Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو گزینه عجیب برای انتخاب مدیرکل استانی وزارت ورزش مطرح شده‌اند که باعث شده انتقادات زیادی صورت گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  ایرج رحمانی که سالها در ساختار ورزش کشور به عنوان مدیری طراز اول فعالیت کرده، اواخر شهریورماه امسال بازنشسته خواهد شد. برای جایگزینی وی در این پست چند کاندیدا مطرح شده‌اند که گزینه‌ها قابل تامل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شروین اسبقیان رئیس کنونی فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین و افشین حیدری مدیرکل ورزش خوزستان از گزینه‌های جدی هستند اما هنوز تصمیم نهایی مشخص نشده است.

 

* درخواست برای انتقال اسبقیان به وزارت ورزش

یکی از گزینه‌های مطرح شده شروین اسبقیان است که اسفندماه سال گذشته به عنوان رئیس جدید فدراسیون جانبازان و معلولین معرفی شد. وی که پیش از این به عنوان مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی فعالیت داشت، در فدراسیون‌های مختلف هم کاندیدا بود و سرپرستی چند فدراسیون را هم عهده‌دار اما در زمان ثبت‌نام برای ریاست فدراسیون جانبازان و معلولین، از گزینه‌های مطرح شده برای ریاست بود که همین اتفاق هم افتاد و با بیشترین آرا به عنوان رئیس انتخاب شد.

البته با وجود درخواست معاونت حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش برای حضور اسبقیان، مخالفت‌هایی از سوی معاونت دیگر وزارت ورزش صورت گرفته اما هنوز تصمیم نهایی اتخاذ نشده چرا که مدت زیادی از حضور اسبقیان در فدراسیون جانبازان و معلولین به عنوان تنها فدراسیون پارالمپیکی نمی‌گذرد. این جابجایی، اگرچه می تواند برای ورزش پارالمپیکی کشور اتفاق مناسبی باشد اما وجهه مطلوبی از منظر مدیریتی ندارد که اینگونه رفت و آمدها صورت گیرد.

* مدیرکلی ضعیف، گزینه‌ای جدی برای مدیریت استان ها؟

افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان که از زمستان سال 95 برای این پست معرفی شد، یکی دیگر از گزینه‌هاست که شائبه‌های زیادی در مورد انتخاب وی مطرح شده است. مدیرکل خوزستان که این روزها با انتقادات زیادی از سوی مقامات استان روبه‌رو شده، گزینه جانشینی رحمانی در وزارت ورزش است؛ نکته‌ای که هر چند عجیب به نظر می‌رسد اما با توجه به انتصاب‌های اخیر مسعود سلطانی‌فر از جمله معرفی کوروش صبوریان به عنوان سرپرست اسکی، هیچ چیزی بعید نیست!

انتصاب‌هایی که سلطانی‌فر در استان‌های مختلف داشته، سروصدای زیادی کرده چرا که برخی از آنها با دلیل پرونده‌های مختلف از سوی مراجع قضایی احضار شده‌ و نگرانی‌هایی را ایجاد کرده و این پرسش را ایجاد کرده که چرا وزیر ورزش به این افراد پست داده است.

فرماندار بندر ماهشهر یکی از منتقدین جدی افشین حیدری بود. وی با خائن خواندن مدیرکل خوزستان، به این موضوع تاکید داشت که حیدری از اعتبارات در نظر گرفته شده برای پروژه‌های استانی به خوبی استفاده نکرده و خیانت کرده است.

* انتصاب های دورهمی؟

وزیر ورزش که در سال پایانی دولت، با انتقادات زیادی مواجه شده و نتوانسته انتظارات را برآورده کند، اکنون بایستی اداره کل استانی خود را به شخصی بسپارد که توانمندی، مقبولیت و اهلیت این کار را داشته باشد. گزینه هایی که از آنها به عنوان مدیرکل احتمالی یاد می شود، بیشتر شائبه دورهمی بودن و غیر تخصصی بودن را به ذهن متبادر می کند. بایستی دید مسعود سلطانی فر در روزهای آینده چه تدبیری پیشه خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
منبع: فارس

منبع: دانا

کلیدواژه: جانبازان و معلولین وزارت ورزش مطرح شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۴۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیرکل فدراسیون کبدی مشخص شد

به گزارش “ورزش سه”، در بخشی از این حکم آمده است:

نظر به تخصص، تجربیات و سوابق جنابعالی به موجب این حکم به سمت دبیر کل فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید. امید است با تلاش و جدیتی که در جنابعالی سراغ است، اهتمام خود را در راستای سیاست های کلی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون کبدی بعمل آورید.

رشیدی دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی بوده و پیش از این به مدت ۷ سال مسولیت روابط عمومی و بین الملل فدراسیون را در کارنامه خود داشته است.

دیگر خبرها

  • شکست عجیب استقلال در دیداری دوستانه
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • دبیرکل فدراسیون کبدی مشخص شد
  • وزیر ناتوان و برکنار شده، چطور استاندار استانی چون مازندران می شود؟ /از عجایب و غرایب دولت رئیسی
  • ادعای عجیب: یورگن کلینزمن، گزینه تراکتور!
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • گزینه اول عجیب بایرن: مربی اخراجی یونایتد!
  • ۹ کاندیدای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌ برتر تا قلب اروپا
  • ۹ کاندیدای سرمربی‌گری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌برتر تا قلب اروپا
  • ۹ گزینه داخلی و خارجی کاندیدای سرمربیگری بسکتبال ایران