Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش عصر پنجشنبه ایرنا، این تجمع مردمی از ساعت ۱۷ امروز با حضور حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، عیسی فرهادی فرماندار تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و جمعی از مسولان با رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای تبلیغات اسلامی استان تهران در این مراسم ضمن قرائت قطعنامه محکومیت این نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) اظهار داشت: این حرکت سخیف استکبار از سوی آحاد مردم ایران اسلامی محکوم می شود.

حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه دشمنان تلاش دارند تا هراز چند گاهی با توهین به مقدسات مسلمانان و جریحه دار کردن مردم در برابر ترویج اسلام ایستادگی کنند گفت: این اقدامات نه تنها از محبوبیت پیامبر نکاهیده بلکه ضعف و درماندگی استکبار را هویدا می سازد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی نیز در این تجمع ضمن جسارت نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اکرم افزود: این جسارت اول و آخر دشمنان نیست بلکه باید علت آن را جستجو کرد.   

حجت الاسلام ذوالنوری با اشاره به اینکه استکبار با مطرح کردن جنگ نیابتی و با تجهیز نظام سلطه و نظام صهیونیستی در منطقه به دنبال کسب اهداف خود هستند افزود باید در مقابل آنها جنگید.  

این نماینده مجلس شورای اسلامی تفرقه و خودباختگی امروز در بین کشورها و سران سرسپرده کشورهای عربی به دشمن میدان داده تعرض و حرمت شکنی کند، افزود: در این خصوص نباید انتظاری از این حرمت شکنی ها از بیگانگان داشت.

به گفته این نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی امروز رژیم صهیونیستی با یکی شدن عراق، سوریه، لبنان و سوریه نگران دوام حیات خود است.  

همچنین فرماندار تهران در جمع خبرنگاران نیز ضمن محکوم کردن استکبار جهانی به ساحت مقدس پیامبر افزود که مردم انقلابی و ولایت مدار کشور با حضور خود در این میدان اهانت  استکبار را محکوم کردند.

همچنین حاج مهدی رسولی مداح و نریمان پناهیان با مدیحه سرایی برای اهل بیت سخنرانی کردند و مردم سینه زنی کردند.

همچنین مردم انقلابی با مشت های گره کرده لبیک یا حسین(ع)، لبیک یا رسول الله، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر فرانسه، ابوالفضل علم دار خامنه ای رو نگه دار، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر منافق و عزا عزاست امروز- روز عزای امروز مهدی صاحب الزمان صاحب عزاس امروز و آمریکا مرگت باد و همچنین با پلاکارد های یا رسول الله، لبیک یا رسول الله، مرگ بر آمریکا، اهانت ایادی استکباری به ساحت مقدس پیامبر را محکوم کردند.

براین اساس عصر روز گذشته‌ مردم انقلابی تهران در مقابل سفارت فرانسه این اهانت را محکوم کردند.  

هفته‌نامه «شارلی ابدو» همزمان با رسیدگی به پرونده حمله پنج سال پیش چند نفر به دفتر این نشریه با تیتر «همه چیز به خاطر این» مجددا کارتون‌های اهانت‌آمیز به پیامبر گرامی‌ اسلام را منتشر کرده است.

برچسب‌ها میدان امام حسین فرانسه پیامبر اکرم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: میدان امام حسین فرانسه پیامبر اکرم میدان امام حسین فرانسه پیامبر اکرم اخبار کنکور مجلس شورای اسلامی محکوم کردند حجت الاسلام پیامبر اکرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۰۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای اداری استان تهران

جلسه شورای اداری استان تهران ظهر امروز با حضور احمد وحیدی وزیر کشور و علیرضا فخاری استاندار تهران برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077957 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • آمریکا در مقابل جنبش دانشجویان درون کشورش محکوم به شکست است/ هم افزایی و همراهی در مقابل خوی استکبار جهانی پیام ایستادگی به همراه دارد
  • ضرورت تربیت و پرورش نیرو علیه استکبار جهانی
  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات تهران اعلام شد
  • فهرست وفاق برای دور دوم مجلس شورای اسلامی در تهران مشخص شد
  • آغاز تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس از بامداد امروز
  • امام خطر اسراییل و استکبار جهانی را به بشریت گوشزد کرد
  • شورای اداری استان تهران
  • غزه چگونه جهان را ضد استکبار و اشغالگری متحد کرد؟
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبل شورا؛ اختلافات طبیعی است