Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-رییس جمهور برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس را حائز اهمیت عنوان کرد و از همه دست اندرکاران اعم از هیات‌های اجرایی و نظارت برای برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در برخی از حوزه‌های انتخابیه کشور، قدردانی کرد.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز جمعه در گفتگو با وزیر کشور، ضمن دریافت گزارش روند برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌هایی که انتخابات در آن به مرحله دوم کشیده شده است، تاکید کرد: برگزاری انتخابات با رعایت دقیق قوانین و با امنیت کامل و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از اقدامات بسیار مهم است که باید با حساسیت‌های لازم از سوی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس جمهور با اشاره به گزارش وزیر کشور درخصوص نظارت بر رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی از سوی برگزار کنندگان انتخابات و رعایت این دستورالعمل‌ها از سوی مردم در این زمینه، اظهار داشت: مشکلاتی همچون کرونا نمی‌تواند مانع از انجام امور مهم از جمله انتخابات شود و با رعایت کامل نکات بهداشتی و اجرای دستورالعمل‌ها می‌توان همه کار‌های ضروری و لازم را انجام داد.

روحانی همچنین در این گفت گو درخصوص اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی و نظارت بر این موضوع در همه امور، دستورات لازم را به وزیر کشور به عنوان رییس کمیته امنیتی – اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اکثریت نسبی آرا؛ ملاک مرحله دوم انتخابات

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، امروز در گفتگو با رییس جمهور گزارش کاملی از روند برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه و شعب رای گیری ارائه کرد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: ستاد انتخابات کشور رییس جمهور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ستاد انتخابات کشور رییس جمهور برگزاری مرحله دوم انتخابات مرحله دوم انتخابات مجلس رییس جمهور وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۸۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  در این دور از انتخابات ۲۸۷ شعبه اخذ رای به همراه ۲ شعبه سیار تدارک دیده شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • قدردانی وزیر علوم از دست‌اندرکاران حفظ سلامت کنکور