Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@22:12:25 GMT

کمک ۲۶۵ میلیارد ریالی خیرین به دانشگاه فنی و حرفه‌ای

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۲۳۴۲

کمک ۲۶۵ میلیارد ریالی خیرین به دانشگاه فنی و حرفه‌ای

به گزارش روز شنبه دانشگاه فنی وحرفه ای، ابراهیم صالحی عمران گفت: تفاهم نامه تأمین و پرداخت اعتبار برای تکمیل ساختمان آموزشی، سالن اجتماعات، کارگاه های آموزشی و محوطه سازی آموزشکده فنی و حرفه ای پسران دزفول و طراحی و احداث خوابگاه آموزشکده فنی و حرفه ای دختران اهواز با حضور نماینده این شهر در مجلس شورای اسلامی و خیرین به ارزش بیش از ۲۶۵ میلیارد ریال به امضا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در باره جزییات این تفاهم نامه اظهار داشت: بر اساس تفاهم‌نامه های امضا شده، خیرین نیک اندیش خوزستانی متعهد شده اند یک خوابگاه سه طبقه دختران با زیربنای حدود ۲ هزار و ۴۵۰ متر با هزینه ۱۲۰ میلیارد ریال در ۱۸ ماه در آموزشکده فنی و حرفه‌ای دخترانه اهواز و همچنین ساختمان آموزشی، کارگاه آموزشی و سالن اجتماعات با زیر بنای ۳۹۰ متر مربع و زمین چمن مصنوعی با زیر بنای ۹۰۰ متر مربع با هزینه ای بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال در مدت اجرای ۱۲ ماه احداث کنند.
صالحی عمران افزود: عملیات اجرایی و عمرانی تحت نظارت دفتر فنی دانشگاه فنی و حرفه ای انجام می شود و مجریان و پیمانکاران موظف به رعایت دستورات ناظرین پروژه و الزامات کار در محیط های آموزشی در تمامی مراحل هستند.
رییس دانشگاه فنی وحرفه ای همچنین با اشاره به همکاری مجمع حامیان و خیرین دانشگاه و مساعدت خیرین آموزش عالی عنوان کرد: دو تفاهم نامه دیگر به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در شهرستان سیرجان و ۶۰ میلیارد ریال در شهر قم به امضا رسیده و عملیات عمرانی آنها آغاز شده است.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی خوابگاه ریاست دانشگاه فنی وحرفه ای دزفول دانشگاه فنی وحرفه ای اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی خوابگاه دزفول دانشگاه فنی وحرفه ای اهواز مجلس شورای اسلامی خوابگاه دزفول دانشگاه فنی وحرفه ای اهواز اخبار کنکور دانشگاه فنی وحرفه ای میلیارد ریال دانشگاه فنی فنی و حرفه ای تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۲۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای در جوار مجموعه های صنعتی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ سید محمد حسینی با تاکید بر اهمیت استقرار مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای در جوار مجموعه های صنعتی اظهارداشت: دانشگاه های فنی و هنرستان ها اگر در کنار کارخانه ها و مراکز صنعتی و معدنی و پارکهای علمی و فناوری باشند می توانند از تجهیزات و امکانات آنها برای آموزش عملی دانشجویان و دانش آموزان  بهره ببرند

دکتر حسینی افزود: از طرف دیگر فرهنگ سازی در جامعه و بین خانواده ها برای سوق دادن فرزندان به سمت مهارت آموزی در دانشگاه ها از اهمیت فراوانی برخوردار است تا فرهنگ کار در جامعه نهادینه شود.

معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد: دانشگاه فنی و حرفه ای در سال های اخیر با حمایت دولت مردمی گام های بلندی به سمت مهارت افزایی برداشته است و جوانان گرایش و اقبال بیشتری برای تحصیل در این دانشگاه پیدا کرده اند چون اشتغال به کار آنان در آینده تقریباً تضمین شده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در ادامه با تاکید بر اهمیت استقرار مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای در جوار مجموعه های صنعتی اظهارداشت: دانشگاه های فنی و هنرستان ها اگر در کنار کارخانه ها و مراکز صنعتی و معدنی و پارکهای علمی و فناوری باشند می توانند از تجهیزات و امکانات آنها برای آموزش عملی دانشجویان و دانش آموزان  بهره ببرند همچنان که دانشگاههای علوم پزشکی از دسترسی به بیمارستان ها برای آموزش دانشجویان بیشترین استفاده را بعمل می آورند.

دکتر حسینی همچنین با اشاره به مطالبه  اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای مبنی بر تغییر نام این دانشگاه به دانشگاه ملی مهارت و تاسیس شهر مشاغل و پارک های مهارت و صنایع خلاقه، این پیشنهادها را موجه و قابل پیگیری دانست.

در پایان این مراسم با حضور دکتر حسینی از برگزیدگان کنفرانس، پژوهشگران برتر، حامیان دانشگاه و کنفرانس و نیز پیشکسوتان دانشگاه از جمله پروفسور حسن کی پور تجلیل شد.

 

 

دیگر خبرها

  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان
  • همکاری دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • استقرار مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای در جوار مجموعه های صنعتی
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه شرکت ایرانول و دانشگاه شریف