Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، ناصر محمدخانی می گوید اگر سفره دلش را باز کند، آن وقت مردم متوجه می شوند که چقدر فاصله است بین ستاره های پیشین فوتبال ایران و ستاره های کنونی. او در گفت و گو با جام جم سر صحبت را این طور باز کرد: «من اصلا نمی خواستم صحبت کنم اما یک وقت شما مسائلی را می شنوی که تعجب می کنی. الان به من بگویید کدام فوتبالیست امروزی، حتی دو میلیارد تومان می ارزد؟ مگر دوره حضور علی دایی، علی کریمی، کریم باقری، علی پروین، ناصر حجازی، احمدرضا عابدزاده، حسن روشن و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. است؟ آنها اگر امروز بازی می کردند، باید 50 میلیارد تومان می گرفتند ولی امروز را ببینید که بازیکنان کمتر از حد متوسط چه پول هایی به جیب می زنند. اینها چطور می توانند در چشم مدیرعامل یک باشگاه نگاه کنند و بگویند باید به من 6 میلیارد یا 10 میلیارد تومان پول بدهید؟» 

 

محمدخانی اضافه کرد: «هیچ نهادی هم نیست که جلوی این فوتبالیست ها را بگیرد. هیچ کس به این بازیکن نمی گوید تو مگر در طول زندگیت چه کار کردی که حالا 5، 6 میلیارد تومان پول می خواهی؟ مگر در تمام طول فوتبالت چند گل زدی که امروز دنبال چنین قراردادی هستی؟ اصلا این آپشن هایی که روی قرارداد می گذارند، چه معنایی دارد؟ طرف شغل‌اش گلزنی است ولی آپشن گذاشته که اگر لطف کنم و گل بزنم، باید پولی جداگانه از قراردادم پرداخت کنید. یک دروازه بان یا مدافع باید شغل‌اش گل نخوردن باشد آن وقت آپشن می گذارد که اگر گل نخوردم، باید به من بیشتر پول بدهید. حالا آپشن های دیگر هم جدیدا آمده که من از آن سردر نمی آورم مثل بند فسخ یکطرفه یا قانونی که اگر کمتر از 60 درصد در یک فصل پول بگیرد، می تواند برود.» 

 

او در نهایت گفت: «حتی شنیده‌ام برخی بازیکنان به دنبال عقد قرارداد دلاری با باشگاه‌ها هستند.  من از این مسائل واقعاً تعجب می کنم و نمی‌دانم فدراسیون فوتبال یا سازمان لیگ و حتی وزارت ورزش چطور قرار است با چنین مسائلی برخورد کنند ولی با توجه به شرایط اخیر جامعه، اصلا صحیح نیست که باشگاه‌ها از پول بیت المال به بازیکنان چنین رقم هایی را بدهند. خودمانیم؛ فوتبال که درآمدی ندارد. فقط اسپانسرها هستند و شرکت ها و کارخانجات دولتی. الان در شرایط کرونا همه باشگاه‌ها تقریباً ورشکسته هستند، از کجا می‌خواهند ۱۰ میلیارد تومان پول تهیه کرده و به بازیکنان بدهند؟ من واقعاً از این مسائل متعجب هستم و امیدوارم مدیریت درستی صورت بگیرد. کاش یک نفر بیاید و این وضعیت را کنترل کند چون هیچ فوتبالیستی نباید حتی نزدیک به این رقم ها بگیرد.»

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: نیوز بازیکن ناصر محمدخانی پرسپولیس جام گزارش گل محمدی فوتبال جام نیوز میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۱۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی تراکتور و ذوب آهن‌ + پخش آنلاین

پخش زنده بازی تراکتور و ذوب آهن در چارچوب رقابت‌های جام حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ امروز آغاز و از سایت آنتن پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های تراکتور و ذوب آهن امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های جام حذفی با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز تراکتور و ذوب آهن

جام حذفی ایران (تراکتور - ذوب آهن) ساعت ۱۸:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن

کد خبر 748083

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین (فیلم)
  • (ویدئو) روایت جالب فریدون زندی از مشکل داشتن علی پروین با او
  • (ویدئو) واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین
  • میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها
  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • ساعت پخش زنده بازی تراکتور و ذوب آهن‌ + پخش آنلاین
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند