Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان گفت: علیرضا زندیان با کسب اکثریت آرا در دور دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده مردم شهرستان بیجار در پارلمان انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سنندج، محمدابراهیم زارعی گفت: علیرضا زندیان با کسب ۱۰ هزار و ۳۱۹ رای به عنوان نماینده مردم این حوزه در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاب و راهی بهارستان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس ستاد انتخابات کردستان  افزود: در مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه تعداد ۱۶ هزار و ۸۹۰ رای به صندوق‌ها ریخته شد.

وی افزود: از مجموع ۱۶ هزار و ۴۰۶ رای ماخوذه صحیح، علیرضا زندیان ۱۰ هزار و۳۱۹ رای و حمدالله کریمی شش هزار و ۸۷ رای کسب کردند بنابراین زندیان با کسب رای بیشتر نماینده مردم بیجار در پارلمان شد.

زارعی با بیان اینکه در دور دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه ۲۴ و نیم درصد واجدین شرایط شرکت کردند، اظهار داشت: از کل آرای ماخوذه ۴۸۴ رای باطله بود.

رییس ستاد انتخابات کردستان یادآور شد: دور دوم انتخابات این حوزه جمعه ۲۱ شهریور همزمان با ۹ حوزه در ۱۸ شهرستان کشور برگزار شد.

۱۱۲ شعبه اخذ رای در شهرستان بیجار آرای مردم را در دور دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمع آوری کردند که شامل ۳۹ مورد ثابت و ۷۳ مورد سیار بود.

در دور اول انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در بیجار، ۵۸ درصد واجدین شرایط شرکت داشتند و پیش‌بینی می‌شود در دور دوم نیز میزان مشارکت همین حدود بوده باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان حوزه انتخابیه انتخابات مجلس یازدهم نماینده مردم بیجار مجلس شورای اسلامی یازدهمین دوره علیرضا زندیان نماینده مردم دور دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۲۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛  فرماندار حوزه انتخابیه کرج فردیس واشتهارد برای این دوره ۸۷۶ صندوق اخذ رای پیش بینی شده است.

رمضانی در ستاد هماهنگی برگزاری دور دوم این دوره انتخابات گفت: ۱۴هزار عوامل اجرایی ونظارتی هم  بکار گیری شده اند.

به گفته وی انتخابات بصورت نیمه الکترونیکی و در برخی مناطق بصورت محله محور برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳