Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@07:13:38 GMT

تولدی دوباره برای ۲۱۶ نفر بهبودیافته از اعتیاد در سمنان

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۳۶۷۴

تولدی دوباره برای ۲۱۶ نفر بهبودیافته از اعتیاد در سمنان

به گزارش خبرنگار مهر، سیده فاطمه تقوی صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی کمیته امداد استان سمنان ارائه خدمات مشاوره‌ای در بخش‌های مختلف را یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های این نهاد برشمرد و اظهار داشت: با ارائه این خدمات از ابتدای سال گذشته تاکنون ۲۱۶ معتاد در استان سمنان از دام اعتیاد رهاشده و تولدی دوباره در زندگی خود رقم زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه این مشاوره‌ها به‌صورت فردی و گروهی ارائه شد، تصریح کرد: کمیته امداد در کنار سایر برنامه‌های حمایتی، راهبرد مدونی برای دور کردن خانواده‌های تحت حمایت از اعتیاد دارد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه این خدمات مشاوره‌ای در سرفصل‌های مختلف خانواده، ازدواج، اشتغال، تحصیلی، روان‌شناختی و تربیتی ارائه می‌شود، افزود: ارائه راهکاری مناسب برای برون‌رفت از مشکلات در دستور کار مشاوران این نهاد قرار دارد.

تقوی با تأکید بر اینکه مددجویانی که دارای موارد حاد و ویژه هستند به مراکز درمانی طرف قرارداد با این نهاد معرفی می‌شوند، گفت: راهنمایی و هدایت مددجویانی که در شرایط اختلالات روحی، روانی، عاطفی و اجتماعی قرارگرفته‌اند در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 5021724

منبع: مهر

کلیدواژه: کميته امداد سمنان پیشگیری از اعتیاد ترک اعتیاد ویروس کرونا محرم 99 شیراز بازگشایی مدارس بوشهر آمار کرونا گرگان مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس شورای اسلامی کرمانشاه شهرکرد انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم توهین به پیامبر شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۳۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی آران و بیدگل گفت: این گروه شامل ۲۰ دندانپزشک به مدت دو روز به ۲۰۰ مددجویان کمیته امداد این شهرستان رایگان انواع خدمات دندان را ارائه کردند.
شیخ استرکی، هدف از اجرای این طرح را ارائه خدمات رایگان به اقشار کم برخودار، ضعیف و حاشیه شهر بیان کرد.

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان 
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل
  • ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم