Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمدعلی درویش نژاد پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مجموعه های جهادی و دغدغه مند در حوزه فرهنگ و آموزش با رویکرد تربیت نسل انقلابی و با استعداد برای آینده انقلاب اسلامی امسال نیز در قالب پویش کیف مهربانی با همکاری گروه جهادی توزیع نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند را انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: امسال نیز به لطف خیران و مجموعه های جهادی تعداد ۳۰۰ بسته نوشت افزار ایرانی همزمان با بازگشایی مدارس در میان دانش آموزان مناطق کم برخوردار شهرستان آبادان توزیع شد.
فرمانده بسیج دانش آموزی شهرستان آبادان ارزش ریالی مجموع بسته‌های نوشت افزار توزیع شده را بیش از ۳۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: شناسایی دانش آموزان بی‌بضاعت جامعه هدف نیز با همکاری گروه های جهادی، مجموعه های خیریه و مدیران مدارس انجام شد.
وی تصریح کرد: اقلام این بسته‌ها شامل کیف، مداد، خط کش، جامدادی، مداد رنگی، مداد تراش، مداد پاکن، دفتر نوشتاری و نقاشی است و این بسته‌ها عموما توسط گروه های جهادی و مجموعه های خیریه در سطح شهرستان آبادان با اولویت مناطق حاشیه شهر و مناطق محروم روستایی بین دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت توزیع شد.
مدیر موسسه فرهنگی هنری تفکر ناب تاکید کرد: مجموعه های فرهنگی و جهادی در راستای حمایت از تولید ملی و کمک به دانش آموزان بی‌بضاعت توزیع نوشت افزار ایرانی را در دستور کار  قرار داده است و این اقدام  از حدود پنج سال پیش آغاز شده است.
حجت الاسلام درویش نژاد گفت: توزیع مرحله دوم نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند آبادان تا پایان مهر ماه آغاز می شود.

جمعیت دانش آموزی شهرستان آبادان حدود ۶۰ هزار نفر می باشد که از این تعداد پنج هزار دانش‌آموز کلاس اولی می باشند.

برچسب‌ها مدارس نوشت افزار ایرانی آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس نوشت افزار ایرانی آبادان مدارس نوشت افزار ایرانی آبادان اخبار کنکور دانش آموزان نیازمند شهرستان آبادان نوشت افزار توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۸۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت های مردمی در اجرای طرح نماد بکارگیری شود

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی اعلایی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان قزوین اظهار داشت: همه مدیران استان باید در ایام هفته معلم برای قدردانی از زحمات این قشر زحمتکش در مدارس و جمع معلمان حضور پیدا کنند و تقسیم بندی لازم در این زمینه هر چه سریعتر صورت گیرد.

وی افزود: معاونین استاندار به همراه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هم در روز معلم در یکی از شهرستان ها حضور پیدا کنند و از خدمات معلمان سراسر استان تجلیل کنند.

اعلایی اضافه کرد: زحمات و خدمات جامعه تعلیم و تربیت استان قزوین بسیار مطلوب ارزیابی می شود و اقدامات خوب مدیران و دست اندکاران این حوزه مورد تایید دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی هم قرار گرفت و ایشان این حجم از همدلی و همگرایی در حوزه موضوعات فرهنگی را قابل تقدیر بیان کردند.

استاندار قزوین اضافه کرد: طرح نماد جزو طرح های خوب در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی است و باید برای اجرای هرچه بهتر آن از ظرفیت های مردمی بیشتر استفاده شود و در این مسیر حتی می توان از ظرفیت دانشجویانی که علاقمندی و توانایی لازم را دارند هم استفاده کرد.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: جریان های مردمی باید در حوزه صیانت از دانش آموزان به کارگیری شود و آموزش و پرورش باید با نگاهی باز از ظرفیت مساجد و مجموعه های فرهنگی استفاده کند تا بدین وسیله شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در بین دانش آموزان باشیم.

وی با بیان اینکه باید با همگرایی و هم افزایی مشکلات را کاهش داد، افزود: انجمن اولیا و مربیان می تواند با شکل جدیدی فعالیت کند و علاوه بر حوزه های ماموریتی خود در حوزه های تربیتی هم خدمت رسانی کند.

اعلایی گفت: جا دارد در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی در بین دانش آموزان انجمن های مختلفی تاسیس شوند تا با حمایت دولت و با دلسوزی بیشتر برخی از مشکلات را کاهش دهند.

استاندار قزوین اضافه کرد: برگزاری اردو در افزایش روحیه و نشاط دانش آموزان بسیار موثر است و باید در این زمینه یک کار ویژه در استان صورت گیرد، البته استان همچنان منتظر نگاه مثبت وزارت آموزش و پرورش در موضوع اردوگاه یانس آباد است که امیدواریم هرچه سریعتر محقق شود و بتوانیم این مجموعه را به یک مجموعه اردویی فاخر در سطح کشور تبدیل کنیم.

کد خبر 6090298

دیگر خبرها

  • ضرورت استعدادیابی و پرورش دانش آموزان نخبه با هدف پرورش مدیران نسل نو جهادی
  • ظرفیت های مردمی در اجرای طرح نماد بکارگیری شود
  • نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی در هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر آبادان
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است
  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان