Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@23:57:33 GMT

توزیع بیش از ۲ هزار بسته معیشتی درسروآباد

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۲۳۲۶

توزیع بیش از ۲ هزار بسته معیشتی درسروآباد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،محمد علی ویسی مدیر نهاد آبادانی سروآبادگفت : بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در مرحله دوم رزمایش کمک‌های مومنانه تعداد ۱۰ هزار بسته معیشتی را بین خانواده‌های نیازمند، مددجویان بهزیستی و اقشار آسیب پذیر شهرستان‌های سروآباد، بانه، مریوان و دهگلان توزیع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: از این ۱۰ هزار بسته سهم شهرستان سروآباد ۲ هزار و ۵۰۰ بسته غذایی به ارزش هر بسته ۴ میلیون ریال و در مجموع ۱۰ میلیارد ریال بود که شامل برنج ۱۰ کیلویی، ۶ نوع حبوبات، ماکارونی، رب گوجه فرنگی و روغن مایع است.

مدیر نهاد آبادانی سروآباد یادآور شد: این رزمایش با همکاری گروه‌های جهادی، انجمن‌ها و موسسات خیریه، پایگاه‌های بسیج، کانون مساجد و کانون‌های پیشرفت روستا‌ها و محلات انجام شد و خانواده‌های نیازمند توسط دهیاران، شورا‌های اسلامی و نهاد‌های حمایتی شناسایی شده بودند.

او بیان کرد: تعداد چهار هزار کارت هدیه نیز به ارزش ۱۲ میلیارد ریال برای توزیع در بین مشاغل آسیب دیده از کرونا و اقشار آسیب پذیر در هفته آینده توزیع می‌شود که ۲ هزار کارت سهم شهرستان سروآباد است.

علی ویسی گفت: در مرحله اول رزمایش کمک‌های مومنانه بنیاد علوی سه هزار بسته معیشتی و ۲ هزار عدد کارت هدیه مجموعا به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در بین خانواده‌های نیازمند شهرستان سروآباد توزیع شد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمک مومنانه خانواده های نیازمند هزار بسته ۲ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۲۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی

ناصر مرادی پویانی مدیرکل کمیته امداد استان ایلام اظهار کرد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار خانواده در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوار‌های یک نفره ۱۰ میلیون ریال، ۲ نفره ۱۰ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سه نفره ۲۰ میلیون ریال، چهار نفره ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و پنج نفره به بالا ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده‌های مددجو بوده و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

به گفته مرادی پویانی هم اکنون تعداد ۶۱۸۰۸ نفر در قالب ۲۷۵۲۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان ایلام هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • ارزش معاملات بورس انرژی از ۱۲۱ میلیارد تومان عبور کرد
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است