Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@13:27:29 GMT

برگزاری مراسم نوزدهمین سالگرد حملات ۱۱ سپتامبر

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۱۳۴۵

برگزاری مراسم نوزدهمین سالگرد حملات ۱۱ سپتامبر

به گزارش افکارنیوز،

 دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا به همراه همسرش ملانیا با حضور در منطقه سقوط پرواز شماره ۹۳ «یونایتد» در شنکسویل در ایالت پنسیلوانیا نسبت به قربانیان حملات تروریستی یازدهم سپتامبر ادای احترام کرد.

اخبار بین الملل- دونالد ترامپ در سخنرانی خود در محل سقوط پرواز ۹۳ خطوط یونایتد یاد حدود سه هزار نفر را که در حملات یازدهم سپتامبر در نیویورک، ویرجینیا، و پنسیلوانیا کشته شدند، گرامی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عاملان حملات تروریستی یازدهم سپتامبر ۲۰۰۱ با ربودن چهار فروند هواپیمای مسافربری – تجاری برج‌های دوقلوی مرکز تجارت جهانی در نیویورک و پنتاگون را هدف قرار دادند.

هواپیمای چهارم، پرواز ۹۳ یونایتد عازم سانفرانسیسکو بود اما مهاجمان با تغییر مسیر این هواپیما قصد داشتند به واشینگتن حمله کنند. مسافران این هواپیما، پس از آگاه شدن از قصد هواپیماربایان با این افراد درگیر شدند و این هواپیما در میان جنگل‌های شنکسویل سقوط کرد.

جو بایدن، نامزد حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۲۰ نیز در محل حملات ۱۱ سپتامبر در شهر نیویورک حضور یافت.

حضور همزمان جو بایدن و مایک پنس در محل حملات ۱۱ سپتامبر در نیویورک مورد توجه رسانه‌های خبری قرار گرفت. جو بایدن با زدن آرنج خود به آرنج مایک پنس به شیوه دوران کرونا احوالپرسی کرد.

مراسم متعددی در آمریکا به ویژه در نیویورک، در نزدیکی ساختمان وزارت دفاع آمریکا پنتاگون در ویرجینیا، و شهرهای مختلف آمریکا به یاد قربانیان ۱۱ سپتامبر برگزار شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر کرونا ۱۱ سپتامبر وزارت دفاع آمریکا ترامپ ۱۱ سپتامبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۱۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از اولین حضور مهدی فضائلی در یک مراسم بعد از حملات تندروها به او بخاطر توئیتش

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بازگشت دوباره گشت ارشاد به خیابان ها و فیلم های منتشر شده از برخوردهای خشن علیه زنان نه تنها واکنش های چهره های سیاسی و فعالان مجازی را به همراه داشت، بلکه مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب نیز با انتشار توئیتی خبر از تذکر رهبر انقلاب به مسئولان درباره نحوه برخوردها داده بود. هرچند او نیز از سوی حامیان گشت ارشاد با حملات تندی روبرو شد اما سردار جعفری صحت تذکر رهبری را تایید کرد.

در ادامه اولین عکس از فضائلی و حضورش در یک مراسم بعد از حملات مذکور را مشاهده می‌کنید.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899700

دیگر خبرها

  • پیام زلنسکی در سالگرد فاجعه اتمی چرنوبیل
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می‌سازد
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • تحریم مشترک سه کشور علیه ایران | از اشخاص تا هواپیما و کشتی!
  • عکسی از اولین حضور مهدی فضائلی در یک مراسم بعد از حملات تندروها به او بخاطر توئیتش
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • نکوداشت اکبر زنجانپور در نوزدهمین «شب کارگردان»
  • «اکبر زنجانپور» در نوزدهمین دوره شب کارگردان تجلیل خواهد شد