Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@14:26:23 GMT

نیازمند برقراری پرواز مستقیم تهران - سرخس هستیم

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۴۹۲۴۵

نیازمند برقراری پرواز مستقیم تهران - سرخس هستیم

گروه استان‌ها- استاندار خراسان رضوی گفت: دلیل اصلی ورود نکردن سرمایه‌گذاران به شهرستان مرزی سرخس نامناسب بودن وضعیت این جاده است اما باید برای ورود سرمایه‌گذاران خط پروازی تهران-سرخس برقرار شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی ظهر امروز در بازدید از واحدهای عملیاتی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد و واحدهای فرآوری گوگرد اظهار داشت: نقطه صفر مرزی شهرستان سرخس امکانات بسیاری در حوزه‌های اقتصادی دارد و بحث صدور مجوز منطقه آزاد اقتصادی در منطقه ویژه اقتصادی سرخس باعث ایجاد تحول و توسعه کسب و کار و اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در این شهرستان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دلیل اصلی ورود نکردن سرمایه‌گذاران به شهرستان مرزی سرخس نامناسب بودن وضعیت این جاده است و در زمینه اجرای پروژه‌های مختلف ما مسئولان حرف می‌زنیم اما عمل نمی‌کنیم و باید برای ورود سرمایه‌گذاران خط پروازی تهران-سرخس برقرار شود.

استاندار خراسان رضوی: منطقه آزاد اقتصادی سرخس فرصت خوبی برای کشور استمحرومیت سرخس از حداقل‌های بهداشت و درمان/ پروژه بیمارستان بعد از 30 سال تکمیل نشده است"سید احسان قاضی‌زاده" ‌نماینده حوزه انتخابیه فریمان و سرخس‌ در مجلس یازدهم شد‌استاندار خراسان رضوی ادامه داد: ما برای ایجاد هاب گوگردی در شهرستان مرزی سرخس آمادگی داریم تا سرمایه‌گذاران به این حوزه ورود پیدا کنند و شاهد بهره‌برداری خطوط تولید از محصول گوگرد مذاب شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد باشیم.

رزم حسینی در ادامه خاطرنشان کرد: کشور ما نیازمند انجام فعالیت‌های اقتصادی برای ایجاد اشتغال پایدار است.

انتهای پیام/282/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار خراسان رضوی سرمایه گذاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۹۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز

ایسنا/خراسان شمالی مدیر فرودگاه شهدای بجنورد از آغاز برقراری پروازهای فوق العاده این فرودگاه در هفته جاری از امروز خبر داد.

محمدابراهیم قدمگاهی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: قرار است پنج پرواز طی هفته جاری از تهران به بجنورد و همچنین بجنورد به تهران برقرار شود که این اقدام با پرواز هواپیمای ATR۷۲ ایران ایر از تهران به مقصد بجنورد و نشستن آن در فرودگاه بجنورد آغاز شد.

وی تاکید کرد: این پروازها قرار است در چهار روز شنبه، یکشنبه، دوشنبه و پنجشنبه با هواپیمای ATR۷۲ ساعت ۶:۳۰ دقیقه از تهران به مقصد بجنورد و ساعت ۹ از بجنورد به مقصد تهران پرواز داشته باشد.

وی ادامه داد: پرواز روز چهارشنبه نیز قرار است ساعت ۱۴ از تهران به مقصد بجنورد و ساعت ۱۶ از بجنورد به مقصد تهران با هواپیمای فوکر ۱۰۰ برقرار شود.

مدیر فرودگاه شهدای بجنورد با بیان اینکه این پروازها با پیگیری های بسیار و مشارکت بخش خصوصی برقرار شده است، افزود: یکی از مشکلات این استان، عدم مشارکت سرمایه گذاران در برقراری پروازها است و اکنون که کشور به لحاظ تعداد ناوگان در محدودیت قرار دارد، حضور سرمایه گذاران می تواند شرکت های هواپیمایی را مجاب به برقراری پروازهای بیشتر کند.

به گفته قدمگاهی، پروازهای روزهای سه‌شنبه و جمعه که جزو برنامه مستمر پروازی این فرودگاه است نیز برقرار بوده و آن ها نیز توسط ایران ایر انجام می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس
  • ‌ ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران ‌در «جویم» فارس
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • عرضه محصولات خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران
  • ایجاد بازارچه مرزی سرخس در انتظار منطقه آزادشدن
  • آغاز لایروبی ۲ کیلومتر از کانال درجه یک شبکه آبیاری و زهکشی سرخس
  • مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب