Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@18:03:18 GMT

آتش سوزی و انفجار کارگاه سیلندرهای گاز در تهران

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۵۱۹۲۴

آتش سوزی و انفجار کارگاه سیلندرهای گاز در تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران شامگاه پنجشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ٢٠:۴٩ دقیقه امشب حادثه آتش‌سوزی و انفجار یک کارگاه شارژ سیلندرهای گاز در خیابان مجیدیه، خیابان ریحانی جنوبی به سامانه ۱۲۵ اعلام و بلافاصله ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شدند.

سید جلال ملکی افزود: محل آتش‌سوزی یک زمین باز بود که فردی در محل اقدام به نگهداری، عرضه و شارژ سیلندرهای گاز می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گفته وی؛ بیش از ١۵٠ سیلندر ١١ کیلویی و پیک‌نیکی در حجم زیاد نگهداری می‌شد که پیش از رسیدن آتش‌نشانان چند مورد انفجار داشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه زمانی که آتش‌نشانان به محل رسیدند بخش زیادی از این سیلندرها شعله‌ور بود گفت: خوشبختانه منزل مسکونی در مجاورت این محل وجود نداشت، اما فردی که در آن لحظه در محل حادثه در حال کار بود، دچار سوختگی شد.

ملکی خاطرنشان کرد: آتش نشانان از چند طرف به آتش حمله ور شدند و پس از دقایقی موفق شدند آتش را خاموش کنند.

وی تاکید کرد: طی مدت گذشته چند بار شاهد وقوع این دسته از حوادث بودیم و در مواردی هم تلفات جانی داشتیم، از افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند خواهش می‌کنیم که جان شهروندان را به خطر نیندازند و محل کار خود را به محل امن‌تری منتقل کنند.

برچسب‌ها آتش سوزی شهر تهران گاز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش سوزی شهر تهران گاز آتش سوزی شهر تهران گاز اخبار کنکور آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۱۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد

حوالی ساعت ۲:۳۰ بامداد امروز، تعدادی از شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران تماس گرفته و از وقوع تصادف شدید رانندگی در مسیر شرق به غرب بلوار ارتش، روبه‌روی شهرک کوثر اطلاع‌رسانی کردند.

به گزارش ایسنا، درپی این حادثه ستاد فرماندهی آتش‌نشانی، آتش‌نشانان ایستگاه ۱۳۱ را به همراه گروه امداد و نجات ۱۰ به محل اعزام کرد و هنگام حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که یک دستگاه سواری دنا به شدت با یک دستگاه میکسر برخورد کرده و سرنشین خودرو دنا در داخل اتاقک در هم پیچیده خودرو محبوس شده بود.

شدت این تصادف به حدی بود که کابین سواری دنا کاملا مچاله شده بود. در این شرایط آتش‌نشانان بلافاصله پس از ایمن سازی محل حادثه و قطع برق خودرو با استفاده از تجهیزات مخصوص، فرد محبوس شده را از داخل خودرو خارج کرده و در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند.

در ادامه عوامل آتش‌نشانی با کمک ماموران پلیس راهور اقدام به ایمن‌سازی محل کرده و پس از انتقال خودرو به حاشیه مسیر و محلی امن به ماموریت خود خاتمه دادند. علت این حادثه نیز از سوی کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی بررسی و اعلام خواهد شد.

کابین خودرو پس از تصادف

دیگر خبرها

  • ایستگاه مترو اتریش سال آینده بهره برداری می شود | این ایستگاه کجاست؟
  • زندانیان شاغل در روز کارگر هدیه گرفتند
  • برگزاری کارگاه فنی و تخصصی کاربری سامانه تیر الکترونیک e_TIR در تهران
  • تصمیمی برای تفکیک جنسیتی در دانشگاه آزاد اتخاذ نشده است
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • آتش‌سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار/ یک نفر فوت کرد
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار | فوت یک نفر و خسارت سنگین مالی به صیادان
  • آتش‌سوزی در لنج صیادی چابهار
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد