Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-29@03:26:03 GMT

بیانیه خواهرزاده بن لادن به مناسبت ۱۱ سپتامبر + عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۳۲۲۰

بیانیه خواهرزاده بن لادن به مناسبت ۱۱ سپتامبر + عکس

نور بن لادن، خواهرزاده اسامه بن لادن، رهبر سابق گروه القاعده در توئیتر نوشت: طی ۱۹ سالی که از زمان آن روز غم انگیز وحشتناک گذشته حتی یک روز نبوده که من به فکر تو، کشور آمریکا، نبوده باشم و در حریم شخصی خود با تو عزادار تمامی بی گناهانی که جانشان را از دست دادند، نباشم.

 

او در ادامه نوشت: بخشی از دلیل آن رقم خوردن غیر قابل توضیح سرنوشت است که من را به این حملات فجیع مرتبط می‌سازد اما مهمتر از آن دلیلش عشق من به کشور شما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواهرزاده بن لادن در ادامه عنون کرد، قربانیان مرگبارترین حمله تروریستی به خاک آمریکا و همچنین "قهرمانانی" که به صحنه حادثه شتافتند را "هرگز فراموش نمی‌کنم".

او تاکید کرد، "احساسات و ارزش‌های من کاملا متضاد با نامی است که دارم".

خواهرزاده اسامه بن لادن اخیرا خبرسازتر شده و چند روز پیش از دونالد ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری پیش رو در آمریکا حمایت کرد. او اعلام کرد که با رهبری ترامپ دنیا محل امن تری شده است.

لازم به ذکر است که او سوییس در زندگی می‌کند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: اسامه بن لادن آمریکا نور بن لادن حادثه 11 سپتامبر پارسی خبر بن لادن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۳۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاه امیرکبیر از دانشجویان آمریکا در حمایت از غزه

دانشگاه امیرکبیر طی بیانیه‌ای از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی حمایت کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، دانشگاه امیرکبیر طی بیانیه‌ای از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان در آمریکا

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

در پی سیاست‌های حمایتی و ضدبشری ایالات متحده آمریکا از جنایات رژیم منفور صهیونیستی، در روز‌های اخیر و به رغم بایکوت خبری، شاهد انتشار تصاویری تأسف‌برانگیز و شرم‌آور از سرکوب و برخورد خشونت‌بار پلیس آمریکا با اساتید و دانشجویان حامی فلسطین هستیم.

تصاویری که به روشنی مؤید رفتار‌های متناقض دولت آمریکاست که از یک طرف خود را به عنوان مهد آزادی بیان معرفی می‌کند و برای سایر کشور‌ها نسخه‌ی رعایت حقوق بشر می‌پیچد، اما از طرف دیگر؛ این‌گونه اساتید دانشگاهی و دانشجویان را به جرم حمایتِ مدنی از مردم مظلوم غزه، سرکوب، تهدید و اخراج می‌کند.

دانشگاه صنعتی امیرکبیر بار دیگر ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، مواجهه‌ی بشردوستانه و شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و موضع همدلانه در دفاع از مظلومیت مردم غزه را تحسین نموده، سرکوب این اساتید و دانشجویان را توسط پلیس و دولت آمریکا که مؤید حمایت همه‌جانبه از جنایات رژیم صهیونیستی است قویاً محکوم می‌کند.

هیات رئیسه دانشگاه صنعتی امیرکبیر

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تبریک رئیسی به‌ مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • سفر وزیر خارجه آمریکا به عربستان | گفت و گوی مهم برای آتش بس در غزه
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود
  • اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان
  • حمایت دانشگاه امیرکبیر از دانشجویان آمریکا در حمایت از غزه
  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا در انتشار گزارش موهوم وضعیت حقوق بشر
  • حمله به رفح به یک درگیری سیاسی در اسرائیل تبدیل شده است