Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه امروز با اشاره به جایگاه والای پیامبر اسلام، اظهار کرد: هدف مشترک همه پیامبران و در رأس آنها پیامبر اسلام هدایت انسان‌ها از سمت ظلمات و تاریکی به سمت نور است.

وی با اشاره به اهانت اخیر یکی نشریات غربی به قرآن کریم و پیامبر عظیم الشان اسلام، بیان کرد: دستگاه‌های سیاسی و فرهنگی غرب نسبت به ادیان آسمانی کینه عمیقی دارند و نمی‌خواهند که ادیان الهی بر روی زمین حکم‌فرما باشند، چرا که می‌دانند ادیان الهی و در رأس آن دین اسلام، سدی در مقابل رسیدن به اهدافشان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه این اهانت گناه بزرگ و نابخشودنی است چرا که به همه انسان‌ها اهانت شده است، ادامه داد: سیاستمداران و مستکبرین غرب بدانند اهانت به پیامبر اسلام (ص)، اهانت به حضرت نوح، حضرت عیسی، حضرت موسی و ۱۲۴ هزار پیامبر آسمانی است.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه مستکبرین غربی با تبلیغ فحشاء و منکرات تلاش دارند انسان‌ها را از تقوا، صراط مستقیم و رسیدن به کمال دور کنند، گفت: امروز انقلاب اسلامی در دنیا شناخته شده است و مردم با بصیرت، هوشیاری و دشمن شناسی خاصی مسائل مختلف جهان را دنبال می‌کنند.

وی با اشاره به درس تقوا شناسی، تاکید کرد: همه امور دنیوی متغیر و اعتباری است، اما تقوا و بندگی معبود یگانه تنها امر ثابت و در رأس تمامی حسنات، خیرات و برکات دنیوی است که نباید مورد غفلت واقع شود.

خطیب نماز جمعه کرمانشاه در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری خطاب به وزیر و رؤسای آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: خروجی دستگاه عظیم آموزش و پرورش علی الخصوص مدارس کشور باید دانش آموختگان متدین، مؤمن و منتقد با تفکر و اخلاق اسلامی باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بیان کرد: در حوادث طبیعی چند سال اخیر کشور همین دانش آموختگان و مجاهدین در راه خدا بودند که به یاری و کمک حادثه دیدگان این حوادث شتافتند و حماسه بی نظیری از همدلی و همنوعی ایجاد کردند.

آیت الله علما در پایان با اشاره به برقرای روابط اخیر یکی از کشورهای عربی با اسرائیل، گفت: تمام ملت‌های اسلامی و کشورهای آزاده نسبت به برقراری و عادی سازی این روابط با یک کشور اشغالگر اعتراض کردند.

کد خبر 5021273

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری ایت الله علما امام جمعه کرمانشاه خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا محرم 99 شیراز بازگشایی مدارس آمار کرونا بوشهر گرگان مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس شورای اسلامی کرمانشاه عاشورا شهرکرد مراسم عزاداری شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۶۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسبت به تنش‌زایی آمریکا علیه امنیت و ثبات یمن هشدار می‌دهیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، شورای عالی سیاسی یمن در بیانیه‌ای تاکید کرد: نسبت به هرگونه تنش‌زایی از سوی آمریکا علیه امنیت و ثبات یمن هشدار می‌دهیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: اقدامات مشکوک جاری برای سد راه یمن و تضعیف نقش کارآمد و اثرگذار آنکه از وظیفه دینی و انسانیِ دفاع از ملت فلسطین سرچشمه می‌گیرد، ناکام خواهد ماند.

شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد: پیامدهای هرگونه تنش‌زایی، محدود به مرزهای یمن نخواهد بود و مانع از مواضع شرافتمندانه ملت یمن، پایداری آن‌ها و دلاوری‌های نیروهای مسلح آن در تمامی سطوح نخواهد شد.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما بار دیگر موضع ثابت خود را در حمایت و پشتیبانی از فلسطین در رویارویی با حمله وحشیانه صهیونیست‌ها به غزه که به شکلی همه‌جانبه و زشت از سوی آمریکا و غرب حمایت می‌شود، اعلام می‌کنیم.

شورای عالی سیاسی یمن تصریح کرد: ما بر اهمیت مراقبت از یکپارچگی و صلابت جبهه داخلی یمن در رویارویی با دسیسه‌های آمریکا و انگلیس تاکید می‌کنیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما بار دیگر موضع ثابت خود را در قبال امنیت و ثبات منطقه، دریای سرخ، دریای عرب، باب المندب و اقیانوس هند اعلام می‌داریم. هیچ‌کدام از اقداماتی که نیروهای مسلح انجام می‌دهند خلاف قوانین بین‌المللی و بشری نیست.

علاوه بر این «مهدی المشاط» رییس شورای عالی سیاسی یمن نیز در خصوص روند صلح میان این کشور و عربستان سعودی اعلام کرد: طرف سعودی باید از گام کاهش تنش به گام لازمه صلح قدم بردارد. عربستان باید در خصوص روند گفت‌وگوها با یمن، منافع ملی خود را بر منافع ملی آمریکا مقدم کند.

کد خبر 6093511

دیگر خبرها

  • شهید مطهری از اساتید حوزه تربیت بود
  • افشای کینه شاه از قم
  • نسبت به تنش‌زایی آمریکا علیه امنیت و ثبات یمن هشدار می‌دهیم
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری تعیین کنند
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند
  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند