Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@12:48:05 GMT

کلوپ: سیاست‌های نقل و انتقالاتی ما با چلسی فرق دارد

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۵۵۱۲۹

کلوپ: سیاست‌های نقل و انتقالاتی ما با چلسی فرق دارد

مربی آلمانی لیورپول به انتقادات درباره سیاست های باشگاه لیورپول در بازه نقل و انتقالاتی فعلی و عدم تلاش برای به خدمت گرفتن بازیکنان جدید پاسخ داد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، برخی از هواداران و دنبال کنندگان فوتبال در انگلستان به عملکرد تیم لیورپول در پنجره نقل و انتقالاتی اخیر انتقاد کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استدلال منتقدان این است که چرا این باشگاه بازیکنان جدید متعددی را مانند چلسی به خدمت نمی‌گیرد؛ استدلالی که البته به مذاق یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول خوش نیامده.

وی در رابطه با سیاست‌های نقل و انتقالاتی لیورپول گفت: باشگاه‌ها و شرایط تیم‌ها با یکدیگر متفاوت است. برای برخی از باشگاه اوضاع جور دیگری است به‌نوعی که مجهول بودن آینده اهمیت کمتری دارم. لیورپول باشگاه متفاوتی است و ما نمی‌توانیم به یک‌باره رویکرد خود را شبیه به چلسی کنیم.

کلوپ با اشاره به درخشش‌های قرمز پوشان آنفیلد در طی سال‌های اخیر گفت: دو سال قبل ما به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیدیم، سال گذشته موفق شدیم قهرمان این رقابت‌ها شویم و در سال جاری نیز قهرمان انگلستان شدیم. برای همین است که می‌گویم نمی‌شود یک شبه ذهنیت را تغییر داد و شبیه تیمی مثل چلسی شد.

سرمربی لیورپولی‌ها ادامه داد: دو راه برای پیشرفت یک تیم وجود دارد. راه اول این است که بازیکنان جدید به خدمت گرفته شوند و یک راه دیگر این‌که با همین بازیکنانی که در اختیارمان هست تلاش کنیم تا بتوانیم نقطه‌ضعف خودمان را بهبود ببخشیم. این قاعده فوتبال است. هیچ‌کس نیست که بگوید باید همیشه به خریدها فکر کرد و تمرینات را کنار گذاشت.

وی در خصوص بازیکنانی که ممکن است در این بازه نقل و انتقالاتی به لیورپول بپیوندند خاطرنشان کرد: شایعات زیادی در رسانه‌ها به چشم می‌خورد که خواندن بعضی از این شایعات واقعاً آدم را به خنده می‌اندازد. نزدیک به پنج سال است که در این باشگاه حضور دارم و اگر قرار باشد اتفاقی بیوفتد، تمام تلاش خود را برای رقم زدن آن می‌کنیم.

لیورپول اگرچه در حال حاضر بازیکنان قدرتمندی همچون محمد صلاح، سادیو مانه، ویرجیل فن دایک و الیسون بکر را در اختیار داشته، اما در برخی از پست‌ها نیاز به بازیکنان جدیدی دارد. بااین‌وجود قرمزها در تکاپوی نقل و انتقالات باشگاه‌های اروپایی ساکت بوده‌اند و به‌غیراز کوستاس سیمیکاس که با ۱۱ میلیون یورو از المپیاکوس به لیورپول آمد، بازیکن دیگری تا این لحظه خریداری نشده است.

کد خبر 443657

منبع: ایمنا

کلیدواژه: یورگن کلوپ ورزش جهان فوتبال جهان سرمربی لیورپول انگلستان پنجره نقل و انتقالات لیورپول شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نقل و انتقالاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۵۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقصد احتمالی یورگن کلوپ: بازگشت به خانه

به گزارش "ورزش سه"، نزدیک به 5 ماه پیش بود که یورگن کلوپ در خبری غافل‌گیرکننده اعلام کرد لیورپول را ترک می کند. او بعد از 9 سال گفت خسته شده و در خود انرژی لازم برای ادامه دادن نمی بیند. کلوپ لیورپول را به همه افتخارات ممکن رساند ولی از فصل بعد باید منتظر مربی دیگری روی نیمکت لیورپول باشیم که احتمالا آرنه اسلوت خواهد بود.

کلوپ در مصاحبه با سایت باشگاه گفته بود که به هیچ عنوان در فصل بعد مربیگری نخواهد کرد و کنار خانواده استراحت می کند اما از فصل 26-2025 به مربیگری بر می گردد.

گمانه زنی ها در مورد آینده کلوپ زیاد است و امروز سایت ایندیپندنت ادعا کرد شنیده ها در مورد اینکه کلوپ می خواهد به دورتموند برگردد، قوت گرفته اند.

کلوپ قبل از لیورپول به مدت هفت فصل هدایت دورتموند را برعهده داشت و بین سال های 2008 تا 2015 توانست زردها را دو بار قهرمان بوندسلیگا کند. ادین ترزیچ، مربی فعلی دورتموند، یک سال دیگر نیز قرارداد دارد و اکنون گفته می شود کلوپ احتمالا جانشینش خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اولین دستیار کلوپ ساز جدایی از لیورپول کوک کرد
  • یورگن کلوپ، مرد هزار چهره! تیزر جالب کمپانی آلمانی مشاوره مالی با حضور سرمربی لیورپول / فیلم
  • واکنش باشگاه آلومینیوم به اخبار نقل و انتقالاتی: دلالان می خواهند آرامش ما را بگیرند
  • مقصد احتمالی یورگن کلوپ: بازگشت به خانه
  • آیا ایده فروش محمد صلاح توسط لیورپول منطقی است؟
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم
  • نظر وین رونی در مورد زمان اعلام خروج کلوپ از لیورپول و تاثیرش روی عملکرد بازیکنان / زیرنویس فارسی
  • منچستریونایتد و یک دهه اشتباه در سیاست های نقل و انتقالاتی! (زیرنویس فارسی)
  • نظر یورگن کلوپ در مورد آرنه اسلوت، سرمربی مورد نظر لیورپول / زیرنویس فارسی
  • پس از درگیری کلوپ و مهاجم مصری، صلاح در لیورپول می‌ماند