Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ رئیس جمهور با اشاره به شرایط سخت اقتصادی کشور ناشی از تحریم های ظالمانه آمریکا و شیوع ویروس کرونا، گفت: در شرایطی که دشمنان با اعمال تحریم های ظالمانه و غیر قانونی خود حتی داروی مورد نیاز مردم را تحریم کرده اند، تامین نیازهای دارویی کشور را اولویت بالایی برخوردار است .

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز جمعه در گفت وگو با رئیس کل بانک مرکزی ضمن دریافت گزارش مربوط به آخرین اقدامات انجام شده در زمینه تامین مواد اولیه داروی مورد نیاز کشور، بر اختصاص ارز مورد نیاز در این زمینه تاکید کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"عبدالناصر همتی" رئیس بانک مرکزی نیز گزارشی از روند تأمین ارز مواد اولیه مورد نیاز کارخانجات دارویی ارائه کرد و گفت: طی چند روز گذشته بیش از ۴۲۰ میلیون دلار  صرفا برای خرید دارو و مواد اولیه دارو بانرخ ۴۲۰۰ تومان تأمین ارز شده است.

به گفته رئیس بانک مرکزی از ابتدای سال جاری بیش از ۹۰۰ میلیون دلار  ارز ۴۲۰۰ تومانی برای واردات دارو وتجهیزات پزشکی تأمین شده است.

اخبار مرتبط پیشنهادات جمعی از نخبگان و صاحبنظران اقتصادی و پزشکی کشور به رییس جمهور برای تامین نیازهای ارزی تولیدکنندگان دارو داروی ایرانی کرونا مجوز تولید انبوه گرفت نوبخت: نفت را نه در ازای غذا و نه دارو می‌توانیم بفروشیم کدام داروهای خارجی از نمونه ایرانی ارزان تر است؟ جزییات دیدار رییس جمهور با فعالان عرصه دارو و واکسن کرونا همکاری دانشمندان ایرانی و هندی برای ساخت مهمترین داروی کرونا

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا بانک مرکزی حسن روحانی تحریم های ایران عبدالناصر همتی ارز برای دارو ارز برای مواد اولیه دارو سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی بانک مرکزی مواد اولیه مورد نیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۸۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی

 

به گزارش تابناک، مصطفی میرسلیم نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی، اگر نمی توانند ارزش پول ملی را حفظ کنند، امضایشان را از روی اسکناس‌ها بردارند چون با کاغذ پاره فرقی ندارد.»

دیگر خبرها

  • طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی
  • راه‌اندازی سامانه برخط سراسری برای اعلام کمبودهای دارویی در کشور
  • راه‌اندازی سامانه بر خط سراسری برای اعلام کمبودهای دارویی در کشور
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی راهی عربستان شد
  • داروی ایرانی بهتر است یا داروی خارجی؟
  • آیا کیفیت داروهای ایرانی با خارجی یکسان است؟/ چرایی مشکلات تهیه داروی خارجی برای برخی از بیماران
  • تامین همه نیازهای ارزی توسط بانک مرکزی