Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر اقتصاد ژاپن، اعلام کرد که این کشور در حال آماده سازی شرایط است تا محدودیت های کرونایی مرتبط با تجمعات و رویدادهای اجتماعی مختلف از جمله بازی های ورزشی حرفه ای را از ۱۹ سپتامبر کاهش دهد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از بلومبرگ، یاسوتوشی نیشیمورا، وزیر اقتصاد ژاپن، اعلام کرد که این کشور در حال آماده سازی شرایط است تا محدودیت های کرونایی مرتبط با تجمعات و رویدادهای اجتماعی مختلف از جمله بازی های ورزشی حرفه ای را از 19 سپتامبر کاهش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه های محلی ژاپن روز شنبه گزارش دادند که برای بازی های حرفه ای بیس بال و مسابقات فوتبال، دولت در حال بررسی برداشتن محدودیت فعلی سقف 5000 شرکت کننده و جایگزینی آن با یک قانون ظرفیت تا 50 درصد است.

اقتصاد ژاپن وارد رکودی تاریخی شدرکود 4.7 درصدی اقتصاد ژاپن در سال مالی 2020-2021رویترز: اقتصاد ژاپن به دلیل بحران کرونا با بیشترین سرعت کوچک خواهد شد

نیشیمورا جمعه شب اعلام کرد که دولت ژاپن همچنین در حال بررسی اضافه کردن شهر توکیو به یک طرح گردشگری ملی از اول اکتبر برای افزایش سفرهاست.

پس از آنکه توکیو شاهد افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا در تابستان بود، از طرحی که تخفیف در سفر را ارائه می داد، حذف شد اما از آن زمان موارد ابتلا کاهش یافته است.

این اقدامات آخرین اقدامات ژاپن برای کاهش محدودیت هایی است که با هدف مهار شیوع بیماری کووید-19 صورت گرفته است چرا که موج اخیر عفونت ها فروکش کرده و دولت به دنبال گشودن بیشتر اقتصاد است.

توکیو روز پنجشنبه سطح هشدار شیوع ویروس را یک درجه نسبت به بالاترین سطح کاهش داد. این شهر در تاریخ 15 سپتامبر قصد دارد به محدودیت های ساعت کاری سالن های غذاخوری و رستوران ها پایان دهد و به آنها اجازه دهد مدت بیشتری باز بمانند.

ژاپن همچنین به سمت بازگشایی تدریجی مرزهای خود حرکت می کند به طوری که دولت روز جمعه اعلام کرد سنگاپور و ژاپن از 18 سپتامبر یک مسیر دوطرفه سبز برای تجارت و سفر رسمی را آغاز می کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار ژاپن ویروس کرونا اخبار ژاپن ویروس کرونا اقتصاد ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۳۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ تند همتی به انتقاد خبرگزاری دولت/ دانشجوی سال اول اقتصاد هم فرق تورم نقطه‌به‌نقطه و تورم سالانه را می‌داند؛ شما یا نمی‌دانید یا می‌خواهید ندانید

رئیس کل اسبق بانک مرکزی نوشت: یک دانشجوی کارشناسی سال اول اقتصاد، تفاوت تورم نقطه به نقطه و تورم سالانه را به خوبی می‌داند ولی شما یا نمی‌دانید یا می‌خواهید که ندانید.

‏به گزارش خبرآنلاین، عبدالناصر همتی در تازه‌ترین یادداشت در فضای مجازی نوشت: خبرگزاری رسمی دولت به طور بسیار مبتدی، مدعی شد که تحلیل این‌جانب در مورد ⁧نرخ تورم ⁩اشتباه است!

‏این خبرگزاری متوجه این موضوع هست که من نیز به مانند رییس‌جمهور دولت سیزدهم که در مقام مقایسه عملکرد، به آمار تورم بانک مرکزی در شهریور ۱۴۰۰ استناد می‌کردند، به آمار بانک مرکزی در خصوص نرخ تورم سال ۱۴۰۲ استناد کرده‌ام، نه به نرخ تورم نقطه به نقطه اعلام شده توسط مرکز آمار!

یک دانشجوی کارشناسی سال اول اقتصاد، تفاوت تورم نقطه به نقطه و تورم سالانه را به خوبی می‌داند ولی شما یا نمی‌دانید یا می‌خواهید که ندانید.

هر توجیهی که بیان کنید، دولت بایستی پاسخگوی کوچک شدن سفره مردم و کاهش ارزش ریال باشد.
‏این دو مورد را چگونه توجیه می‌کنید؟!

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • محدودیت‌ها و تنگناهای رژیم صهیونیستی برای حمله به رفح
  • سیاست ارزی غلط بانک مرکزی باعث کم اثر شدن رشد اقتصادی/قیمت کالاهای اساسی با قیمت ارز آزاد مچ شده است
  • اقتصاد کانادا غافلگیر شد
  • پاسخ تند همتی به انتقاد خبرگزاری دولت/ دانشجوی سال اول اقتصاد هم فرق تورم نقطه‌به‌نقطه و تورم سالانه را می‌داند؛ شما یا نمی‌دانید یا می‌خواهید ندانید
  • (ویدئو) تحریم‌ها و اقتصاد نابسامان فرش ایران را به زیر کشید؛ ما منزوی شده‌ایم
  • توجه دولت و دولتمردان به سامان دادن اقتصاد کشور ضروریست
  • ین ژاپن بالا رفت
  • دولت جمع‌گرا؛ مبنای اقتصاد دستوری
  • کاهش تصدی گری دولتی و ارتقای بخش خصوصی لازمه رونق اقتصاد
  • گشتی در اقتصاد جهان | خوش‌بینی صندوق بین‌المللی پول به اقتصاد آسیا