Web Analytics Made Easy - Statcounter

«بهمن رضایی» روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به ضرورت انجام مسابقات رکوردگیری اظهار داشت: یکی از لازمه‌های اعزام ورزشکارای رشته پارادوومیدانی به مسابقات خارج از کشور رسیدن به حدنصاب لازم است. برای این اعزام، رسیدن به رکورد نفر سوم جهانی را تعیین کردیم و هر ورزشکاری به این رکورد برسد بدون شک به مسابقات گزینشی اعزام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته تا کنون زمان مسابقه‌های گزینشی پارالمپیک توکیو مشخص نشده است.

وی افزود: برخی از ورزشکاران پارالمپیکی در رشته دوومیدانی از زمان برگزاری مسابقات رکوردگیری گلایه دارند. در این زمینه باید بگویم آنان نیز به خوبی می‌دانند که مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب متعلق به فدراسیون دوومیدانی است و تقویم مسابقات آن پر می‌باشد. این فدراسیون از ما برنامه خواسته که تاریخ نهم مهر را ارائه کردیم چون در این تاریخ مسابقه‌ای در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار نخواهد شد.

رییس انجمن پارادوومیدانی گذری بر مسابقات گزینشی پارالمپیک توکیو زد و گفت: قرار بود این مسابقات اسفند سال گذشته در کشور امارات متحده عربی برگزار شود اما به دلیل شیوع و فراگیری کرونا در سطح جهان لغو شد. هر زمانی که مسوولان این مسابقات برای ما دعوتنامه ارسال کنند،  بنا به رکوردهای موجود ورزشکاران، تصمیم به اعزام آنان خواهیم گرفت. درست است تا کنون چندین سهمیه در این رشته برای ایران کسب شده است اما اگر ورزشکاری بتواند رکورد لازم را کسب کند بی تردید تحت حمایت کمیته ملی پارالمپیک قرار خواهد گرفت و به پارالمپیک توکیو اعزام می‌شوند.

رشته پارادوومیدانی تا کنون ۱۳ سهمیه پارالمپیک کسب کرده است که از این تعداد ۱۲ سهمیه در بخش مردان و یک سهمیه برای زنان است.

برچسب‌ها توکیو فدراسیون دو و میدانی بهمن رضایی اختصاصی ایرنا کمیته ملی پارالمپیک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توکیو فدراسیون دو و میدانی بهمن رضایی اختصاصی ایرنا کمیته ملی پارالمپیک توکیو فدراسیون دو و میدانی بهمن رضایی اختصاصی ایرنا کمیته ملی پارالمپیک اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۲۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال اعزام نیروهای انگلیسی به غزه

پس از اینکه آمریکا اعلام کرد هیچ یک از نیروهای زمینی خود را به غزه اعزام نخواهد کرد، رسانه انگلیس تلگراف نوشت احتمالا نیروهای انگلیسی جهت آنچه «کمک‌رسانی در ارسال محموله‌های بشردوستانه به غزه» خوانده شده، در این باریکه مستقر خواهند شد.

به گزارش ایسنا، یک مقام ارشد نظامی آمریکا روز جمعه مدعی شد دولت «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا ساخت اسکله موقت در نوار ساحلی غزه را جهت ارسال کمک‌های بشردوستانه از طریق کشتی به این باریکه آغاز کرده است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس هم به نقل از این مقام ارشد نظامی گزارش کرد که ظاهرا ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه از طریق دریا از اوایل ماه آینده میلادی آغاز خواهد شد.

ایالات متحده پیشتر گفته بود که یک «طرف سوم»، مسئول رانندگی کامیون‌ها در امتداد یک مسیر به سمت ساحل خواهد بود؛ مسئولیتی که طبق آنچه تلویزیون بی‌بی‌سی گزارش کرده است، می‌تواند توسط نیروهای انگلیسی ایفا شود.

البته بی‌بی‌سی گزارش داد که هنوز هیچ تصمیمی توسط دولت انگیس رسما اعلام نشده و «ریشی سوناک» نخست‌وزیر انگلیس هم آن را هنوز مطرح نکرده است.

«گرانت شاپس» وزیر دفاع انگلیس گفت: «بسیار حیاتی است که مسیرهای بیشتری را برای رسیدن کمک‌های بشردوستانه حیاتی به مردم غزه ایجاد کنیم و بریتانیا هم نقش پیشرویی را در ارائه کمک‌ها ایفا می‌کند.»

مقام آمریکایی مذکور گفته است: «حجم کمک‌های بشردوستانه‌ برای غزه از مسیر دریایی حدود ۹۰ کامیون در روز خواهد بود که این عدد می‌تواند به حدود ۱۵۰ کامیون در روز افزایش یابد.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • احتمال اعزام نیرو‌های انگلیسی به غزه
  • احتمال اعزام نیروهای انگلیسی به غزه
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک/وضعیت اعزام دوباره پیچیده شد
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان