Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-28@03:48:32 GMT

نتیجه کنکور سراسری ۹۹ هفته اول مهر اعلام می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۲۱۰۷

صراط: ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور درباره زمان اعلام نتایج کنکور سراسری سال ۱۳۹۹، گفت: نتایج اولیه کنکور سراسری ناپیوسته سال ۱۳۹۹ برای ورود به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی هفته اول مهر اعلام می‌شود.

رئیس سازمان سنجش در ادامه بیان کرد: با پایان فرآیند انتخاب رشته، مصاحبه و آزمون عملی برای برخی رشته‌ها و دانشگاه‌ها مثل دانشگاه فرهنگیان، که البته سعی می‌شود به نسبت سال قبل فشرده‌تر شود، نتایج نهایی تا پایان مهر ۹۹ اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون وزیر علوم در ادامه درباره زمان اعلام نتایج نهایی دکتری تخصصی، افزود: نتایج اولیه انتخاب رشته دکتری تخصصی چند روز پیش اعلام شده است. پس از آن حدود ۲۰ تا ۲۵ روز مصاحبه علمی- پژوهشی به صورت مجازی انجام می‌شود و نتایج نهایی پذیرفته شدگان آزمون دکتری تخصصی ناپیوسته ۹۹ برای ورود به دانشگاه تا آخر مهر اعلام می‌شود.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه تاکید کرد: نتایج نهایی پذیرش آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۹ هم اواخر مهر اعلام خواهد شد.

گفتنی است؛ با توجه به تعویق برگزاری کنکور‌های سراسری وزارت علوم، زمان شروع ترم تحصیلی مهر ۱۳۹۹ - ۱۴۰۰ برای دانشجویان جدیدی الورود از ابتدای آبان خواهد بود و بر اساس آنچه وزارت علوم به دانشگاه‌ها ابلاغ کرده است تحصیل این داوطلبان دو تا سه هفته به صورت حضوری و به جهت آشنا شدن دانشجویان جدید با دانشگاه‌ها صورت می‌پذیرد، پس از آن در صورت مهیا نبودن شرایط آموزش‌ها به صورت مجازی ادامه پیدا خواهد کرد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: نتایج نهایی دانشگاه ها مهر اعلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۲۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسروپناه: تقلب در کنکور سراسری صفر است

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: هر داوطلبی هر نتیجه‌ای کسب کند، کاملا نتیجه فعالیت خود اوست و باید گفت که عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا، عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی امروز در دانشگاه امیرکبیر ضمن بازدید از شرایط و نحوه سازماندهی آزمون سراسری در رشته تجربی اظهار کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی علاوه بر تصویب اسناد و ترسیم ساختار مصوبات، برای بررسی از نحوه اجرای آن نیز ورود می‌کند، در همین راستا امروز برای بازدید شرایط برگزاری آزمون سراسری در حوزه دانشگاه امیرکبیر حضور پیدا کردیم.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: سازمان سنجش در سال‌های اخیر در خصوص نحوه برگزاری آزمون رشد چشمگیری داشته و با نظارت و بازدیدی که از این سازمان و نحوه برگزاری آزمون در حوزه‌های مختلف داشتیم، می‌توان به جرات گفت که احتمال تقلب در این آزمون صفر است و هیچکس نمی‌تواند سوالات رو لو دهد و سوءاستفاده کنند.

وی گفت: در این شرایط هر داوطلبی هر نتیجه‌ای کسب کند، کاملا نتیجه فعالیت خود اوست و باید گفت که عدالت آزمونی در این سازمان تحقق پیدا کرده است.

دیگر خبرها

  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛ صعود سپاهان، حذف پرسپولیس 
  • نتایج جام حذفی: صعود ملوان، تراکتور و سپاهان
  • نتایج جام حذفی: صعود ملوان، تراکتور و گل‌گهر
  • داوطلبان کنکور مردادماه منتظر نتایج باشند
  • نوبت اول کنکور۱۴۰۳ به ایستگاه پایانی رسید / داوطلبان مرداد منتظر نتایج باشند
  • خسروپناه: تقلب در کنکور سراسری صفر است
  • نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • اعلام زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳
  • نتایج اولیه نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود