Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین گفت: تا کنون ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به رانندگان تاکسی تسهیلات کرونا پرداخت شده است.

به گزارش برنا از قزوین، عرشیان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین گفت: تا کنون بیش از ۱۳ میلیارد تومان درخواست وام کرونا در سامانه کارا به ثبت رسیده که ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون آن پرداخت شده است و مابقی در نوبت پرداخت و مساعدت بانک‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته عرشیان، با توجه به استقبال تاکسیرانان از این وام، ثبت نام تا پایان شهریور تمدید شده است.

او اضافه کرد: تاکسیرانان می‌توانند با ثبت نام در سامانه کارا به نشانی kara.mcls.gov.ir برای دریافت وام حمایتی ۶ میلیون تومانی ویژه ایام کرونا اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی گفت: برای تسهیل در ثبت نام تاکسیرانان ۵ شعبه مجزا در داخل سازمان به این موضوع اختصاص داده شده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تصریح کرد: تاکسیرانان به جز مراجعه به سازمان تاکسیرانی، می‌توانند از طریق اینترنت شخصی و یا مراجعه به کافی نت‌ها و دفتر تاکسی اینترنتی بادسان واقع در بلوار شهید بهشتی جنب پارک سوار در سامانه کارا برای دریافت این تسهیلات حمایتی ثبت نام کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تاکسیرانان سامانه کارا تسهیلات حمایتی وام کرونا مدیرعامل سازمان تاکسیرانی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۴۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد

تین نیوز

​سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اعلام آغاز فرآیند نام نویسی دارندگان تاکسی فرسوده جهت جایگزینی با تاکسی برقی گفت: ثبت نام این طرح از امروز، پنجم اردیبهشت ماه آغاز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، شادی مالکی با اشاره به تعویض تاکسی های فرسوده با تاکسی های برقی، گفت: با توجه به سیاست های دولت و شهرداری تهران جهت نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران با تاکسی برقی، همه مالکان تاکسی های فرسوده فعال ذیل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران می توانند نسبت به ثبت نام تاکسی های فرسوده جهت جایگزینی با تاکسی های برقی اقدام کنند.

مالکی افزود: در مرحله نخست 1000 دستگاه تاکسی برقی جک (مدل JAC E50A) به متقاضیان واگذار خواهد شد و پس از تکمیل ظرفیت، بلافاصله نام نویسی از متقاضیان برای 1000 دستگاه خودروی برقی دیگر آغاز می شود.

وی، در این طرح تسهیلات 3 میلیاردریالی از سوی شهرداری تهران و همچنین تسهیلات 6 میلیاردریالی با کارمزد پایین از سوی خودروساز به رانندگان متقاضی اعطا می شود.

مالکی تصریح کرد: شرایط واگذاری خودروهای برقی سایر خودروسازان هم در روزهای آتی اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش تسنیم، متقاضیان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان به نشانی taxi.tehran.ir و یا مراجعه حضوری به واحد ثبت نام خودروهای برقی در سازمان تاکسیرانی تهران به نشانی خیابان آزادی، نرسیده به میدان انقلاب اسلامی، نبش خیابان بهزاد ضمن آگاهی از شرایط تسهیلات اعطایی، اطلاعات فنی تاکسی های برقی و سازوکار اجرایی نوسازی، نسبت به ثبت نام در طرح نوسازی تاکسی های فرسوده اقدام کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • برخورد ­سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تخلفات در افزایش نرخ کرایه ها
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • ثبت نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد
  • ثبت‌نام از دارندگان تاکسی فرسوده برای جایگزینی با خودروی برقی
  • ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودرو‌های برقی آغاز شد
  • آغاز ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودروهای برقی
  • ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد
  • حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه
  • سازمان تاکسیرانی تهران پیگیر بیمه کردن رانندگان تاکسی