Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول روابط عمومی مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان گیلان روز پنجشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: آزمون کارشناسان رسمی دادگستری قوه قضاییه امروز "پنجشنبه" با رقابت ۲ هزار و ۴۵ نفر شامل یک هزار و ۷۴۸ مرد و بقیه بانوان در دانشگاه گیلان برگزار شد.

نیما نژاد خاوری با بیان اینکه آزمون کارشناسان رسمی دادگستری قوه قضائیه همزمان با سراسر کشور در استان برگزار شد، افزود: این آزمون برای نخستین بار در گیلان برگزار گردید و در سال های گذشته این آزمون در استان های همجوار انجام می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: در نهایت از میان این تعداد ۲۳۰ نفر در رشته های مختلف به عنوان کارشناسان رسمی دادگستری قوه قضاییه پذیرفته می شوند.

نژاد خاوری خاطر نشان کرد: هم اکنون  ۳۰۰ نفر در استان گیلان عضو کانون کارشناسان رسمی دادگستری هستند.

برچسب‌ها رشت دادگستری گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت دادگستری گیلان رشت دادگستری گیلان اخبار کنکور کارشناسان رسمی دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۷۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع رقابت‌های آزمون سراسری در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ به گفته استاندار مرکزی در روز اول پنجشنبه، آزمون علوم انسانی و ریاضی برگزار شده و فردا جمعه نیز کنکور تجربی و عصر روز کنکور هنر برگزار می‌شود.
مخلص الائمه با اشاره به اینکه لازم است داوطلبان با آرامش در کنکور شرکت کنند گفت: از مجموع شرکت کنندگان بیش از شش هزار داوطلب مرد و مابقی زن هستند که نشان از رشد حدود دو برابری زنان در کنکور امسال خبر می‌دهد.
نماینده سازمان سنجش کشور در استان مرکزی هم با اشاره به اینکه متولی کنکور در اراک دانشگاه اراک است گفت: داوطلبان لازم نیست وسیله اضافه مثل گوشی همراه و اقلام الکترونیک همراه داشته باشند و خانواده‌ها هم بدون اضطراب داوطلبان را همراهی کنند.
خدایی ادامه داد: امسال به داوطلبان معلول کنکور نیم ساعت اضافه بر داوطلبان عادی زمان برای آزمون داده شده است.
در اولین روز کنکور سراسری استاندار مرکزی در بازدید از سالن‌های آزمون در دانشگاه سردشت اراک در گفتگو با خانواده‌ها از آنان خواست در همراهی با داوطلبان بدون نگرانی آنان را تشویق کرده و آنان را ترغیب به انتخاب رشته‌های دانشگاه‌های استان کنند.

دیگر خبرها

  • رقابت داوطلبان کنکور در شهرستان های خراسان رضوی
  • رقابت بیش از ۲۷ هزار داوطلب گیلانی در نوبت اول کنکور سراسری
  • مرحله اول آزمون سراسری در مهرستان برگزار شد
  • آغاز رقابت ۹۲۷ نفر داوطلب کنکور در دلگان
  • شروع رقابت‌های آزمون سراسری در استان مرکزی
  • رقابت بیش از ده هزار داوطلب کنکور در استان سمنان
  • آغاز رقابت بیش از ده هزار داوطلب کنکور در استان سمنان
  • آغاز ماراتن کنکور سراسری در گیلان
  • نوبت اول آزمون سراسری با رقابت ۵۸۴ داوطلب در کیش
  • داوطلبان زن کنکور سراسری ۲ برابر داوطلبان مرد در گیلان