Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@21:45:41 GMT

برادرزاده ترامپ: عموی من اساساً یک نژاد پرست است

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۳۵۷۰

برادرزاده ترامپ: عموی من اساساً یک نژاد پرست است

برادرزاده ترامپ که یک روانشناس است و اخیرا کتابی جنجالی نیز درباره خانواده و شخصیت ترامپ منتشر کرده در مصاحبه‌ای تاکید کرد دونالد ترامپ اساساً یک نژاد پرست است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، ماری ترامپ برادرزاده ترامپ و نویسنده کتاب «بسیار زیاد و ناکافی؛ چگونه خانواده من خطرناک‌ترین مرد دنیا را پدید آورد» در مصاحبه با شبکه ام اس ان بی سی در خصوص دیدگاهش نسبت به دونالد ترامپ، تربیت خانوادگی او و روانکاوی وی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماری ترامپ معتقد است دونالد ترامپ اساساً یک نژاد پرست است.

وی در این مصاحبه عموی خود را مسئول آمار بالای مرگ و میر ناشی از شیوع کرونا در آمریکا دانست و گفت: ترامپ هر کاری که برای نفع خودش لازم بداند انجام می دهد حتی اگر هزاران آمریکایی بمیرند.

برادرزاده رئیس جمهور آمریکا دو ماه پیش در روز انتشار کتابش از دونالد ترامپ خواسته بود از این سمت کناره‌گیری کند.

ماری ترامپ هشدار داده بود: اگر دونالد ترامپ برای دور دوم نیز به ریاست جمهوری برسد، این به‌معنای پایان دموکراسی آمریکایی خواهد بود.

خانواده ترامپ تلاش زیادی کرده است مانع از انتشار کتاب ماری ترامپ شود، آنها مدعی هستند که ماری ترامپ توافقنامه مربوط به عدم افشای اطلاعات را که قبلاً امضا کرده، نقض نموده است.

سی ان ان: کرونا تبعیض نژادی ساختاری در آمریکا علیه سیاه پوستان را نمایان کرد93 درصد اعتراضات علیه نژادپرستی در آمریکا مسالمت‌آمیز بوده است100 روز از اعتراضات ضدنژادپرستی در پورتلند گذشت/ پلیس 27 نفر را بازداشت کرد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا دونالد ترامپ اخبار آمریکا دونالد ترامپ دونالد ترامپ ماری ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۳۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنا : بازداشت برادرزاده شمخانی

خبرگزاری برنا بازداشت موعود شمخانی را تأیید کرد.
 
این خبرگزاری نوشت: یک منبع آگاه خبر بازداشت موعود شمخانی معاون فنی سابق سازمان منطقه آزاد اروند و برادرزاده علی شمخانی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی را تایید کرد و گفت: وی به اتهام دریافت رشوه و فساد مالی در آبادان بازداشت شده است.
 
موعود شمخانی در سال ۱۳۹۴ به سمت معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شده بود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دستگیری ۵ نفر در ارتباط با قتل بازپرس سابق در آمل بازداشت عضو شورای شهر و رییس یکی از ادارات سردشت در آذربایجان غربی شمخانی : هیچ ابهامی در طبیعی بودن فوت مرحوم هاشمی رفسنجانی وجود ندارد

دیگر خبرها

  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • برنا : بازداشت برادرزاده شمخانی
  • برگزاری رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی