Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، جهانشیر امینی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان درباره آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم برای برگزاری آموزش مجازی در ترم تحصیلی ۹۹ - ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان گفت: طبق تصمیمات اتخاذشده حضور دانشجویان در کلاس‌ها ترکیبی است، یعنی در مناطق قرمز دانشجویان به‌صورت مجازی در کلاس‌ها حضور خواهند داشت؛ کلاس‌های عملی نیز به بعد از برگزاری کلاس‌های تئوری موکول می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به برگزاری کلاس‌های عملی عنوان کرد: دانشجویان رشته پزشکی و دامپزشکی می‌توانند با رعایت نکات بهداشتی از ترم آینده در گروه‌های سه تا پنج نفره به آزمایشگاه‌ها مراجعه کنند و آموزش ببینند.

امینی با بیان اینکه در حال کامل‌کردن سامانه آموزشیار هستیم، عنوان کرد: درصورتی که این سامانه کامل شود، دروس را بارگذاری می‌کنیم و می‌توانیم آموزش مجازی را آغاز کنیم؛ اما باید منتظر ماند تا فعالیت‌های تکمیلی سرور و ... از سوی سازمان مرکزی انجام شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان با بیان اینکه سال گذشته در حوزه آموزش مجازی جزء ۱۰ دانشگاه برتر کشور بودیم، مطرح کرد: با توجه به بخشنامه سازمان مرکزی کلاس‌های مجازی از ۲۹ شهریور آغاز می‌شود و درصورت تکمیل سامانه آموزشیار با قدرت آموزش مجازی را برگزار خواهیم کرد.

دانشجویان مستقر در مناطق محروم چگونه آموزش ببینند؟

امینی در پاسخ به این پرسش که دانشجویان مستقر در مناطق محروم و فاقد اینترنت چگونه باید در کلاس‌های مجازی حضور پیدا کنند، گفت: به واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان ابلاغ شده که سیستم‌های کامپیوتری را آماده کنند تا دانشجویان فاقد اینترنت بتوانند با رعایت پروتکل‌ها و فاصله اجتماعی از تجهیزات دانشگاه آزاد اسلامی استفاده کنند.

او با بیان اینکه چاره‌ای جز حضور دانشجویان فاقد اینترنت در نزدیک‌ترین واحد دانشگاهی برای شرکت در کلاس‌های مجازی نیست، یادآور شد: زیرساخت‌های فیزیکی برای آموزش مجازی مهیا شده و در مقایسه با ایام گذشته با خطای کمتری پیش می‌رویم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان و واحد سنندج تأکید کرد: درصورتی که مدیریت سرور با خود ما بود، قادر بودیم ثبت‌نام دانشجویان را انجام دهیم، امیدوارم سازمان مرکزی سامانه آموزشیار را به‌زودی تکمیل و نهایی کند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان آموزش مجازی کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۵۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم دانشگاه آزاد آزادشهر قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد و تیم دانشگاه آزاد آزادشهر عنوان قهرمانی را به دست آورد.

در دیدار رده‌بندی که به میزبانی واحد اراک در سالن پوریای ولی انجام شد تیم خوب و یکدست دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر به نمایندگی از استان‌های شمالی کشور موفق شد  تیم تهران را شکست داده و به عنوان قهرمانی دست پیدا کند و بازیکن شماره ۹ تیم آزادشهر به‌عنوان فنی‌ترین و بهترین بازیکن مسابقات معرفی شد.

عنوان بازیکن اخلاق این دوره از مسابقات به محمد عسکری بازیکن دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان تعلق گرفت.

در آیین اختتامیه مسابقات پیمان عین القضاتی رئیس شورای فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اراک، محمد رجاییان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک، عباس شیخان معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اراک، محمد توسلی رئیس انجمن والیبال دانشگاه آزاد اسلامی،  میرزاده و معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی کاپ قهرمانی مدال و احکام تیم‌های اول تا سوم را اهدا کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نتایج سومین المپیاد تخصصی برق دانشگاه آزاد اشکذر اعلام شد
  • برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهاربیشه+ تصاویر
  • تیم دانشگاه آزاد آزادشهر قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد شد
  • رقابت داوطلبان استخدامی آموزش و پرورش و EPT در دانشگاه آزاد اسلامی
  • لزوم توجه به فعالیت‌های پژوهشی حوزه مهدویت در دانشگاه‌ها
  • ۳۰۰ رشته در دانشگاه آزاد اسلامی کردستان تدریس می شود
  • فعالیت در حوزه مهدویت به بدنه دانشگاه سرایت کند
  • برگزاری آزمون استخدامی معلم پرورشی و ورزش در مهاباد
  • برگزاری شش پیش‌همایش و دریافت ۳۰۰ مقاله علمی
  • افتتاح مرکز آموزش وتوسعه ی فناوری های دانشگاه آزاد اسلامی سنندج