Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از راشاتودی، کشور هند بررسی‌های گسترده‌ای را درباره اینکه آیا واردات کلاف آلومینیوم از چین در جهت کاهش قیمت داخلی بوده است یا نه را در یک دوره از سال 2017 تا دسامبر 2019 را بررسی می‌کند.

براساس این گزارش این تصمیم بر اساس شکایت شرکت‌های تولید کننده مس و آلومینیوم هند صورت گرفته که مدعی هستند به دلیل عملیات دامپینگی که کشور چین به راه انداخته صنعت آنها متضرر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها به افزایش بی‌سابقه واردات نسبت به سال گذشته اشاره کرده و گفته‌اند این واردات علیرغم ظرفیت‌های زیاد تولید در کشور انجام شده است.

شرکت DGTR در یک پیام جداگانه‌ای گفته است مسئله دامپینگ باعث شده قیمت در داخل به شدت کاهش یافته و این صنعت با رکود مواجه شود.

وی پیشنهاد کرده که اقدامات ضد دامپینگی در واردات در برخی شرکت‌های چینی انجام شود.

مقامات شرکت‌ها همچنین پیشنهاد کردند که تعرفه 1.31 دلار برای واردات هر کیلو آلومینیوم وضع شود.

شرکت‌های هندی در اظهارات خود ضمن بیان اینکه واردات بی‌رویه از چین باعث کاهش قیمت داخلی آلومینیوم در این کشور شده، تاکید کرده‌اند که این گونه واردات به عملکرد و فعالیت آنها تاثیر جدی گذاشته است.

پیش از این نیز اقدام ضد دامپینگی در سال 2015 با وضع تعرفه واردات به مدت 5 سال در باره واردات از چین و سوئیس انجام شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: هند چین واردات مس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۸۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار احتمال وقوع سیلاب در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، در اطلاعیه شرکت آب منطقه‌ای ایلام آمده است: بتوجه به پیش بینی های موسسه تحقیقات آب کشور، هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی و بررسی های دفتر مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه ای ایلام مبنی بر فعالیت توده بارشی از عصر روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ لغایت روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ به دلیل سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها و امکان سرریز سدهای ایلام و دویرج دهلران، از کلیه هم استانی های عزیز خواهشمندیم به جهت جلوگیری از بروز هرگونه خسارت از نزدیک شدن، استقرار و اسکان در پایین دست سدها، حریم و بستر روخانه ها و دهانه پل ها خودداری کنند.

کد خبر 6092700

دیگر خبرها

  • مرغداران وارد بازی مافیایی واردات مرغ نشوند
  • مافیای واردات مرغ در کمین نشسته‌ان
  • مافیای واردات مرغ در کمین نشسته‌اند
  • بلوک بندی اراضی کشاورزی/ بذر در مازندران تولید می شود
  • کارهای زیربنایی برای نگهداری استاندارد محصولات کشاورزی در مازندران اجرا شود
  • خطر تحریم در واردات اتوبوس های جدید
  • آمریکا واردات اورانیوم روسیه را ممنوع کرد
  • واردات خودرو‌های کارکرده منتظر مصوبه دولت
  • خطر تحریم در واردات اتوبوس‌های جدید/ تولیدکنندگان داخلی توان رفع نیاز شهر‌های کشور به اتوبوس را ندارند
  • هشدار احتمال وقوع سیلاب در ایلام