Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@17:53:32 GMT

شرایط بحرانی حریف آسیایی استقلال

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۴۸۴۵۵

شرایط بحرانی حریف آسیایی استقلال

باشگاه الوحده امارات همگروه استقلال در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با چالش های متعددی پیش از حضور مجدد در این رقابت ها مواجه شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در روزهای گذشته در فوتبال امارات شایعاتی مبنی بر انصراف تیم الوحده امارات از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به گوش می رسید. این تیم در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در گروه A با استقلال ایران، الشرطه عراق و الاهلی عربستان همگروه است و روز دوشنبه ۲۴ شهریور در دوحه باید استقلال دیدار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده امارات تا پیش از این مسابقه در دوبازی برابر الاهلی و الشرطه ۴ امتیاز به دست آورده است.

رسانه های اماراتی در ارتباط با شرایط این تیم نوشتند:

” الوحده با یک برد و یک مساوی در دوهفته اول لیگ قهرمانان گام بزرگی را به سمت صعود برداشته است اما در حال حاضر شرایط سختی برای عنابی ها وجود دارد. این تیم برای رقابت های لیگ قهرمانان شش بازیکن اصلی اش را در اختیار ندارد. این بازیکنان در دوبازی اول الوحده برابر الشرطه و الاهلی در ترکیب این تیم حضور داشته اند. سباستین تیگالی از این تیم جدا شده و حمدان الکمالی و حسین عباس در لیست مازاد قرار گرفتند. پائول امپوکو و یحیی الغسانی مصدوم هستند و این باعث شده تغییر اساسی در شاکله تیم به وجود بیاید. در واقع شرایط الوحده نسبت به دو بازی قبل کاملا عوض شده است. این باشگاه در دوران کرونا شرایط سختی را سپری کرد، ضمن اینکه رقابت های لیگ امارات تعلیق شده و الوحده نتوانست بازی دوستانه انجام بدهد. این فاصله زیاد بین دو بازی مشکلی است همه تیم های اماراتی در لیگ قهرمانان با آن مواجه هستند.

با این وصف این کمبودها تاثیر زیادی روی سبک و عملکرد باشگاه خواهد شد و به نوعی باعث شده که نتوان فهمید که سرمربی تیم چه ایده هایی دارد.

با این اوصاف الوحده در این زمان راشد مهیر از الظفره را به خط دفاعیی اش اضافه کرده و در میان بازیکنان خارجی لی میونگ و لوکاس پیمنتا و تیم ماتاوز هنوز در ترکیب تیم حضور دارند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: امارات الوحده لیگ قهرمانان آسیا استقلال تهران الوحده امارات لیگ قهرمانان آسیا رقابت های لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۸۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، خسرو حیدری در جدیدترین گفتگویش ادعا کرده: مالکان الجزیره امارات و منچسترسیتی مشترک بود و بعد از بازی درخشانی که مقابل الجزیره انجام دادم سیتی من را زیرنظر گرفت اما درنهایت در ایران ماندم.

حیدری در سال ۱۳۸۸ برای استقلال در مقابل الجزیره امارات به زمین رفت و درخشید، همان سالی که استقلالی ها قهرمان لیگ برتر شدند و می‌توان گفت هواداران این تیم به عنوان سال طلایی استقلال از آن یاد می‌کنند.

۲۵۱۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899274

دیگر خبرها

  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • فرهاد مجیدی مهمان ویژه فینال لیگ قهرمانان آسیا شد!
  • یک استقلالی میهمان افتخاری فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • فرهاد مجیدی مهمان مخصوص فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!
  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • یوکوهاما حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • طعنه هواداران چلسی به آرسنال؛ جام لیگ قهرمانان در استادیوم امارات رؤیت شد! + عکس