Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@22:46:04 GMT

حمایت معنوی از 23 هزار کودک در دو طرح اکرام ایتام و محسنین

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۵۰۱۱۱

حمایت معنوی از 23 هزار کودک در دو طرح اکرام ایتام و محسنین

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی کمیته امداد فارس، محمد بذرافشان، با اعلام این مطلب اظهار داشت: خیرین استان فارس در قالب دو طرح اکرام ایتام و محسنین، طی ۵ ماهه امسال ۵۳۶ میلیارد و ۱۸۳ میلیون ریال به فرزندان معنوی خود کمک کردند.

وی بیان داشت: در حال حاضر ۹۱ هزار و ۶۲۹ نفر حامی نیکوکار در استان از ۲۳ هزار و ۶۰۱ نفر فرزندان معنوی خود حمایت می‌کنند که از این تعداد ۹ هزار و ۲۱۸ فرزند طرح اکرام ایتام و ۱۴ هزار و ۳۸۳ فرزند از محسنین هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد فارس میانگین سرانه دریافتی فرزندان ایتام و محسنین را در ۵ ماهه امسال ۴ میلیون و ۵۴۳ هزار و ۷۳۶ ریال اعلام کرد و افزود: در این مدت میزان سرانه پرداختی هر حامی نیز  یک میلیون و ۱۷۰ هزار ریال بوده است و درآمد کل طرح اکرام نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۴.۴ درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/ س

منبع: فارس

کلیدواژه: حمایت معنوی فارس مدیرکل کمیته امداد فارس شیراز طرح اکرام ایتام طرح محسنین طرح اکرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۰۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن برآورده شدن آرزو‌های ایتام و محسنین در بهشهر

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، مدیر کل کمیته امداد استان مازندران در حاشیه مراسم جشن برآورده شدن آروز‌ها  در مصاحبه‌ای گفت:این طرح برای اولین بار در بهشهر اجرا شد و با نظر حامیان اکرام بوده است.

معافی گفت در این طرح، آرزوی فرزندان ایتام به خیرین اعلام و نیاز آنها بر آورده شد.

معافی آرزو‌های ایتام را علاوه بر درمان و تحصیل، کالا‌هایی همچون تلویزیون، یخچال، دوچرخه، جارو برقی، گوشی دانست که در این مراسم بصورت نمادین به چند نفر هدیه شد.

وی ضمن قدردانی از حامیان ایتام با بیان اینکه خیرین در بهشهر رابطه بسیار خوبی با ایتام دارند گفت:علاوه بر این برنامه ماهانه خیرین بصورت مستمر توجهات خود را از ایتام کم نمی‌کنند.

وی درباره کمک خیرین در سال ۱۴۰۲ گفت: کمک‌های مومنانه خیرین در سال ۱۴۰۲ از مرز ۱۰۰۰میلیارد تومان گذشت و این نشان از نوعدوستی و توجه مر دم استان مازندران از ایتام و مددجویان تحت پوشش دارد که با تاسی از ائمه معصومین سرچشمه می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • روایتی از معلم نیکوکار بیرجندی برای حمایت ۱۱ فرزند معنوی
  • تجلیل از معلمان خیر مراغه‌ای
  • تجلیل از معلمان خیر مراغه ای
  • بیش از ۱۳۴ هزار حامی جدید در طرح اکرام ایتام و محسنین با فراخوان در برنامه محفل
  • جشن برآورده شدن آرزو‌های ایتام و محسنین در بهشهر
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • روایت معلم نیکوکار بیرجندی که ۱۱ فرزند معنوی دارد
  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد
  • حمایت‌ ۲ هزار و ۱۰۰ معلم نیکوکار البرزی از ایتام
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام