Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: مواردی از تخلفات تبلیغاتی در ۲ حوزه انتخابیه سمیرم و لنجان مشاهده شده که توسط دستگاه‌های نظارتی و بازرسی انتخابات و ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی جمع‌آوری و مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

به گزارش ایسنا حیدر قاسمی، امروز (پنجشنبه-۲۰ شهریور) اظهار کرد: کاندیداهای ۲ حوزه انتخابیه سمیرم و لنجان تا ساعت ۸ صبح امروز فرصت داشتند تا بر بستر فضای مجازی و صدا و سیما تبلیغات خود را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مواردی از تخلفات تبلیغاتی در ۲ حوزه انتخابیه سمیرم و لنجان مشاهده شده که توسط دستگاه‌های نظارتی و بازرسی انتخابات و ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی جمع‌آوری و مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در این مرحله از انتخابات تبلیغات محیطی ممنوع بود، ادامه داد: از امروز هرگونه تبلیغات در فضای مجازی و صدا و سیما توسط نامزدها ممنوع است.

رییس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: آنچه مورد نیاز برگزاری دومین مرحله انتخابات در حوزه‌های انتخابیه لنجان و سمیرم بوده را انجام دادیم.

وی با بیان اینکه برای تامین اقلام مورد نیاز برگزاری انتخابات و اجرای خوب آن هماهنگی صورت گرفته است، تصریح کرد: هم در ستاد انتخابات و هم در شهرستان‌ها اقدامات و پیش بینی‌های مورد نیاز را انجام داده ایم.

به گزارش ایسنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، قاسمی ادامه داد: با توجه به اینکه انتخابات در این مرحله با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، برگزاری انتخابات را با این شرایط پیش بینی کردیم.

وی اضافه کرد: به مردم ۲ حوزه انتخابیه لنجان و سمیرم اطمینان می‌دهیم که تمام دست اندرکاران حاضر در شعب اخذ رای غربالگری شدند و اقلام بهداشتی مورد نیاز را در اختیار آن‌ها قرار داده ایم.

رییس ستاد انتخابات استان اصفهان به رای دهندگان در این ۲ حوزه انتخابیه، توصیه کرد: از ماسک و خودکار شخصی در شعب اخذ رای استفاده کنند.

وی اظهارکرد: برای اینکه دقت لازم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی داشته باشیم در هر شعبه یک ناظر بهداشتی پیش بینی شده است.

قاسمی خاطرنشان کرد: تمهیدات حفاظت و امنیت شعب توسط کمیته‌های مربوطه با دستگاه‌های مربوطه هماهنگ شده و مشکلی در این راستا وجود ندارد.

تعداد واجدان شرایط در شهرستان سمیرم ۵۳ هزار و ۸۹۰ نفر و در شهرستان لنجان ۱۸۷ هزار و ۷۸۳ نفر است. ۲۰۴ شعبه اخذ رای در ۲ حوزه انتخابیه سمیرم و لنجان پیش بینی شده است.

استان اصفهان ۱۵ حوزه انتخابیه و در مجلس شورای اسلامی ۲۰ نماینده دارد. دومین مرحله انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فردا جمعه ۲۱ شهریورماه برگزار می‌شود.

لینک کوتاه: asriran.com/00387P

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تخلفات انتخاباتی ۲ حوزه انتخابیه سمیرم و لنجان ستاد انتخابات استان اصفهان مورد نیاز پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۰۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات چه زمانی شروع می‌شود؟

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه، بیست و یکم اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود. در این مرحله ۴۵ نماینده برای ۲۲ حوزه انتخاب می‌شوند.

در هشت حوزه از این ۲۲ حوزه از جمله در حوزه انتخابیه تهران انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد. آموزش‌های لازم در این خصوص به مردم از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی، داده خواهد شد.

وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده است که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

البته رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفته است که انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود.

در دور دوم انتخابات، ۳۲ نامزد در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس برای تصاحب ۱۶ کرسی مجلس و در حوزه انتخابیه ورامین ۲ نامزد برای یک کرسی مجلس با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

منبع ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • جزئیات برگزاری دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم در ۲۱ اردیبهشت
  • زمان تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • آمادگی کامل خراسان جنوبی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • اعلام زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته تا رأی‌گیری
  • زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات چه زمانی شروع می‌شود؟