص‌های مهم ارزیابی مدیران به ویژه در سال جاری نحوه تعامل و ارتباط مدیران و فرمانداران  با رسانه‌های گروهی است و باید از این فرصت برای اقدامات انجام شده در دولت تدبیر و امید که کم هم نیست، استفاده شود .

طالبی ادامه داد: همچنین نحوه تعامل با نمایندگان مجلس و تولیدکنندگان و مشورت با فرمانداران قبل از انتصاب مدیران شهرستان و نظرخواهی از آنها از دیگر اقداماتی است که باید مدیران دستگاه‌های اجرایی انجام دهند.

همچنین سیدمجتبی حسینی ‌پور، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد گفت : هرسال به مناسبت هفته دولت

( دوم تا هشتم شهریور) مسوولان دستگاه‌های برتر استان معرفی می‌شدند اما امسال به دلیل کرونا و محدویت‌هایی که با آن مواجه هستیم ، این اقدام با تاخیر و با کمک ۲۰  نفر از کارشناسان ارزیابی از اداره های مختلف انجام شد و در نهایت از ۵۳ دستگاه مشارکت کننده ،اداره های برتر انتخاب و در نشست امروز به عنوان دستگاه برتر استان در سال گذشته تجلیل شدند.

در این نشست در شاخص گروه آموزشی و پژوهشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش ،در گروه تولیدی و خدماتی  اداره کل هواشناسی، زیربنایی و توسعه زیرساخت هم شرکت توزیع برق ، سلامت و رفاه اجتماعی، مدیریت درمان تامین اجتماعی ، عمومی و قضایی اداره کل امور اقتصادی و داراریی یزد به عنوان دستگاه برتر معرفی شد.

همچینن در زمینه رشد شاخص‌های عمومی در ۲ سال گذشته از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیریت حج و زیارت تجلیل شد و در زمینه دستگاه‌های برتر در زمینه اقدامات برجسته توسعه از اداره های کل راه آهن، حفاظت محیط زیست و امور مالیاتی استان نیز تجلیل به عمل آمد.

همچینن اداره‌کل پزشکی قانونی بهه عنوان دستگاه برتر در زمینه دولت الکترونیک معرفی شد و دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد به عنوان دستگاه برتر در مبارزه با ویروس کرونا به عنوان برترین های جشنواره شهید رجایی معرفی شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا جلسه شورای اداری یزد جشنواره شهید رجایی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا جلسه شورای اداری یزد جشنواره شهید رجایی بهداشت و سلامت ویروس کرونا جلسه شورای اداری یزد جشنواره شهید رجایی بهداشت و سلامت اخبار کنکور عنوان دستگاه برتر اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۷۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مساله گردوغبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌ها است

به گزارش خبرگزاری مهر، علی سلاجقه، روز سه شنبه در نوزدهمین نشست ستاد ملی سیاست گذاری و هماهنگی پدیده گرد و غبار که با حضور سرتیپ مجید فخری، رئیس سازمان جغرافیای نیروهای مسلح و جمعی از نمایندگان دستگاه های مربوطه برگزار شد، اظهار داشت: حل مساله گردوغبار نیازمند هم‌افزایی تمامی دستگاه‌ها است. ما باید از موازی کاری در این زمینه پرهیز کنیم و هر آنچه که در بحث اجرا به نتیجه رسیدیم با هوشمندی و اولویت بندی به حل مشکلات آن بپردازیم.

وی ضمن تبریک روزملی خلیج فارس و یادآوری عملیات افتخار آمیز وعده صادق، بیان کرد: انتظار و برآورد ما مشخص شدن درصد پیشرفت و علل عدم انجام مصوبات و بررسی مشکلات بود و با توجه به تعاملی بودن ستاد، دستگاه‌ها باید به قانون ورود پیدا کرده و به انجام وظیفه بپردازند.

سلاجقه تاکید کرد: در نظر سنجی های معتبر مشاهده شده که دیدگاه های مخالف و موافق نسبت به محیط زیست منفی است و دشمن هم مرتب در حال تهدید کشور در این زمینه است. همچنین مطالعات علمی نشان می دهد که از بین ۱۰ موضوع مهم دنیا ۶ مورد آن به محیط زیست ربط دارد و ما باید توجه بیشتری به این مساله داشته باشیم.

وی یادآور شد: با توجه به عقبه سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح و ظرفیت های آن و توانمندی های موجود لازم است در قالب تفاهم نامه دستگاه ها به صورت جدی پای کار باشند تا بتوانیم مشکلات مردم را حل کنیم.

سلاجقه همچنین در خصوص تاثیر رسانه ها بر اقدامات و فعالیت های محیط زیستی، بیان کرد: رسانه ها و به ویژه صداو سیما در حاشیه نیستند و تمام ظرفیت های خود را در اختیار کشور و محیط زیست قرار داده اند و ما باید از این ظرفیت استفاده کرده و برای مردم امیدآفرینی کنیم.

کد خبر 6093420

دیگر خبرها

  • تلاش دستگاه قضایی برای تحقق شعار سال
  • معرفی ظرفیت‌های تولیدی وصادراتی سیستان وبلوچستان درنمایشگاه اکسپو
  • طبقه‌بندی مشاغل در واحدهای تولیدی زنجان به طور ویژه پیگیری شود
  • تاکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی و مدیریت صحیح منابع مالی
  • تأکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی
  • حل مساله گردوغبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌ها است
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود