Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش ایرنا، محسن حاجی میرزایی بعد از ظهر جمعه در پیامی توییتری نوشت: ۲۱شهریورماه روزملی سینما مبارک باد.

وی در بخش دیگر از این پیام تاکید کرد: فعالان سینمای ایران باخلق آثار بیاد ماندنی موفقیت‌های بزرگی را برای ایران‌ عزیز ثبت کرده‌اند؛ معلم، دانش آموز و رابطه پویایی که به شکل گیری هویت، ‌ شخصیت و ساختن آینده منجر می‌شود از مهمترین موضوعاتی‌است‌که نیازمندآثار خلاقانه ‌سینماگران ‌متعهد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا،  صد سال پس از ورود سینما به ایران و در ۲۱ شهریور ۱۳۷۹ خورشیدی به پاس بزرگداشت اهالی هنر هفتم، روز سینما نامگذاری شد و از آن سال تا به حال به جز یک وقفه کوتاه ۲ ساله، هر سال درچنین روزی اهالی فرهنگ و هنر در ایران یاد و نام سینما به مثابه هنر، صنعت و زندگی را گرامی می‌دارند.

برچسب‌ها مدارس وزارت آموزش و پرورش محسن حاجی‌ میرزایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس وزارت آموزش و پرورش محسن حاجی میرزایی مدارس وزارت آموزش و پرورش محسن حاجی میرزایی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۷۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی

به گزارش خبرگزاری مهر، نقی سیاهکالی مرادی در بازدید از آموزش عملی میدان تیر دانش آموزان استان قزوین در تیپ ۸۲ صاحب الامر (عج) استان قزوین اظهار کرد: امسال در راستای بخش عملی درس آمادگی دفاعی بیش از ۱۰ هزار دانش آموز دختر و پسر استان در میدان تیر حضور پیدا خواهند کرد و آموزش نظامی خواهند دید.

وی افزود: این آمار ۶ هزار دانش آموز پسر است که آموزش خود را در میدان تیر تیپ ۸۲ سپاه استان خواهند دید و همچنین ۴ هزار دانش آموز دختر که در سالن‌های شبیه سازی سلاح آموزش خواهند دید.

این مسؤول تاکید کرد: در کنار آموزش نظامی با حضور مربیان مجرب، آموزش‌های اعتقادی و بصیرتی نیز برای دانش آموزان صورت می‌گیرد.

کد خبر 6088016

دیگر خبرها

  • بر تلاش مسئولان برای تحقق شعار سال تأکید کرد
  • مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند
  • معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد + عکس
  • فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد
  • برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند
  • حمید سهیلی خود را سرباز سینما می‌دانست