Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@15:38:23 GMT

واکنش وزیر دفاع به تمدید تحریم تسلیحاتی ایران

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۴۸۸۱۶

واکنش وزیر دفاع به تمدید تحریم تسلیحاتی ایران

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، امیر سرتیپ امیر حاتمی امروز در جلسه اقتصاد مقاومتی استان زنجان با اشاره به این‌که درخواست‌های ارائه شده مسئولان استانی پیگیری خواهد شد و شاهد به ثمر نشستن تلاش‌ها خواهیم بود اظهار داشت: انسجام، همدلی و همراهی موجود در استان زنجان بین مردم و مسئولان جای خرسندی دارد.

وی افزود: در ارتباط با چند موضوع، کشور و استان زنجان عملکرد خوبی داشته‌اند که یکی از آن‌ها موضوع کرونا بود، با این حال اقدامات علمی و پژوهشی مناسبی در موضوع کرونا در این استان انجام گرفت و با وجود نداشتن زیر ساخت‌های مناسب درمانی در استان، تلاش مضاعفی در حوزه درمان انجام شد و باید موضوع ضعف زیرساخت‌ها پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با اشاره به این‌که در حوزه ماه محرم و عزاداری شهدای کربلا و حضرت اباعبدالحسین (ع) نیز زنجانی‌ها خوش درخشیدند گفت: زنجان با وجود داشتن حسینیه اعظم، زیننبیه اعظم نامدار است و اظهار ارادت بزرگی را از خود نشان می‌دهند بسیاری‌ها نگاهشان به استان بود و با تلاش‌های انجام شده باز هم نمونه دیگری با کمک مؤمنانه بزرگ ساماندهی شد. اما جا دارد این موضوع مورد پیگیری قرار گیرد، زیرا الگوی جدیدی از کار انجام گرفت.

وی با بیان این‌که پروژه‌های انجام گرفته برای جهش تولید بیانگر این است که توجه مناسبی به وضعیت کشور شده است عنوان کرد: ما در حال حاضر با شرایط خاصی مواجه هستیم، دشمنان با فشار حداکثری تلاش داشتند کشور را با مشکل مواجه کنند و سعی داشتند تلاش خود را در نارضایتی مردم ببینند که در آن با شکست مواجه شدند، چرا که مدیران کشور با رهنمود‌های رهبر انقلاب به این نکته رسیدند که می‌توان تهدید را به فرصت تبدیل کرد و آن فرصت، توجه به تولید و خودکفایی بود.

امیر حاتمی خاطر نشان کرد: بسیار مهم است با وجود فشار‌ها، کرونا و محدودیت‌ها در حال انجام اقداماتی هستیم که برای بسیاری‌ها در برخورد اول قابل باور نیست، در شرایط موجود علاوه بر جهش تولید کشور، استمرار در تولید دارد، با وجود تمام فشار‌های حداکثری مصادیق نشان می‌دهد بسیاری از نیازمندی‌ها در حال برطرف شدن هستند.

این مسئول با تاکید بر این‌که با وجود شدید‌ترین تحریم‌ها امروز همه نیازمندی‌هایمان را تامین می‌کنیم گفت: ۹۰ درصد نیاز قطعا تامین می‌شود و ۱۰ درصد مابقی نیز در یک فرصت منطقی قطعا تامین می‌شود، این بخش به لحاظ فناوری، هزینه‌ها و تحریم‌ها بحث سختی است این روز‌ها بسیاری از دعوا‌های شورای امنیت حول تمدید تحریم تسلیحاتی است و به عنوان هدف برجسته دشمن اصلی ما است، اما توانسته‌ایم در مقابل تحریم‌ها بایستیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با بیان اینکه کمک می‌کنیم پروژه‌هایی که تحت عنون جهش تولید درحال اجرا هستند به نتیجه برسند، افزود: مشکلات و خواسته‌هایی که در این جلسه گفته شد پیگیری خواهند شد. در حوزه صادرات استان در سال گذشته عملکرد خوبی داشته است و امیدواریم در سال جاری نیز همین روال وجود داشته باشد.

امیر حاتمی با بیان اینکه صادرات مکمل مهمی برای جهش تولید است، گفت: استان در همه زمینه‌ها ظرفیت صادراتی خوبی را دارد و باید این بحث جدی دنبال شود. چرا که ارز آوری برای دولت و تولیدکنندگان به خصوص در بخش‌های کشاورزی و صنعتی بسیار مهم است و خلاصی از خام فروشی و مسئله نفت به همین موضوع بستگی دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: دارا دوم علیرضا پناهیان شارلی ابدو الکسی ناوالنی بازگشایی مدارس در سال 99 امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح تحریم تسلیحاتی ایران دارا دوم علیرضا پناهیان شارلی ابدو الکسی ناوالنی بازگشایی مدارس در سال 99 جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۸۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران طی پیامی عنوان کرد: ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی راهبردهای دشمن در اعمال تحریم‌های اقتصادی و ایجاد اختلال در روند تولید، تصویر قشری انقلابی، ولایی و وفادار به نظام را از کارگران سختکوش ایران در منظر همگان قرار داده است.

به گزارش ایسنا، متن پیام حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی به شرح زیر است:

فرارسیدن یکم ماه می میلادی روز جهانی کارگر که امسال با ۱۲ اردیبهشت، سالروز عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عجین گردیده، را به همه تلاشگران متعهد و سختکوش عرصه آبادانی و پیشرفت کشور تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

نقش‌آفرینی مؤثر و تعیین‌کننده جامعه کارگری در مقاطع سرنوشت ساز انقلاب اسلامی، از حضور تکلیف مدارانه در دوران دفاع مقدس و تقدیم ۱۴ هزار شهید والامقام گرفته، تا مجاهدت خستگی‌ناپذیر و ایستادگی در مسیر خنثی‌سازی راهبردهای خصمانه دشمن در اعمال تحریم‌های اقتصادی و ایجاد اختلال در روند تولید، تصویر قشری انقلابی، ولایی و وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی را از کارگران سختکوش ایران اسلامی در منظر همگان قرار داده است.

در این برهه حساس کنونی که با تدبیر و دوراندیشی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای «ادام الله ظله الوارف» باورِ توان و ظرفیت‌های بی‌بدیل داخلی و خودکفایی در عرصه‌های مختلف در برابر فتنه‌های اقتصادی دشمن، به عنوان اولویتی مهم قرار گرفته، کارگران خدوم و زحمت‌کش ایران اسلامی به عنوان سنگرنشینان خط مقدم جبهه جهاد اقتصادی بیشترین نقش را در به حرکت درآوردن چرخه تولید، توسعه و پیشرفت کشور ایفا می‌نماید.

اینجانب ضمن قدردانی و پاسداشت مجاهدت و تلاش های ارزنده کارگران عزیز و خانواده های محترمشان که با همدلی، ایثار و تحمل سختی‌ها سهم برجسته ای در پیمودن مسیر عزت و استقلال ایران اسلامی بر دوش دارند، انتظار می‌رود در سالی که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» به سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام گرفته است، کارگران به عنوان رکن اصلی جهش تولید، کماکان با تکیه بر مبانی اعتقادی و ارزش های اسلامی و با تفکر بسیجی، روحیه جهادی و خلق آثار ماندگار، زمینه رشد و بالندگی کشورمان را در تحقق حماسه عظیم اقتصادی فراهم سازند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عرضه جهانیِ تولید ایرانی علیه تحریم‌ها
  • وزیر تعاون: کارگر از منظر اسلام ابزار نیست
  • حضور ۲۵ هیات تجاری در اکسپو با وجود تحریم نشان از رشد ایران دارد
  • چین معافیت تعرفه‌ای واردات محصولات آمریکایی را تمدید می‌کند
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • اوکراین: ۱۰۰ میلیون دلار کمک‌های تسلیحاتی استرالیا در راه است
  • تمدید طرح یارانه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی کالابرگ؟!
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • واکنش وزیر صمت به ماجرای تولید نوکیای تقلبی در ایران
  • رئیسی: تحریم نوعی جنگ است | در دکترین ما سلاح هسته‌ای وجود ندارد