Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ حجت‌الاسلام سیدعلی برجسته‌پور مبلغ طرح استقرار اداره تبلیغات اسلامی دنا طی یادداشتی در خصوص توهین نشریه فرانسوی به ساحت پبامبر اعظم(ص) آورده است: بار دیگر کینه توزان دین مبین اسلام و کوتاه بینان لیبرال دمکراسی غربی با، بازنشر کاریکاتور موهن به بهانه آزادی بیان به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) توهین کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر چه دنیای به اصطلاح متمدن اروپایی ضدآمریکایی در طول سال های اخیر با به راه انداختن فتنه هایی چون داعش و طالبان سعی زیادی کردند تا چهره ای خشونت بار از اسلام را به نمایش بگذارند لیکن دستان در خون آغشته و پلیدشان این بار به گونه ای دیگر رخ نمایان کرد، جهان امروز در سیطره اندیشه های باطل گرفتار است که با شعار زیبا و محتوای واهی و پوچ درصدد استعمار عقلها و بینش هاست در این وانفسای هزار رنگ خدعه و دسیسه وجدان بیدار و بصیرت نافذ مومنین است که ریشه ها را می نگرد و دلباخته صورتهای دروغین یوغ های هوس نمی‌شود.

در کجای تاریخ عقلانی بشریت توهین به ادیان و پیامبر آنان، مولفه ای برای نشان دادن آزادی بیان قلمداد شده است.؟

در کجای تورات و انجیل چنین رفتاری ستوده و یا توصیه شده است؟ 

در کدام اندیشه زلال انسانی و عرفانی و حتی تفکرات لیبرالیستی و اومانیستی هجمه و کشیدن کاریکاتور موهن، نشانه پیشرفت، توسعه و آزادی بیان است؟.

مسببان و حامیان این رفتار داعش گونه و طالبانیسم غربی باید بدانند که توهین به پیامبر مهربانی حضرت محمد (ص) نه تنها توهین به دین مبین اسلام، بلکه توهین به تمامی پیامبران و ادیان الهی است.

دولت متزور فرانسه با چشم پوشی بر توهین به ساحت قدسی پیامبر عظیم الشان صلی الله علیه و آله و سلم که محبوبیت جمعیت قابل توجهی از این کره خاکی است طبل رسوایی خود را بار دیگر به صدا درآورده و جهانیان را با سوال بزرگی روبرو کرده که به راحتی آیا اینان داعیه آزادی بیان را دارند؟؟

در کشوری که کوچکترین سوال و تردید در ماهیت تاریخی رخدادمعاصری چون هلوکاست منجر به محکومیت می‌شود، چگونه می‌توان این دوگانگی را توجیه کرد؟؟

این در حالی است که رئیس جمهور خام ناپخته فرانسه باز نشر این کاریکاتور را نشانه ای از آزادی بیان می‌داند!! او با حمایت از چنین رفتارهایی در حقیقت به نام آزادی بیان درحال ترویج توحش مدرن در اروپای دین گریز است.

به راستی که باید گفت امروزه در اروپا و آمریکا معرفت، منطق و عقلانیت جای خود را به عصبیت کورکورانه جاهلانه عصر تاریکی داده است.

از سران و متفکران و کشیشان اروپایی و غربی باید پرسید کدام روان سلیمی می‌پذیرد که برای دفاع از آزادی به عقاید مسلمانان توهین کرد؟

اندوه بزرگی است زیستن در قرنی که  شباهت زیادی به عصر جاهلیت غرب وحشی دارد؟
حقیقت این ماجرا و امثال آن واهمه همیشگی جهانخواران از افکار و عقاید اسلام ناب و پیامبر عزیز آن است وگرنه بازی نخ نمای این رفتارها به پایان رسیده است.

آنچه بر جامعه اسلامی واجب است رهایی از انفعال وبی تفاوتی و سکوت است وبا تاکید فرموده ولی امر مسلمین جهان،حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای(روحی فداه) توهین نشریه فرانسوی گناه بزرگ نابخشودنی و به جهت انحراف افکار عمومی از نقشه های آمریکای جنایت پرور و رژیم کودک کش صهیونیستی است.

ضمن اعلام نگرانی عمیق خود از پشت صحنه چنین رفتارهایی که هر چند وقت یکبار از سوی برخی دولت ها نیز حمایت می‌شود در شرایطی که همه گیری جهانی ویروس منحوس کرونا باعث استیصال شرق و غرب عالم و ناتوانی قدرت های جهانی در حفظ جان انسان ها و وضعیت نابهنجار اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و امنیتی آمریکا،اروپا و هم پیمانان آنها شده، با طراحی اینگونه رفتارهای غیر انسانی و ضدحقوق بشری باعث انحراف افکار عمومی جهانی شده تا از نقشه های شوم صهیونیستی آمریکایی آنان غافل شوند.

از دستگاه دیپلماسی کشورمان،نهادهای دینی و مذهبی و آزادگان سراسر این کره خاکی می‌خواهیم که با محکوم کردن چنین رفتارهایی با عاملان و حامیان آن نیز برخورد جدی و شایسته صورت گیرد، دولت فرانسه و شخص رئیس جمهور آن باید رسما از ساحت مقدس رسول اعظم (ص)و مسلمانان جهان عذرخواهی کنند، عاملان مباشران باز نشر این فعل قبیح در محکمه صالحه و بین المللی محاکمه و مجازات شوند.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: اسلام آزادی بیان آمریکا اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۱۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش اعتراضات به المپیک در فرانسه

معترضان در سراسر فرانسه در اعتراض علیه دولت حلقه‌های المپیک را هم آتش زدند.

به گزارش فارس، دو اتحادیه اصلی کارگری فرانسه روز چهارشنبه پس از راهپیمایی سیاسی سال گذشته علیه اصلاحات نامناسب بازنشستگی دولت، بار دیگر به خیابان ریختند. در مجموع 265 تجمع در سراسر کشور فرانسه برگزار شد.

معترضان شعارهای پراکنده ترویج صلح، مبارزه با ریاضت اقتصادی و فراخوان برای "اروپا محافظ تر برای کارگران" پیش از انتخابات اتحادیه اروپا را سر دادند.

معترضان طرفدار فلسطین، معترضان ضد المپیک، کشاورزانی که از تشریفات اداری بیش از حد در رابطه با قوانین زیست محیطی شاکی بودند به جمع سایر معترضان پیوستند.

در لیون، 22 نفر دستگیر و دو افسر پلیس پس از حمله افراد کلاهدار به یک بانک زخمی شدند. خشونت های مشابهی نیز در شهر غربی نانت رخ داد. پلیس اعلام کرد که 45 نفر را در پاریس دستگیر کرده و 12 افسر در جریان تظاهرات روز چهارشنبه مجروح شده اند.

برخی از معترضان برای ابراز نارضایتی از بازی های تابستانی آتی که قرار است در کمتر از سه ماه آینده آغاز شود، حلقه های موقت المپیک را به آتش کشیدند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آتش اعتراضات به المپیک در فرانسه
  • بیانیه آشوریان ارومیه در محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم
  • آمریکایی‌ها درباره حقوق بشر فقط لفاظی می‌کنند
  • وزیر خارجه فرانسه به قاهره می‌رود 
  • شباهتهای جنگ غزه و ائتلاف کفار و مشرکین مکه و یهود مدینه در جنگ احزاب
  • رسانه های غربی می خواهند پیروان اهل‌بیت را خشونت‌طلب معرفی کنند
  • تصویرنگاری نرم از مداخله‌گرایی آمریکا
  • خشونت با دانشجویان ذات اصلی آمریکا را نشان داد
  • (عکس) برای اولین بار این جایگاه ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • عکس| برای اولین بار جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد!