Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@11:30:55 GMT

آمار بالای غرق‌شدگان در قم

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۳۳۳۸

آمار بالای غرق‌شدگان در قم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،محمد شهیدی رئیس اورژانس ۱۱۵ استان قم با اشاره به تعداد آمار غرق‌شدگان استان در سال ۹۹ گفت: آمار غرق‌شدگان از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱ مورد در کل بوده که ۷ مورد آن فوت در صحنه حادثه و ۳ مورد دیگر با احیا تحویل مراکز درمانی شدند یک مورد دیگر هم با سطح هوشیاری مناسب تحویل مرکز درمانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد شهیدی عنوان کرد: مردادماه با ۴ مورد غرق‌شدگی و بخش کهک دارای بیشترین تعداد موارد غرق‌شدگی در استان قم هستند.

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان قم در بخش دیگری با ارائه گزارشی از آمار غرق‌شدگی در سال گذشته یادآور شد: ۲۱ مورد غرق‌شدگی در سال ۹۸ گزارش شده است که از این تعداد ۱۳ مورد فوت در صحنه و ۳ مورد انتقال با احیا و ۵ مورد با سطح هوشیاری مناسب تحویل مرکز درمانی شده‌اند.

به گفته شهیدی،بیشترین تعداد موارد غرق‌شدگی هم در بخش کهک بوده و بیشترین تعداد مربوط به غرق‌شدگی در سال ۹۹ به مردادماه اختصاص دارد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس قم آمار غرق شدگان بخش کهک غرق شدگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۳۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس تلفنی برای بیمه شدن کلاهبرداری است

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز امور مشتریان و اطلاع رسانی سازمان بیمه سلامت ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ بر اساس تماس‌های تلفنی بیمه شدگان با سامانه ۱۶۶۶ و پیگیری امور بیمه‌ای مشخص شده است که برخی شرکت‌های سودجو به دنبال سوءاستفاده از نام و عنوان بیمه سلامت در ارائه خدمات به بیمه شدگان این سازمان هستند.

این در حالی است که سازمان بیمه سلامت هیچ ارتباطی با این شرکت‌ها نداشته و این سازمان به عنوان بزرگ‌ترین سازمان بیمه‌گر پایه سلامت کشور، هرگز برای بیمه‌کردن و ارائه خدمات دیگر با افراد از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند؛ لذا، این امر با هدف سودجویی و کلاهبرداری انجام می‌گیرد.

از سوی دیگر تاکید شده است که شهروندان برای اطلاع از آخرین اخبار و آدرس دفاتر پیشخوان طرف قرارداد به سایت سازمان به نشانیihio.gov.ir مراجعه و یا با سامانه ۱۶۶۶ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6094889 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • غرق‌شدگی یک جوان در کانال آب محدوده حیدرآباد
  • جلوگیری از رها شدگی پایه و اساس بسیج هنرمندان باشد
  • قصه فراق از تحصیل
  • تماس تلفنی برای بیمه شدن کلاهبرداری است
  • نجات پسر ۶ ساله که دچار غرق شدگی شده بود
  • ۹۸ درصد پذیرفته شدگان ان. جی. ال دهلران بومی هستند
  • سگ گزیدگی؛ ماموریت روزمره در مراکز درمانی! | حجم بالای حمله سگ های بدون صاحب به شهروندان | ویدئو
  • آمار مرگ‌ومیر زنجان در سال ۱۴۰۲ اعلام شد
  • شاکری: تامین اجتماعی آمار بیمه کارگران ساختمانی را شفاف ارائه دهد + فیلم
  • سهم ۶۰ درصدی کارگران مرکزی از آمار بیمه‌شدگان