Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، روابط عمومی فرمانداری اندیکا طی اطلاعیه ای اعلام کرد: تجمع اعتراضی به منظور اعلام انزجار از هتک حرمت به پیامبر اکرم (ص) با رعایت کامل اصول بهداشتی در اندیکا برگزار می‌شود.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

کلیه ادارات، نهاد‌ها و شرکت‌ها

با عرض سلام و تحیت

در پی توهین مجله فرانسوی به پیامبر اکرم (ص) و حمایت رئیس جمهور فرانسه از این اقدام شوم به بهانه آزادی بیان، تجمع اعتراضی به منظور اعلام انزجار از این اقدام بی شرمانه در روز جمعه مورخ ۹۹/۶/۲۱ و با رعایت کامل اصول بهداشتی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون شک این اقدام نشانه درماندگی و ضعف آن‌ها است و یقینا نتیجه اقدامات موهن آن‌ها دامنگیرشان خواهد شد و از آحاد مردم و اقشار مختلف جهت حضور در این تجمع دعوت به عمل می‌آید.

بنا به دستور معاونت فرمانداری حضور کلیه مدیران ادارات در این مراسم الزامی است.

وعده ما پس از اقامه نماز جمعه  در مصلای اندیکا

انتهای پیام/م

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هتک حرمت پیامبر اکرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۳۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت فرا رسیدن ۲۵ شوال سالروز شهادت امام صادق(علیه السلام) مراسم سوگواری آن حضرت توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و هیات انصارالشهدا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت در مسجد جامع خرمشهر این‌موزه برگزار می شود.

برنامه مذکور روز جمعه ۱۴ اردیبهشت همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی برگزار می شود.

کد خبر 6093244 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • بیانیه آشوریان ارومیه در محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم
  • همایش «یاد یاران» در بیجار برگزار می‌شود
  • پویش دست‌های مهربان در کردستان برگزار شد
  • همایش پایش برنامه‌های سازمان ملی زمین و مسکن در شیراز برگزار شد
  • شباهتهای جنگ غزه و ائتلاف کفار و مشرکین مکه و یهود مدینه در جنگ احزاب
  • تفاوت فرمانداری ویژه با فرمانداری عادی چیست؟
  • حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • دانشجویان دانشگاه آمریکایی بیروت پرچم اسرائیل را به آتش کشیدند
  • فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت