Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، «محمود عباس»، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از سفیر این کشور در بحرین خواست که منامه را ترک کند.

صائب عریقات، دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش «ساف» به شبکه تلویزیونی «فلسطین» گفت که عباس در اعتراض به توافق بحرین با رژیم تل‌آویو، سفیر خود در بحرین «خالد عارف» را فراخوانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تشکیلات خودگردان فلسطین سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) در بیانیه‌‌های جداگانه‌ای توافق مذکور را به شدت محکوم کرده و آن را «خیانت به قدس و فلسطین» دانسته است.

تشکیلات خودگردان از بحرین خواسته هرچه سریعتر از این توافق عقب‌نشینی کند؛ چرا که این اقدام تضعیف طرح ابتکار عمل صلح عربی است.

بر اساس طرح صلح عربی که به ابتکار پادشاه سابق سعودی مطرح شده، کشورهای عربی شرط کرده‌اند که در صورت تشکیل کشور فلسطین بر اساس طرح دو دولتی، حاضر خواهند بود «موجودیت اسرائیل» را به رسمیت شناخته و روابط خود با این رژیم را عادی‌سازی کنند.

انتهای پیام/

 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۹۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!

تعداد بازدید : 177 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 1418 مائیر مصری کارشناس صهیونیست در مناظره با کارشناس عراقی، تصور شکل گیری یک ناتو منطقه‌ای عبری-عربی علیه ایران را هیچ خواند و گفت: «معنای ناتو است که اگر مثلاً به بحرین حمله شد، اسرائیل باید از مرزهای بحرین دفاع کرده و جان فرزندان خود را فدا کند. آیا اسرائیل دیوانه است که چنین کاری کند؟ هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست که فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!» این مناظره دیدنی را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • هشدار تشکیلات خودگردان درباره پیامدهای حمله صهیونیست‌ها به رفح
  • محمود عباس: حمله به رفح بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ فلسطین خواهد بود
  • برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان+ فیلم
  • اعتراض یهودیان آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها | ویدئو
  • اعتراض دانشجویان حامی فلسطین در شهر‌های انگلیس
  • وزیر دارایی اسرائیل: باید تمامی غزه را نابود کنیم
  • اسموتریچ خواستار ترور رهبران حماس، نابودی کامل غزه و تحریم دولت رام‌الله شد
  • سفیر پاکستان: حمله اسرائیل به کنسولگری ایران صلح منطقه را به خطر انداخت
  • هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان القوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود