Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مهر علی حق گویان روز شنبه در نشست خبری، افزود: جشن عاطفه‌ها که هر ساله همزمان با آغاز سال تحصیلی برگزار می‌شود، امسال با توجه به محدودیت‌های کرونایی و مصادف شدن با ایام عزاداری سالار شهیدان با شعار "همدل می شویم برای مهربانی در مهر" برگزار می‌شود.

وی افزود: در جشن عاطفه‌های سال قبل مردم نیکوکار و نوعدوست استان قزوین بیش از سه میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کردند که پیش بینی می‌شود امسال این رقم به چهار و نیم میلیارد تومان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول تصریح کرد: با توجه به شرایط حاکم و تغییر فرآیند آموزش به منظور تأمین ملزومات آموزش غیرحضوری انتظار داریم با دریافت کمک‌های نقدی بیشتر امکان خرید تجهیزات مربوط برای دانش آموزان نیازمند استان فراهم شود.

حق گویان خاطرنشان کرد: شور عاطفه‌ها از امروز تا ۱۱ مهرماه برگزار می‌شود و علاوه بر دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۴۵۴۰۶ و کد مهربانی #۱۰۲۸۸۸۷۷* برای دریافت کمک‌های مردمی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان گفت: هزار و ۳۲۰ پایگاه نمادین جمع آوری کمک‌های مردمی با عنوان "شور عاطفه‌ها" روز پنج شنبه ۲۷ شهریور در استان برپا می‌شود.

حق گویان گفت: در استان قزوین بیش از ۲ هزار دانش آموز برای استفاده از آموزش مجازی نیاز به تبلت یا گوشی هوشمند دارند که امیدواریم با افزایش کمک‌های مردمی درسال جاری بتوانیم به دانش آموزان نیازمند بیشتری خدمت رسانی کنیم.

وی گفت: سه هزار و ۵۷۳ دانش آموز و ۳۰۲ دانشجو زیر چتر حمایتی کمیته امداد استان قرار دارند و باید با حمایت های دولتی و مردمی زمینه تحصیل و آموزش را برای آنها فراهم کرد.

حق گویان با اشاره به حمایت از پنج هزار فرزند در طرح ایتام و محسنین، گفت: در این طرح بیش از ۳۲ هزار کارمند قزوینی، حامی فرزندان ایتام و محسنین هستند و سرانه کمک برای هر یتیم ۶۳۰ هزار تومان و محسنین ۲۰۰ هزار تومان است.

این مسوول با بیان اینکه در مرحله اول رزمایش اطعام حسینی در ۷۳ آشپزخانه، ۲۸۴ هزار پرس غذای گرم پخت و توزیع شد، افزود: همچنین در این رزمایش ۳۲ هزار بسته معیشتی میان اقشار نیازمند در سطح استان توزیع گردید.

برچسب‌ها کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین سال تحصیلی 99 جشن عاطفه ها دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی ره استان قزوین سال تحصیلی 99 جشن عاطفه ها دانش آموزان کمیته امداد امام خمینی ره استان قزوین سال تحصیلی 99 جشن عاطفه ها دانش آموزان اخبار کنکور جشن عاطفه ها دانش آموزان کمیته امداد حق گویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۴۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو دانش‌آموز اهل لالی به ۳ بیمار جان دوباره بخشید

مدیر مرکز فراهم‌آوری اعضا و نسوج پیوندی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از اهدای اعضای بدن یک کودک اهل لالی به بیماران نیازمندخبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز جواد شریعتی اظهار کرد: «پارمیدا رضایی» دانش‌آموز 13 ساله شهرستان لالی بود که دچار مرگ مغزی شده بود، به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافت. 

وی افزود: دو کلیه و کبد این دانش‌آموز که چند روز پیش بر اثر حادثه دچار مرگ مغزی شده بود، با تلاش همکاران بخش مرکز فراهم‌آوری اعضا و نسوج پیوندی خوزستان و رضایت خانواده وی در بیمارستان گلستان اهواز به سه بیمار نیازمند عضو، پیوند داده شد.

شریعتی گفت: امید است مردم با رضایت به اهدای عضو، خیرات ماندگاری برای عزیزان از دست رفته خود بر جای بگذارند و با انجام این سنت حسنه، جان تعداد بیشتری از بیماران نیازمند را نجات دهند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • کاهش حجم آب سد طالقان علت کاهش حق آبه قزوین
  • کیفیت بخشی به مقوله آموزش از اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش
  • اهدای عضو دانش‌آموز اهل لالی به ۳ بیمار جان دوباره بخشید
  • حل مشکل آب کشاورزان قزوین اولویت مسؤولان باشد
  • تاکید امام جمعه قزوین بر حل مشکل تامین آب کشاورزان
  • توسعه همگانی رشته‌های زیرمجموعه بدنسازی در اولویت قرارگیرد
  • اولویت اول مجلس دوازدهم رفع مشکلات معیشتی مردم باشد
  • وزیر بهداشت: اولویت در تامین دارو شرکت های دانش بنیان داخلی هستند/ خدمات درمانی برای کودکان تا ۷ سالگی رایگان شد
  • ۱۴۳ طرح و پروژه آموزشی در استان بوشهر تامین اعتبار شد
  • برپایی نمایشگاه دست ساخته‌ها دانش آموزان در گچساران