Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: عملیات پاک‌سازی لکه نفتی در غرب سکوی نفتی ابوذر در اطراف جزیره خارگ آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ محمد قاسمی گفت: به دنبال دریافت تصاویر ماهواره‌ای از مرکز کمک‌های متقابل در موارد اضطراری در دریا مبنی بر مشاهده لکه آلودگی در غرب سکوی نفتی ابوذر، بلافاصله برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم برای مهار و پاکسازی آلودگی نفتی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این زمینه عملیات بارگیری تجهیزات مقابله با آلودگی شامل بوم فراساحلی و اسکمیر و بیش از ٣٠ بشکه مواد امحا کننده دیسپرسنت بر روی شناور خلیج فارس انجام شد و کارکنان عملیات مقابله با آلودگی دریا به همراه این تجهیزات به موقعیت گزارش شده اعزام شدند.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: همچنین هماهنگی برای اعزام یدک‌کش از بندر امام انجام شده و شناور ناجی ۸ در ساعت ۵:۳۰ دقیقه بامداد از بندر خارگ برای پایش آلودگی به موقعیت اعزام شد.

او عنوان کرد: ساعت ۷:۳۰ صبح ناجی ۸ لکه آلودگی را به صورت وسیع و پراکنده مشاهده کرد و همزمان شناور صبور٢ از بندر امام خمینی برای مشارکت در عملیات مهار و پاکسازی به موقعیت اعزام شد.

قاسمی بیان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده عملیات بوم‌اندازی و استفاده از امحاکننده‌های شیمیایی به‌وسیله یدک‌کش‌های مجهز به بازوی پاشش مواد زایل کننده نفت در دستور کار قرار دارد.

او گفت: اکنون نیز بررسی برای مشخص کردن منشا آلودگی نفتی خلیج فارس در دست اقدام است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جزیره خارک مقابله با آلودگی انجام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۴۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش

  نبی بامریان رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) خاش گفت: 65 بیمار دیالیزی ثبت شده در شهرستان خاش و تفتان خدمات رایگان را در بخش دیالیز این بیمارستان دریافت می‌کنند.
 
وی افزود: برای هر بیمار به‌طور متوسط ۱۳ تا ۱۴ جلسه دیالیز انجام می‌شود که گاهی تا چند ساعت طول می کشد و همین موضوع ضرورت توسعه بخش دیالیز بیمارستان را گوشزد می‌کرد.
 
وی ادامه داد: بخش دیالیز این بیمارستان دارای 8 دستگاه دیالیز است و بر همین اساس عملیات توسعه بخش دیالیز جهت 20 تخت در حال انجام است.
  بامریان ادامه داد: بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش به صورت شبانه روزی (حتی در روزهای جمعه و تعطیل) به بیماران ارائه خدمات می دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • کاروان زائران حج عمره از اصفهان اعزام شد
  • ناکامی متا در مقابله با اطلاعات نادرست پیش از انتخابات
  • سهمیه ارز مسافران حج چقدر شد؟
  • ۲ عملیات موفق امدادرسانی در آب های بوشهر و خارگ انجام شد
  • چند نفر به حج عمره اعزام می‌شوند؟
  • ۱۴ عملیات مقابله با آلودگی‌های دریایی در استان بوشهر انجام شد
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۱۱۰ هکتار در کرج
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۱۰ هکتار از اراضی زراعی کرج
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش