Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع پیشین سه شیرها درباره دو استعداد امیدوار کننده فوتبال انگلیس صحبت کرده است. 

ریو فردیناند با گفتن این که میسون گرینوود یک «فوق ستاره آینده» است، به تمجید از این بازیکن پرداخت. مدافع پیشین منچستریونایتد در همین حال تیم سابق خود را به جذب کردن جیدون سانچو تشویق کرد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت گل، گرینوود با زدن 17 گل در فصل گذشته توانست به تیم ملی انگلیس راه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهاجم 18 ساله شانه به شانه هم تیمی های مطرح خود در خط حمله منچستریونایتد پیش رفت تا حالا یکی از ستاره های تیمش محسوب شود. فردیناند در مصاحبه با Radio 5 Live گفت:

او اینجاست که بماند؛ سالیان سال همین جا خواهد بود. او در حال تبدیل شدن به یک فوق ستاره است. نمی خواهم فشار زیادی به میسون وارد کنم ولی این پسر ذاتا گلزن است و به درستی بازی می کند. میسون برای من به شدت بازیکن هیجان انگیزی است. 

سانچو به تقویت خط حمله هر تیمی کمک می کند

فردیناند همچنین برای چندمین بار تاکید کرد که سانچو می تواند خرید فوق العاده ای برای منچستریونایتد باشد.  

باید پیش خودمان فکر کنیم: «سانچو بازیکنی است که گل ها و پاس گل های زیادی دارد، خلاق است و باعث بر هم خوردن نظم دفاعی حریف می شود. برای رویارویی با او 2-3 بازیکن لازم است و همین فضای بیشتری را در اختیار آنتونی مارسیال، مارکوس رشفورد و گرینوود قرار می دهد. این که چنین چیزی در امر گلزنی کردن و خلق موقعیت به چه معناست، یک پرسش جداگانه است.»

همچنین بخوانید:

اندی کول: امیدوارم خط حمله جوان منچستریونایتد برای تیم جام کسب کند

لوسین فاوره: سانچو توانایی های زیادی دارد و ما به او نیاز داریم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۲۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان یونایتد: باید بخواهند تا اینجا بمانم!

به گزارش "ورزش سه"، برونو فرناندز بهترین بازیکن فصل منچستریونایتد بوده و این کاپیتان پرتغالی یکی از مهره‌های بوده تیم اریک تن‌هاخ است.

قرارداد فرناندز با یونایتد دو سال پیش تا ژوئن 2026 تمدید شد و در روزهای پایانی فصل 24-2023 از او سوال شد که برای آینده‌اش که برنامه‌ای دارد.

فرناندز تایید کرد که در حال حاضر به موضوعی به غیر از فینال جام حذفی و یورو فکر نمی‌کند اما به نوعی تایید کرد ضمن علاقه از سمت باشگاه، هنوز با پیشنهادی مواجه نشده است.

برونو فرناندز درباره آینده خود در منچستریونایتد گفت:"در حال حاضر به چیزهای دیگر فکر نمی‌کنم. مشخص است که این فقط به من بستگی ندارد، اینطور نیست؟ یک بازیکن همیشه باید بخواهد اینجا باشد، اما در عین حال شما به عنوان یک باشگاه باید بخواهید که او بماند. در حال حاضر، احساس می‌کنم از سوی هر دو طرف چنین چیزی وجود دارد."

او درمورد اینکه احتمال دارد در یونایتد نماند، گفت:"اگر بخواهم خیلی صادق باشم، باید بگویم که اگر نخواهم در لیگ جزیره به کارم ادامه دهم، تا بعد از یورو به آن فکر نمی‌کنم، چون هیچ چیز نمی‌تواند تمرکزم را از فینال جام حذفی و یورو دور کند، چون در حال حاضر هیچ چیز مهم‌تر از این نیست."

دیگر خبرها

  • کامنت وینیسیوس جونیور برای جیدون سانچو؛ عجب بازیکنی! / عکس
  • الساندرو دل پیرو: بازیکنی با کیفیت سانچو باید به منچستریونایتد برگردد
  • اریک تن هاخ: سانچو مقابل پاری سن ژرمن خیلی خوب بازی کرد
  • کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!
  • جیدون سانچو: بازگشت به منچستریونایتد؟ فعلا نمی‌دانم
  • ستاره دورتموند در اروپا نظیر ندارد! (عکس)
  • توییت طعنه‌آمیز دورتموند: همه شما یک عذرخواهی به سانچو بدهکارید
  • تزریق اعتماد به نفس؛ درخشش خیره‌کننده جیدون سانچو مقابل پاری سن ژرمن
  • کاپیتان یونایتد: باید بخواهند تا اینجا بمانم!
  • برونو فرناندز: تا پایان یورو 2024 به آینده‌ام در منچستریونایتد فکر نمی‌کنم