Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@12:14:18 GMT

تعویض چمن مصنوعی زمین فوتبال کاووسیه

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۴۷۸۷

تعویض چمن مصنوعی زمین فوتبال کاووسیه

شهردار قدس از تعویض چمن مصنوعی زمین فوتبال کاووسیه به منظور رفاه حال ورزشکاران و افزایش سطح کیفی این مکان ورزشی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مسعود مختاری در تشریح جزئیات پروژه بازسازی و تعویض چمن مصنوعی زمین فوتبال کاووسیه، گفت: پس از جمع‌آوری چمن فرسوده و انجام اقداماتی از قبیل پاکسازی و جمع‌آوری نخاله در این زمین، عملیات تعویض و اجرای چمن مصنوعی زمین فوتبال کاووسیه با رعایت کامل استانداردها اجرا شده و از مواد سیلیس و گرانول برای افزایش استحکام و ارتقای سطح کیفی چمن مصنوعی استفاده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تعویض چمن مصنوعی زمین فوتبال کاووسیه به منظور جلب رضایت و رفاه حال ورزشکاران و افزایش سطح کیفی این زمین فوتبال انجام شد، افزود: مدیریت‌ شهری قدس از ابتدای دوره پنجم شورای اسلامی همواره در صدد احداث مجموعه‌های فرهنگی، ورزشی و تفریحی مختلف بوده که بحمدالله پیشرفت قابل قبولی در این زمینه داشته است و مساله افزایش سرانه ورزشی شهرقدس را با جدیت و نگاه ویژه‌ای پیگیری می‌کند.

شهردار قدس خاطرنشان کرد: بحث ورزش و جوانان همواره برای شهرداری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و اقدامات مجموعه مدیریت شهری در راستای افزایش سرانه‌های ورزشی و پیشرفت و تکامل این اماکن آثار و نتایج مثبتی داشته است که می‌توان به کسب عناوین متعدد کشوری و بین‌المللی در رشته‌های مختلف ورزشی توسط فرزندان برومند شهرقدس و برگزاری رویدادهای مهم ورزشی در شهرمان اشاره کرد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهردار قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۴۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جادوی هوش مصنوعی در افزایش کیفیت ویدیو‌ها + فیلم

محققان شرکت ادوبی هوش مصنوعی جدیدی به نام VideoGigaGAN را توسعه داده‌اند که می‌تواند کیفیت ویدیوها را به‌طور چشمگیری افزایش دهد. این هوش مصنوعی جدید دارای قابلیت سوپر رزولوشن 8x است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • تعویض‌های اوسمار پرسپولیس را زمین زد | تیمی با این عظمت نباید اینگونه غافلگیر شود
  • تعویض ششم اوسمار کاملا بی نتیجه بود!
  • اوسمار: دریافت ۴ گل در فوتبال اصلا خوب نیست/ تمرکزم روی لیگ است نه تمدید قرارداد
  • اوسمار: خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند / حواسم به لیگ است نه تمدید!
  • تعویض بازیساز پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم
  • افزایش پایداری شبکه برق دشت آزادگان
  • تمرینات ورزشی برای مچ پا
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی
  • هوش مصنوعی ناسا از سیاره زمین محافظت می‌کند
  • جادوی هوش مصنوعی در افزایش کیفیت ویدیو‌ها + فیلم