Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام رئیسی گفت: باید تا می‌توان با مردم سخن گفت و موضوعات مختلف را برای آنها شفاف‌سازی کرد تا مردم عدالت را حس کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «ابراهیم رئیسی» شامگاه (پنجشنبه ۲۰ شهریور) در نشست شورای اداری استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مردم کشور از کمبودها نالان نیستند بلکه از تبعیض و بی‌عدالتی نالان و گلایه مند هستند از همین رو ما به عنوان سربازان مقام معظم رهبری که در راس عدالت قرار دارند تلاش می کنیم تا با تبعیض و بی قانونی مقابله کرده تا مردم عدالت را حس کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس قوه قضاییه با تاکید بر اجرای صحیح قانون، تصریح کرد: مسئله مهم در کشور که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز می‎باشد، اجرای درست قانون است و اگر اشکالاتی در قانون وجود دارد شناسایی و به مرجع رسیدگی انتقال داده شود.

 

حجت الاسلام رئیسی، اجرای ضعیف قانون را بهتر از بی‌قانونی دانست و افزود: هر مدیریتی باید همراه با نظارت باشد و همواره باید تلاش کرد تا قوانین در جای خود و به درستی اجرا شود تا از بروز تبعیض و فساد جلوگیری شود.

 

رئیس قوه قضاییه، تحقق عدالت و مبارزه با فساد را از آرمان‌ها و اصول مهم انقلاب اسلامی ایران اعلام کرد و گفت: در رهنمودهای امام راحل و بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری به این موضوع به خوبی پرداخته شده است و مسئولان به عنوان سربازان نظام موظف به تحقق این مهم هستند و باید بیش از پیش به این مهم پرداخته شود.

 

وی افزود: از مطالبات و خواسته‌های مهم مردم مبارزه با تبعیض و فساد است و در این راستا مسئولان باید تمام توان خود را به کار گیرند و اجازه ندهند حس بی عدالتی در مردم کشور شکل گیرد.

 

حجت الاسلام رئیسی در ادامه به چالش های استان چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و ادامه داد: این استان ظرفیت‌های بسیاری در حوزه گردشگری، صنایع تبدیلی و تکمیل زنجیره‌ تولید دارد که مدیران باید با اختیارات خود و از آن مهمتر ابتکار عمل با بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها مشکلات این استان به ویژه بیکاری را برطرف کنند.

 

رئیس قوه قضاییه افزود: نبود اعتبارات لازم و مشکلات ساختاری نباید بهانه‌ای برای پیشبرد مطلوب برنامه‌های این استان باشد چرا که موفقیت در حوزه‌های مختلف در گرو مدیران باکفایت است و خلاقیت و ابتکار مدیر در این خصوص نقش تعیین کننده‌ای دارد.

 

حجت الاسلام رئیسی در ادامه به مسئله آب استان چهارمحال و بختیاری و مطالبات مردم این استان اشاره کرد و گفت: اگرچه در همین خصوص کارگروهی زیرمجموعه قوه قضاییه به ریاست حجت‌الاسلام اژه‌ای تشکیل و تاکنون جلساتی برگزار شده است.

 

وی افزود: اما مرجع قانونی رسیدگی به این موضوع، شورای عالی آب است از همین رو به وزیر نیرو تکلیف می‌شود تا هرچه سریع‌تر جلسه‌ای تشکیل داده و با نگاه عادلانه و همه ‌جانبه در خصوص آب این استان‌ها تعیین تکلیف کند.

 

حجت الاسلام رئیسی بابیان اینکه «ما می‌توانیم» شعار نیست بلکه یک موضوع کاملا عملیاتی است که نمود آن را می‌توان در سیره سردار شهید قاسم سلیمانی مشاهده کرد، افزود: ظرفیت ما می‌توانیم از همه مشکلات گره‌گشایی می‌کند.

 

وی به آلودگی نفتی چشمه سرخون شهرستان اردل این استان اشاره کرد و گفت: این موضوع یک امر پیچیده‌ای نیست که نتوان آن را رفع کرد هرچند نباید اجازه داده می‌شد که امروز به مسئله تبدیل شود و بی‌شک به دست کارشناسان فنی برطرف می‌شود.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: تحقق عدالت رئیس قوه قضاییه مبارزه با فساد حجت الاسلام رئیسی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۲۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات تنبیهی وعده صادق، اثبات ظهور قدرت نظامی ایران به جهان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد در خطبه نماز سیاسی-عبادی جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ که در مصلای امام خمینی (ره) اهواز برگزار شد، گفت: عملیات تنبیهی وعده صادق توسط نیرو‌های مسلح، اثبات ظهور قدرت ایران در عرصه نظامی در جهان بود.


وی افزود: در این عملیات تنبیهی، هیمنه اسرائیل توسط موشک‌ها و پهپاد‌های ایرانی شکسته و این اتفاق بزرگ در تاریخ ماندگار خواهد شد.


حجت الاسلام موسوی فرد ادامه داد: این حرکت بزرگ که آوازه آن در جهان پیچید، علاوه بر خوشحالی و احساس امنیت مردم، لرزه بر اندام دشمنان ایران و اسلام انداخت.


خطیب نماز جمعه اهواز با بیان اینکه مهم‌ترین مولفه‌ای که می‌تواند دشمن را به عقب براند، رسانه قوی است، اضافه کرد: قدرت رسانه برای مقابله با توطئه‌های دشمن می‌تواند از موشک هم قوی‌تر باشد.


وی اضافه کرد: اگر می‌خواهید عملکرد اسلام در دنیا را مشاهده کنید، باید به زندگی حضرت امیرالمومنین علی (ع) نگاه کنید.


امام جمعه اهواز حجاب در جامعه را مسئله‌ای بسیار مهم دانست و گفت: نیرو‌های انتظامی درحال اجرای طرح نور در زمینه چوشش حجاب است که طرحی قابل تقدیر است و همه نهاد‌ها و مردم باید در کنار نیروی انتظامی خدمت رسانی کنند تا بتوانیم فتنه‌ها و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کنیم.


حجت الاسلام موسوی فرد بر استمرار تذکر لسانی درخصوص پوشش مناسب و حجاب تاکید کرد و افزود: روش‌های مناسب برای نهادینه کردن حجاب و پوشش مناسب زن ایرانی باید در جامعه اجرایی شود.


وی یکی دیگر از مطالبه‌های مهم مردم از نیروی انتظامی را تقویت گشت‌های امنیتی برای مقابله با سرقت عنوان کرد و ادامه داد: امنیت و آسایش حق مردم است و دستگاه‌های اجرایی مربوط باید در این زمینه وظایف خود را انجام دهند و در کنار نیروی انتظامی باشند.


نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در ادامه خطاب به مسئولان و نمایندگان مردم در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئولان وظیفه دارند مشکلات مردم را بشنوند و برای رفع آنها تلاش کنند.


حجت الاسلام موسوی فرد افزود: مسئولان باید در زمینه تحقق شعار سال گزارش عملکرد واقعی خود را به مردم ارائه دهند.

دیگر خبرها

  • مسئولان نسبت به ایمنی راه‌ها توجه بیشتری داشته باشند
  • عملیات تنبیهی وعده صادق، اثبات ظهور قدرت نظامی ایران به جهان
  • نظر دولت رئیسی درباره ریاست مجلس آینده از زبان معاون پارلمانی /کرسی های نمایندگی تهران اهمیت زیادی دارد
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • خانجانی: توئیت فضائلی درباره تذکر به مسئولان، جریان به ظاهر ارزشی را آشفته کرده/دولت رئیسی مدافع گشت ارشاد است
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • خلجی : افتتاح سد در سریلانکا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت + فیلم
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • مسئولان قضائی عهده دار مسئولیت خطیری هستند