Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام صالحی، گفت: آزمون شفاهی زیر ۱۰ سال و طرح تشویقی حفاظ قرآن کریم در ۲۱ شهریورماه در کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه ، آزمون شفاهی زیر ۱۰ سال و طرح تشویقی حفاظ قرآن سازمان اوقاف در کرمانشاه (جمعه) ۲۱ شهریورماه در شهرستان های استان کرمانشاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در این باره اظهار کرد: پیش از این برنامه آزمون شفاهی حفظ و مفاهیم قرآن ویژه سنین زیر ۱۰ سال قرار بود در نهم اسفندماه سال گذشته برگزار شود که زمان آن بعلت شیوع کرونا به تعویق افتاد.

 

وی تصریح کرد: در طرح تشویقی قرآن ۱۵۹ نفر از حفاظ قرآن کریم حضور دارند که از این تعداد ۱۳۷ نفر خواهر و ۲۲ نفر از برادران هستند.

 

مدیرکل اوقاف کرمانشاه با اشاره به اینکه این طرح در ۱۲ شهرستان استان کرمانشاه برگزار شد، گفت: طرح تشویقی حفاظ با حضور داوران استانی از سوی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام صالحی بیان کرد: در آزمون شفاهی قرآن ویژه رده سنی زیر ۱۰ سال نیز ۳۴۱ نفر حضور داشتند که از این تعداد ۱۳۲ پسر و ۲۰۹ نفر دختر هستند.

 

مدیرکل اوقاف کرمانشاه تصریح کرد: آزمون شفاهی قرآن زیر ۱۰ سال در استان کرمانشاه در ۱۱ حوزه امروز جمعه ۲۱ شهریورماه برگزار شد.

 

پایان پیام/712

منبع: شبستان

کلیدواژه: آزمون شفاهی قرآن کریم طرح تشویقی حفظ مسابقات قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کرمانشاه برگزار شد استان کرمانشاه آزمون شفاهی زیر ۱۰ سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۱۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه های قرآن، عترت و نماز در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، رئیس اداره قرآن عترت و نماز آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: این مسابقه‌ها در رشته‌های قرائت، تحقیق، ترتیل، مفاهیم، صحیفه سجادیه، مداحی، اذان و احکام، نهج البلاغه، گفتمان مهدوی، دعاخوانی و روش تدریس احکام برگزار می‌شود.
پرنور افزود: دانش اموزان مقاطع متوسطه اول و دوم آموزش و پرورش در این رقابت‌ها حضور دارند.
رئیس اداری قرآن اجرت نماز آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: نهمین دوره مسابقات فرهنگیان هم در رشته‌های نهج البلاغه حفظ قرآن، قرائت، تحقیق و روش تدریس و احکام مخصوص فرهنگیان  برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • حضور ۳۳۷ حافظ آذربایجان شرقی در آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم
  • مسابقه های قرآن، عترت و نماز در کرمانشاه
  • آزمون تخصصی حفاظ قرآن کریم در گلستان برگزار می شود
  • آزمون تخصصی حافظان قرآن در بوشهر و کنگان برگزار می‌شود
  • برگزاری آزمون کسب مدرک تخصصی ۱۵۴ حافظ قرآن در بوشهر
  • اعلام حوزه‌های آزمون مرحله اول اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد