Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@21:23:48 GMT

کنایه عجیب مدیرعامل جنجالی به استقلال

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۵۸۷۸۴

کنایه عجیب مدیرعامل جنجالی به استقلال

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: فولاد چهل پنجره است؛ هر پنجره‌ای را باز می‌کنیم، یک پنجره دیگر بسته می‌شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سعید آذری در خصوص اینکه شایعه شده، جواد نکونام با باشگاه تراکتور مذاکراتی داشته و همین باعث شکراب شدن میانه او و نکونام شده است، اظهار داشت:

ما فرصت نداریم که به این شایعات توجه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی‌دانم چرا تا یک مجموعه موفق عمل می‌کند چنین مسائلی را مطرح می‌کنند. این کار برخی از دلالان است تا بتوانند از این فضای ملتهب ماهی بگیرند.

وی افزود:

فولاد چهل پنجره است؛ هر پنجره‌ای را باز می‌کنیم، یک پنجره دیگر بسته می‌شود. با این حال، مسئولیت این تیم با ماست و تلاش می‌کنیم به بهترین شکل کار را پیش ببریم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان تصریح کرد:

نکونام سه روز پیش آمد و قرارداد جدیدش را امضا کرد. نکونام با ما قرارداد دارد و نمی‌دانم برخی به دنبال چه چیزی هستند که این مسائل را مطرح می‌کنند. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا تیمی قوی برای لیگ قهرمانان آسیا ببندیم.

سعید آذری درباره اینکه گفته می‌شود فرشاد احمدزاده با باشگاه استقلال مذاکره کرده بود، تصریح کرد:

احمدزاده بازیکن آزاد بود و می‌توانست با هر تیمی مذاکره کند، ولی ما او را می‌خواستیم و پیشنهادمان را هم ارائه کردیم و خداراشکر توانستیم با او تمدید قرارداد کنیم. احمدزاده از قطر هم پیشنهاد داشت، اما او از حضور در فولاد راضی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد:

ما به دور از هتل‌بازی و هیاهو و لابی‌گری بازیکنان مدنظر را جذب می‌کنیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فولاد خوزستان فرشاد احمدزاده استقلال استقلال سعید آذری فرشاد احمدزاده فولاد خوزستان نقل و انتقالات 1399 نقل و انتقالات ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۸۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند

به گزارش "ورزش سه"، با تصمیم جواد نکونام سرمربی استقلال تمرین امروز آبی‌پوشان تعطیل شد تا بازیکنان به استراحت بپردازد و بتوانند با ریکاوری ذهنی و فنی از فردا کار خود را برای مسابقه با تراکتور از سر بگیرند.

با وجود تعطیلی تمرین روز جمعه استقلالی‌ها اما مربیان آبی‌پوش امروز تعطیل نبودند و به محل کار رفتند.

اعضای کادرفنی استقلال امروز به همراه جواد نکونام در کمپ مرحوم حجازی حضور یافتند تا جلسه ای را برگزار کنند و درباره مسائل فنی مربوط به تیم به بحث و تبادل نظر بپردازند.

نکونام و دستیارانش امروز درباره مباحث فنی استقلال بحث و تبادل نظر کردند و با آنالیز برخی بازیهای تراکتور به بررسی نقاط ضعف و قوت این تیم پرداختند تا بتوانند به بازیکنان نکات مورد نظر را گوشزد کنند.

دیگر خبرها

  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند
  • نکونام استقلالی‌ها را تعطیل کرد
  • نکونام تمرین استقلال را تعطیل کرد
  • اعتراف عجیب چهره جنجالی مجلس خبرساز شد
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • عجیب اما واقعی؛ پرسپولیس به زاکانی رسید
  • ببینید | اعتراف عجیب مجری زن جنجالی صدا و سیما با چاشنی آشپزی
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • قرارداد یک سال و نیمه فولاد با ویسی ادامه دارد