Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@21:16:29 GMT

سفر رئیس ستاد انتخابات کشور به استان البرز

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۵۵۶۶۶

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: تمامی اقدامات و برنامه ریزی های لازم در چارچوب قوانین انتخابات و دستورالعمل های بهداشتی برای حضور هر چه با شکوه تر مردم در پای صندوق های رای صورت گیرد.

به گزارش ایسنا، جمال عرف معاون سیاسی و رئیس ستاد انتخابات کشور همزمان با برگزاری مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به استان البرز سفر کرد و ضمن دیدار با استاندار و اعضای ستاد انتخابات البرز در جریان برگزاری انتخابات در حوزه کرج، فردیس و اشتهارد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این سفر، ضمن دیدار و گفتگو با شهبازی استاندار البرز، در جلسه ستاد انتخابات البرز شرکت کرد و به طور مستقیم در جریان روند اجرایی برگزاری مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد قرار گرفت.

عرف با اشاره به اهمیت فراهم بودن تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در البرز تاکید کرد: تمامی اقدامات و برنامه ریزی های لازم در چارچوب قوانین انتخابات و دستورالعمل های بهداشتی برای حضور هر چه با شکوه تر مردم در پای صندوق های رای صورت گیرد.

وی اظهار داشت: امیدواریم طی روز جاری یک بار دیگر شاهد حضور پررنگ و موثر مردم و همکاری مسئولانه در راستای اجرای دستورالعمل های بهداشتی و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در تمامی 10 حوزه انتخابیه باشیم و مردم بدون کوچکترین مشکلی آرای خود را برای انتخاب نماینده مورد نظر خود در صندوق های رای بیندازند.

در ادامه این دیدار, شهبازی استاندار البرز نیز با بیان اینکه اکنون به ازای هر یک میلیون نفر در البرز یک نماینده وجود دارد، افزود: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در البرز فراهم است.

وی ادامه داد: ستاد انتخابات استان و فرمانداران شهرستان های کرج، فردیس و اشتهارد تمامی اقدامات و برنامه ریزی لازم را انجام داده اند تا در چارچوب قوانین انتخابات و دستورالعمل های بهداشتی، مردم در پای صندوق های رای حاضر شوند.

شهبازی افزود: در رای گیری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، استفاده از استامپ و اثر انگشت برای پیشگیری از شیوع کرونا، حذف شده است.

استاندار البرز اضافه کرد: کاندیداهای البرز تبلیغات خود را در زمان مقرر و با رعایت قوانین در رسانه ها و به ویژه رسانه ملی انجام داده اند و امید است نماینده سوم البرز نیز با رای بالا در مجلس شورای اسلامی حضور یابد.

وی گفت: به مردم قول می دهیم همانند دور اول، تمامی دست اندر کاران انتخابات, حافظ رای مردم هستند تا نماینده منتخب استان توسط مردم مشخص شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دور دوم انتخابات مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی دستورالعمل های بهداشتی ستاد انتخابات صندوق های رای دوم انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۵۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس

وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا،‌ احمد وحیدی عصر دوشنبه ضمن تقدیر از استانداران سراسر کشور در برگزاری مطلوب انتخابات، نکات تکمیلی را در برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت به حاضرین در جلسه یادآور شد.

وزیر کشور انتخابات مرحله اول مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در اسفند ۱۴۰۲ را از جهات مختلف قابل قبول و مطلوب دانست و افزود: با عنایت به راهبردهای چهارگانه انتخاباتی رهبر معظم انقلاب اسلامی، مرحله دوم انتخابات نیز به یاری خداوند متعال به شکل مطلوب برگزار خواهد شد.

رییس شورای امنیت کشور با اشاره به مسئولیت توأمان استانداران در ستاد انتخابات و شورای تأمین استان اظهار کرد: همواره ممکن است اشکالات و خطاهای کوچکی در عرصه اجرا وجود داشته باشد، اما استانداران محترم باید فرمایش مقام معظم رهبری در حق الناس بودن رأی مردم را در نظر داشته باشند و تلاش کنند تا انتخابات پیش رو در مطلوب ترین وضع ممکن برگزار شود.

وحیدی افزود: انتخابات یکی از عرصه هایی است که معاندان و بداندیشان آن را فرصتی برای ایجاد بدبینی نسبت به نظام جمهوری اسلامی در جامعه می شمارند و از این رو تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات، باید پیش بینی های لازم را انجام دهند تا چنین افکاری همانند گذشته ناکام بماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • اسلامی: نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان