Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان گفت: بر اساس قانون اخذ رای از ساعت 8 صبح تا 18 عصر بعد از ظهر پیش‌بینی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا؛ خدابخش مرادی امروز در جمع خبرنگاران استان زنجان، اظهار داشت: 319 شعبه در دو شهرستان زنجان و طارم برای اخذ رای مردم در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بر اساس قانون اخذ رای از ساعت 8 صبح تا 18 عصر بعد از ظهر پیش‌بینی شده است، یادآور شد: دو گروه افراد از جمله افرادی که در مرحله اول انتخابات در این حوزه انتخابیه در انتخابات شرکت کرده و یا افرادی که اصلا رای نداده‌اند، می‌توانند در این دوره از انتخابات شرکت کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: رای‌کنندگان حتما باید شناسنامه و کارت ملی به همراه داشته و در صورتی که کارت ملی در اختیار ندارند، حتما باید شماره ملی برای رای‌گیری ارائه کنند.

معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای این دوره انتخابات ضروری است، افزود: توصیه می‌شود رای دهندگان حتما از ماسک استفاده کرده و تلاش کنند خودکار شخصی به همراه داشته باشند و پدران و مادران نیز کودکان خردسال به همراه خود نیاورند.

مرادی با بیان اینکه بیماران زمینه‌ای به شعبی دارای تراکم جمعیت کمتر مراجعه کرده و اگر با صف مواجه شدند فاصله اجتماعی را رعایت کنند، افزود: همه شعب روستایی و شهری برای برگزاری انتخابات، ضد عفونی و همه امکانات برای حفاظت فردی پیش‌بینی شده است.

وی بیان کرد: ممکن است مهلت رای‌دهی تمدید نشود مردم به تناوب شرکت کرده و رای‌گیری را به دقایق آخر موکول نکنند.

این مسئول از پیش‌بینی شعبات سیار برای زندان‌ها و بیمارستان‌ها خبرداد و گفت: تا کنون شکایتی از سوی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در زنجان به ستاد ارائه نشده است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: پیش بینی شده اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۳۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  تبلیغات دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ساعت ۸ صبح ادامه دارد.

انتخابات در ۸ حوزه انتخابیه تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد، قائم‌شهر و ملایر به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود و در تهران برای هر شعبه ۴ صندوق الکترونیکی و در باقی حوزه‌های انتخابیه برای هر شعبه، ۳ صندوق الکترونیکی در نظر گرفته شده است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیدا‌های حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در دو حوزه انتخابیه زنجان
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • پیش بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان
  • نوری قزلجه: فراکسیون مستقلین احتمالا برای ریاست مجلس و دیگر پُست ها کاندیدا دارد /تعداد اعضای فراکسیون ممکن است به ۱۰۰ نفر هم برسد
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق اخذ رای در دور دوم انتخابات مجلس در کرج
  • پیش‌بینی ۲۳۰ شعبه أخذ رأی در مرحله دوم انتخابات گنبدکاووس
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • جزئیات جدید از برگزاری انتخابات اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی