Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سردار جهانبخش فرمانده انتظامی استان زنجان از بکارگیری بیش از دو هزار پلیس امنیتی، انتظامی و ترافیکی در خصوص برگزاری مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در زنجان و طارم خبر داد و گفت: مشکلی از نظر امنیتی برای انتخابات وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او اظهار کرد: طی انتخابات دور اول هم پلیس تمام تمهیدات امنیتی را پیش بینی کرده بود و مشکلی هم رخ نداد و در سلامت کامل برگزار شد.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رای نشان می‌دهند که همیشه پای نظام و رهبری هستند.

جهانبخش با بیان اینکه حضور با عزت و باشکوه مردم در پای صندوق‌های رای، وحدت و انسجام مردم را به جهانیان نشان می‌دهد، افزود: مردم به دشمنان نشان خواهند داد که همیشه پشت نظام و رهبری هستند.

او ادامه داد: پلیس استان زنجان با همه توان و نیرو‌ها ۱۰۰ درصد در تامین امنیت انتخابات فعالیت لازم را دارد.   منبع مهر انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم فرمانده انتظامی زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۷۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمتر از ۳ روز تا برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ در حوزه انتخابیه زنجان-طارم ۱۹۹ شعبه ثابت و ۱۳۲ صندوق سیار و در حوزه انتخابیه خدابنده ۹۰ شعبه ثابت و ۷۰ صندوق سیار أخذ رأی پیش بینی شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آمادگی صددرصدی برای برگزاری دور دوم انتخابات الکترونیکی در ۵ شهر مازندران
  • برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس آمادگی کامل داریم
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۲ حوزه منتظر روز جمعه
  • کمتر از ۳ روز تا برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • صیانت از آرای مردم در مرحله دوم انتخابات استان تهران تضمین می‌شود
  • آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات دور دوم در کرمانشاه
  • ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار رای‌گیری در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان مستقر شد
  • ۳۰ درصد پلیس‌های ترکیه در فکر خودکشی
  • توصیه مهم به مردم در خصوص دور دوم انتخابات
  • جوکار: مردم اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس کنند